Hier helaas weer op rood, door naar ronde 4! We gaan deze ronde wel tempen kijken of dat meer inzicht geeft...
Balen Noralie, had nog wel goede hoop voor je. Op naar de volgende ronde hopelijk gaat het hier dan eindelijk positieve testen regenen!
@noralie Wat jammer nou maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde! @Semmie Ik heb geen verklaring voor mijn slapeloosheid, ik geen grote zorgen. Maar af en toe heb ik een periode waarin ik bijzonder slecht slaap. Bedankt voor je uitleg, ik had wel een idee dat het met hormonale veranderingen te maken heeft. Ik begin er wel steeds heftiger op te reageren merk ik. Vandaag weer erge rugpijn en redelijk veel afscheiding. Morgen is het begin van mijn vruchtbare periode en 17 hopelijk mijn eisprong. Mbt jou klachten: ik heb nooit hardere borsten gehad voor mijn nod alleen pijnlijke. Wel vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is, heb daar helaas jaren last van gehad. Ik ben zelf erg verbaasd dat het het laatste jaar enigszins op tijd komt. Ik hoop dat je gewoon zwanger bent @peetraa het is idd heel fijn om er niet geheimzinnig erover te doen en er vrij over te praten. Maar bij mezelf merk ik ook dat ik vaak terughoudend ben om er over te praten, ook met mijn familie. Bijna een soort schaamte voor mijn verlangen en het proberen ofzo. Daarom vind ik het forum zo fijn, hier kan ik echt mijn ei kwijt en kan ik eindeloos zagen over elk pijntje en krampje Ik was het hele weekend de hort op, op bezoek e.d. Ik heb ervan genoten, vooral omdat het niet zo heel erg warm was.
@peetraa: wel vreemd dat sommige mensen zo open zijn en zonder gene deze vraag stellen he? Ik maak het ook mee in mijn omgeving. Wel maak ik van tevoren een keuze met wie ik wat wil delen.. En idd, het kan zo opluchten! @adria: jouw cyclus gaat een stukje sneller dan die van mij . Fijn dat je bijna je eisprong hebt! Hier nog niks, ja wel buikkrampen, enorm pijnlijke borsten, soms witte vloed en vocht vasthouden. Wat denken jullie? Mijn gevoel zegt een overgeslagen eisprong (zit vandaag op dag 41, normaal 33-35 dagen, alleen vorige maand 38 dagen). Maar je weet nooit toch? Ik hoop zo ontzettend dat ik zwanger ben!
Semmie: ja, als het een 'kennis' was, dan had ik niet uitgebreid geantwoord, maar dit is onze beste vriend. En daarbij is hij nog een van de weinige zonder kinderen in onze vriendengroep. Ik merk aan vrienden en vriendinnen met kinderen dat zij er allemaal redelijk makkelijk over doen als de kindjes er eemaal zijn. Soms dus lastig als je nog bezig bent voor de eerste.
YEEEEAAAH, gefeliciteerd Sammie! Wat een mooie duidelijke test, geniet ervan! Je mag van de wachtbank af
He bigboy, ik zit nu te kliederen met tempraturen. Net een vraag gepost bij temperatuurkaartjes omdat ik wat duidelijkheid wil hebben. Als het goed is overmorgen mijn eisprong en dan weer op het wachtbankje *zucht*. Als het deze maand niet raak is weet ik niet of ik weer ga tempen, de dagen lijken deze maand eindeloos!
Bedankt allemaal, erg lief! Dit is een zwanger en kids zwangerschapstest Bigboy.. Nog steeds nauwelijks te geloven dat het gelukt is! maar goed, nog heel pril en een miskraam heb ik natuurlijk al eens gehad.. Ik mag dan wel van het wachtbankje af Adria, maar mocht het allemaal goed gaan dan wil ik jullie toch blijven volgen hoor.. Dus ik blijf nog even goed? X
Jammer Adria, het nadeel van dit wisselende weer is dat je volgens mij je lichaamstempratuur er ook op aangepast. ( ik heb vorige week zwetend in bed gelegen en vanmorgen had ik het erg koud ) Dus vind het dan wel lastig met temperaturen.