Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ja, ben ook wel benieuwd hoe je dag is geweest bigboy:). Heerlijk die wittebroodsweken, dan kan je idd geen geklieder met ovutesten gebruiken! Genietse

Semmie ik zal voor je duimen!

Ik zal proberen het klussen plezierig te maken en niet zo verplicht:D

2. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Het was behoorlijk warm!! 36 graden, maar heb ontzettend genoten. We hebben het klein gehouden, alleen de mensen uitgenodigd die ons erg dierbaar zijn.. Was zelf niet in een echte trouwjurk, maar had wel een erg mooie jurk aan al zeg ik het zelf. Heb nog niet echt een hele mooie foto van ons samen zodra ik die heb zal ik hem posten... Nu lekker genieten en het zou idd een erg mooi cadeau zijn als het raak is.

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Bigboy! Wij zijn 3,5 maand terug getrouwd!!

4. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Nou ik ben wel een beetje jaloers hoor, ;) wilde ook graag trouwen maar mijn mannetje nog niet.. Ach ja, ik zou liever een ander 'kadootje' krijgen!

Nog geen nieuws, geen ongi, wel erg pijnlijke borst met opgezette klieren.. Dus ik verwacht het wel een dezer dagen.. Zometeen naar de (vervangend) huisarts maar ik denk dt ik een doorverwijzing naar de mmm toch maar met mn eigen huisarts bespreek.

Ik raakte vanmorgen beetje geirriteerd vawege een nieuwsbericht: Sabia (Boulahrouz) is AL zwanger. Ze hebben nog zo pril een relatie (maar dat mogen ze zelf weten) en dan dus zo snel zwanger! Het lijkt zo gemakkelijk! :x Is ze eigenlijk al gescheiden? Sorry hoor, kleine frustratie.. ;)

Hoe ist met jullie allemaal?

5. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Mijn man heeft ook altijd gezegd dat hij niet ging trouwen! Maar het is toch echt gebeurd afgelopen vrijdag, dus er is nog hoop voor je... Hihi

Heb vandaag mijn eisprong, maar voelde gisterenavond rond 11 uur toch alwel wat steekjes, zojuist lekker geklust ( waar het overigens perfect weer voor is;) ) en nu heb ik ook weer wat steekjes. Heb ik mijn ei gemist gisterenavond of komt hij nog?

Ook ik was een beetje boos/chagrijnig toen ik het las van Sabia, en nu lees ik net dat het geen goede timing is voor van de Vaart.... Tja,,,, wat willen ze nou hé!

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heb sinds gisterenavond stuk of 3 a 4 moedervlekken op en rond mijn tepels... Ook op mijn armen en rug zijn er meerdere bijgekomen.

Zit nu op 10DPO en zag een heeeel vaag streepje op de test vanmorgen, heb er een foto van gemaakt maar daar zie je het niet eens op.

7. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    @Bigboy, voel jij altijd je eisprong dan? Dat lijkt me echt fijn! Ik voel niks! Wel spannend dan, maar je hebt iig goed geklust en meer kun je niet doen. En idd, daar is het prima weer voor! Wat betreft Raffael en Sabia, ik lees nu dat het allemaal nog niet zeker is.. Hoe dan ook weer veel media aandacht.

@Noralie, jeetje spannend hoor! Ik duim voor je (en je mooie kadootje op je verjaardag!)

8. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Noralie ik zag je testje net voorbij komen op vage testen, maar kon zo 1,2,3, niets zien. Hopelijk is het wel raak en heb je idd een mooi verjaardagscadeautje.

Sinds juni voel ik me eisprong ineens. Maar mijn cervixslijm was wel rekbaar maar niet meer doorzichtig, dus vandaar dat ik mezelf afvraag als hij dan niet gisteren is geweest... Maar goed niets aan te doen het is afwachten!! De 2 zware weken komen er weer aan hihi!!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben ook wel een beetje boos op Sabia... Hoezo gaat het bij haar zo snel met nog zo kort een relatie...

Ach ja, hopelijk lukt het bij ons ook binnenkort!

Wij zijn vorig jaar getrouwd en wij hadden ook een mooie dag. Met een beetje regen en een beetje zon, maar ieder geval samen. Net alsof je weer meer verliefd bent geworden, zo leef je samen naar die ene dag toe. Ik kan het iedereen aanraden! :)

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik moet zeggen dat ik het nieuws van de (eventuele) zwangerschap van Sabia niet heb meegekregen. Wel het nieuws dat Simon Cowell de vrouw van zijn beste vriend heeft bezwangerd:D. Uit alle vrouwen dan de wereld de vrouw van je 'beste vriend' versieren. Voor Simon geldt waarschijlijk dat het gras aan de andere kant altijd groener is.

@Noralie: wat spannend! Heb je inmiddels weer getest of wacht je je Nod af?

@Semmie ben je nog naar de(vervangend) huisarts geweest?

@Bigboy: daar zit je weer op het wachtbankje;). In een grijs verleden voelde ik mijn eisprong wel maar nu vind ik het twijfelachtig. Heb soms last van mijn darmen en kan soms het verschil niet voelen.

Een vraagje over tempen: ik hen vannacht bijna niet geslapen, twee uurtjes maximaal. Wel mijn tempratur genomen om kwart voor acht i.p.v. zeven uur (ik heb me verslapen). Ik dacht dat te weinig slaap invloed heeft op je basale tempratuur maar die van mij was keurig in de regio waar het al de dagen zit, 36.43. Kan dit ondanks zo weinig slaap, of moet ik mijn thermometer gaan vervangen.

