Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Mag ik ook meekletsen op het wachtbankje?ik heb ook gewoon wat medewachters nodig met dat stukje na de eisprong..duurt zoo lang hihi!en ik lees hier al hele spannende momenten,heel fijn om niet de enige te zijn met die wacht vermoeidheid...:p hihi..op naar positieve testen deze maand!:D
    Groetjes romil

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Welkom Romil! Kom maar aanschuiven, er zijn al 2 dames op roze dus er is ruimte:DGebruik je ook ovutesten en temperatuurkaartjes? Wanneer is je nod?

@Nathje ik krijg helaas een blanco blad als ik op je link druk;). Proficiat met de uitslag van je bloedtest, ik vond je testjes zowiezo duidelijk. Over een paar dagen is je test zeker een stuk donkerder. En natuurlijk is het een plakbeeb:D. Hij heeft lang op zich laten wachten dus die blijft wel lekker plakken:)

@semmie, ik tel mee naar 2 september, je hebt al wat hcg richting nathje gestrooid dus ik verwacht ook mijn deel binnenkort:DHopelijk heb ik idd gewoon mijn piek gemist, tempen maakt me niet wijzer. Vooral omdat ff nog steeds weigert een kruis te zetten:x

Hier geen bijzonderheden, zit een beetje in de schemerzone door die negatieve ovutesten. Ben er trouwens mee gestopt deze maand. Het is nu aftellen naar 31 augustus.
    Hopelijk deze maand veeeeeeel roze streepjes!

Liefs en een fijne avond

3. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hooi hoi!
    Ik ben sinds deze maand begonnen met ovu testen..tot nu toe een test waarbij het tweede streepje wel feller was..maar test nog even door! Ik heb 10 september me nod dus nu midden in de cyclus...weinig symptomen,hihi..
    Iedereen succes!!:)

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom Romilda, gezellig!

Semmie en Nathje: ik verwacht ook wel wat hcg van jullie, hahaha! ;)

5. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Hoi hoi,

Vannacht wakker geworden met ontzettende buikpijn en de helaas ongesteld geworden. Deze rondde ga ik temperaturen.

Veel liefs,

6. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Och bigboy wat jammer:(! dikke knuffel van mij. Hopelijk de komende maand wel een positieve test.

Vannacht en nu een zeurende pijn onder in mijn buik. Vermoed zelf mijn baarmoeder maar het kunnen ook mijn darmen zijn:x.
    Vanochtend weer een licht dalende temperatuur: van 36.76 binnen 2 dagen naar 36.51. Wordt helemaal knetter van het tempen maar ik blijf het doen tot 31 augustus. Ik zal het afmaken ook!:D

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben ook begonnen met tempen. Mijn gevoel zit niet helemaal lekker dat het raak is deze maand. Al moet ik nog steeds wachten op mijn nod. Ik heb nu drie dagen mijn temp bijgehouden en deze is steeds 0,1 minder. Dat lijkt me geen goed teken... :(

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Balen bigboy, succes in de volgende ronde!

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Vervelend he, die dalende temp? Ik vind tempen niet bepaald een positieve toevoeging voor mij. Nou ja, heb het in ieder geval een maandje gedaan;). Heb zelfs mijn banner verwijderd deze maand, ik kan niet met zekerheid zeggen of mijn ei is geweest of later of eerder:(kortom verwarring.

10. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Heej allen!
    Ik heb vandaag echt last van zere tepels en ik check ook elke dag de stand van bmm en die was vandaag heel erg hoog!snap er niks van nog nooit zo hoog meegemaakt..ben echt benieuwd wat dit inhoud..heb zoon vermoeden dat me cyclus korter word deze maand!
    Groetjes romil!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: ik heb nu 4 dagen getempt. En heb nu 36,7 - 36,6 - 36,5 - 36,6 graden staan. Ook ik heb het gevoel dat mijn cyclus deze maand korter is. Misschien vanwege een vroeg ei, die was er al met dag 12. Maar sinds vanochtend heb ik ook die standaard ongi krampen in mijn buik zoals iedere maand. Door het tempen zakt je hoop op zwanger zijn, omdat ik weet dat ie hoger moet zijn. Zit nu op 12 dpo, lijkt me ook wat laat als er nu nog innesteling moet komen. Nog even verder afwachten of er ongi komt en anders dinsdagochtend een testje wagen. Blijft toch spannend!

12. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Eerst en vooral dank je wel :D sorry dat ik wat laat reageer, had gisteren even een paniekaanvalletje.
    Gisteren was mijn nod en ik verloor een beetje bruine afscheiding.
    Dan was mijn temp ook plots van 37.12 naar 37.04 en mijn testjes ter vergelijking waren nog even licht als dinsdag.
    Vandaag dan nog maar een keer mijn temp en die was plots terug een heel pak hoger, oef, terug testjes gedaan en nu waren de streepjes bijna even donker als de testlijn dus ikke blij.
    Wel naar de ha geweest en hij zei dat die afscheiding heel normaal is in het begin en hij zei ook dat die donkere testen een heel goed teken waren omdat als het een miskraam was, de hcg meteen voor de helft daalt en mijn donkere testjes lieten dus iets anders zien :) Ik ben heel erg opgelucht nu, het is nog afwachten maar ik zal al een pak rustiger zijn als het hartje klopt, daar ben ik nog steeds bang voor!