Verder heb ik nu weer vage klachten, heel raar want zit pas op dag 9 van mijn cyclus:(. Al twee dagen lage rugpijn (best wel pijnlijk). En gisteren al wat meer afscheiding tussen creamy en waterig in (soory voor de details). Normaal geen klachten voor mijn eisprong, ik vraag me af of mijn lichaam nu sneller reageert op veranderingen in mijn hormonenspiegel. Iemand ervaring hiermee?

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja getest, helaas heeeel erg wit!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Noralie: jammer van de witte test, misschien ben je te vroeg. Over een paar dagen weer proberen?

Adria: ik heb geen ervaring met klachten die jij beschrijft.

13. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Noralie wat jammer!! Blijf duimen voor je.

Adria, ook had had rond dag 9 erge rugpijn, kan best zijn dat je ei misschien wat eerder komt, maar dat kun je ook wel een je temperatuur dan merken. Als ik 's nachts slecht sliep was mijn temperatuur wel vaak hoger, de dokter zei dat het te maken had met het woelen wat je 's nachts doet. Maar misschien verschilt dat wel weer per persoon. ( Ik moest temperaturen ivm met ontstekingen, dus niet voor zwangerschap, ik had echter geen ontsteking) maar misschien ligt het per vrouw wel anders.

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dank je voor je reactie bigboy. Kan zijn dat mijn cyclus weer is verschoven, is al eerder gebeurt. Misschien moet ik eerder beginnen met ovutesten? Ik heb nog steeds die zeurende rugpijn en vanmiddag ook een beetje pijn in mijn boobs. Errug verwarrend allemaal. Afscheiding was ook meer, zat net ook op het toiletpapier. nog twee ovutesten over van 2 maanden geleden en laatst 7 stuks gehaald dus ik zal morgenochtend beginnen met testen. Mijn ei moet rond de 17de komen.

@noralie, zeer waarschijnlijk te vroeg getest. Ik blijf duimen, je kan ook testen op je verjaardag:)

15. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    @Adria, sorry met tempen heb ik geen ervaring dus daarmee kan ik je niet helpen. Hoe komt het dat je zo weinig hebt geslapen? Hopelijk niet teveel zorgen? Wat betreft de signalen die je lichaam aangeeft, dat herken ik wel. Ik voel mijn eisprong nooit maar mijn lijf geeft wel vaak valse signalen af vroeg in de cyclus. Ik denk zelf dat het met de rijpende follikel te maken heeft en hormoonveranderingen daaromtrent. Zo ook deze cyclus, waarin ik meerdere perioden/dagen vruchtbaar slijm heb gehad en pas een hele late eisprong. Ik zie het wel als positief, omdat je lijf hard aan het werk is om zich klaar te maken voor een evt zwangerschap! Ik voel mijn eisprong nooit hoor en je moet echt op je gevoel (en misschien ovutesten) afgaan..jouw cyclus is wel heel regelmatig zie ik, fijn zeg!

@noralie, wat vreemd.. Ga je nog een test doen of wachten tot je NOD?

Hier MEGA pijnlijke boobs (gewoon mastopathie wat ik voor iedere ms heb) en een zeurend gevoel in mn onderbuik. 2/3 dagen overtijd.. Ik vraag me echt af wat er met me aan de hand is, mijn cyclus wordt steeds langer! Ik heb ook wel spanningen en slaap slecht, misschien heeft dat invloed? In de pubertijd had ik een cyclus van 31 dagen, sinds onze kinderwens het vaakste 34 of 35 dagen, vorige maand 38 (!)dagen en nu op dag 37! Echt irritant.. Heb geen test gedaan, voelt echt alsof mn ms eraan komt. Komen steeds pijnlijker wordende, harde boobs (met knobbeltjes/schijven) ook voor bij zwangerschap rond NOD? Dan heb ik nog hoop..

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Semmie: gebruik je tarwekiemolie? Daarvan kan je cyclus eventueel korter worden.

17. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Petra, ik gebruik een kleine dosering (1 of 2 per dag) vanaf de eisprong ongeveer. Denk je dat dat voldoende is? Ik heb ook wel eens wat gehoord over teunisbloemolie, dat dat je cyclus kan verkorten?

18. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Waar is iedereen? ;) Vast aan het genieten van een heerlijk weekend.. Jammer dat onze cyclussen niet gelijk lopen, dat zou wel fijn zijn! Dit zijn voor mij juist de meest spannende dagen..

Nou, goed weekend iedereen! Nog leuke plannen voor vandaag? Zijn jullie eigenlijk op vakantie geweest?

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Semmie: tarwekiemolie mag je de hele cyclus gebruiken en teunisbloem maar tot je eisprong. Die laatste gebruik ik niet omdat ik mijn eisprong niet voel en heb er dus geen ervaring mee. Ik slik twee capsules oer dag van tarwekiemolie van de kv.

Gistermiddag hadden we van een vriendin van mij een open huis feest, haar oudste dochtertje was jarig en was ook gelijk het kraamfeest van jongste dochtertje. Gisteravond hadden we een bbq ter ere van de verjaardag van een goede vriend van ons.

Dat was trouwens ook erg raar. Ik stond samen met die goede vriend bij hem in de keuken toen hij opeens vroeg of we al bezig waren. Ondanks dat ik wel iets overrompeld was door zijn directe vraag heb ik wel eerlijk antwoord gegeven dat we al een tijdje bezig zijn. Ik merk dat ik het wel fijn vind om er met iemand over te praten. Al was dat gisteravond wel lastig omdat er veel visite was.

20. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Ik denk inderdaad dat iedereen aan het genieten is van het weekend, ietsjes koeler maar je kan wel lekker dingen doen!!
    Ik gebruik geen teunisbloem/tarwekiemolie....

Ik vind het ook prettig om er met iemand over te praten, lucht altijd wel even op!!
    Wanneer is jullie eisprong of NOD? mijn NOD is 20 augustus..

Deel Deze Pagina