Goldfishie, die temp is nog goed hoor, ik zou even verder doen! En ik zit nu al een week met die menstruatiekrampen en ze voelen echt wel hetzelfde aan als wanneer ik mijn menstruatie heb, dus ik zou de hoop nog niet opgeven ;) Sommige mensen hebben nu eenmaal een lage temp en als die dan stijgt is die nog lager als andere mensen, het hangt zelf ook van cyclus tot cyclus af, vorige cyclus had ik ook een hogere temp als deze cyclus, eigenlijk mag je niet vergelijken met een vorige cyclus. Ik vond het tempen alleszins heel handig ;)

Adria, temp je nog altijd? Ik heb misschien iets fout gedaan met die link, ik zal proberen een grote foto te nemen, die ergens op een site te uploaden, want als ik hier de foto neerzet, dan krijg ik maar een kleine foto open :( Hoe had jij de link geplaatst? Ik zal de foto zo snel mogelijk uppen, dan kan je eens vergelijken ;) Ook voor jou zeg ik nog volhouden, het kan nog altijd ;) Hoop trouwens snel voor je dat je een ei krijgt, oh en als je temp ergens daalt en je verwacht een ei, dan is het een goed teken, zeker als je temp daarna begint te stijgen, je temp daalt nl als je een ei krijgt :) Ik duim alleszins voor je!

Bigboy ik stuur je ook een dikke knuf, hoop echt voor je dat het volgende keer raak mag zijn!

13. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het lukt, hier is mijn tempkaartje nog eens :)
    Ik heb vandaag nog getempt maar hierna stopt het ook, ik maak me anders toch maar teveel zorgen als het eens lager is ;)

14. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hier nog steeds geen enkele wat positievere ovutest..ben het nu al een beetje beu...lijkt wel of k gewoon geen eisprong heb...pff...verder iedereen een heel fijn weekend!!en op naar positieve testen!!:D

15. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Ik snap dat je geschrokken bent Nathje, maar fijn dat het goed blijkt te zijn. Je hebt volgens mij wel een fijne huisarts of niet?

@Bigboy, jammer! Hopelijk volgende ronde beter! X

16. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey iedereen..

Ik zit ook op het wachtbankje tot 30-31 augustus ..
    lijkt me leuk van hier mee te praten!

Heb deze maand ook ovutatietestjes gebruikt en had op dag 12 een smiley :) ( laatste x dat ik een ovulatietest gebruikt had was ik zwanger, helaas niet goed afgelopen toen :( )

Nu 3de ronde na de curretage dus ik hoop dat mijn lichaam zich al wat heeft herpakt, al zei de gyn bij de nacontrole dat mijn bm echt mooi was en slijmvlieg ook heel goed!

Ik zit nu 7 dagen na mijn ei en ik voel al verschillende dingen.. dag of twee later dan mijn ei kreeg ik al menstruatie krampjes en nu sinds vandaag ook steekjes in zijkant/onderkant buik aan de baarmoeder ergens? die menstruatiekrampjes komen en gaan.. (had ik trouwens ook toen ik zwanger bleek te zijn laatste x )
    Dus er is een beetje hoop...
    Ook heb ik sinds gistrn gevoelige borsten en ze lijken een beetje opgezwollen, vriend zegt van niet :p
    we zullen moeten afwachten hé

succes iederen!!!!!

17. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    iedereen een heel fijn weekend!!:)

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom Sterr!

Jullie ook fijnweekend! :)

Hier wat borrelende darmen en een zeurende buikpijn. Het voelt net zoals iedere maand. Een paar dagen voordat er ongi komt, voel ik dit. Gisteravond had ik (voor het eerst) last van pijn in mijn onderrug en leek mijn bh strakker te zitten.
    Mijn temp is weer 0,1 graad omhoog gegaan. Maar weer even afwachten dus. Al denk ik dat mijn cyclus deze maand korter is. Heb geen idee of ik die 29 dagen ga halen, dat lijkt nig zo ver weg. Hopen dat de ongi wegblijft, dan ga ik dinsdagochtend een testje doen. Ik zit nu op 13 dpo en op dinsdag dus op 16 dpo. Moet kunnen voor een testje, toch?

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Romilda: volgens je banner is je eisprong over twee dagen, nog even doortesten. Misschien heb je gewoon een later ei. Succes!

20. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Spannend voor iedereen, hoop dat het raak voor jullie is!!!
    Hier begonnen met temperaturen maar het is erg wisselend, 36.4,36.3,36.8,36.4,36.8. Maar dat zal misschien wel horen aan het begin van de cyclus.
    Heel fijn weekend!!

Deel Deze Pagina