Nog een dag tot de eisprong volgens de app..maar ovutesten blijven omo wit...denk dat deze maand voor mij verloren maand is..helaas.voor de anderen flink afwachten maar hopelijk wel positief! Ik ga volgende maand van een ander merk(zwanger en kiss) ovu testen proberen..en hopelijk vind ik hem dan wel me ei..of me lichaam moet zo van slag zijn..Mja nog niks aan te doen.. Gelukkig hebben manlief en ik hebben ik het erg gezellig..oefenen kan geen kwaad hèheb wel nog steeds veel last van zere tepels,heb ik al vaker gehad dus afwachten tot ik weer ongesteld word.. Iedereen fijne zondag! Groetjes romilda
Mijn temp was vanochtend 0,1 graad gedaald. En heb al drie dagen hetzelfde gevoel in mijn onderbuik als mijn ongi eraan komt. Nog maar weer afwachten of er ongi komt en wanneer. Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus en 14 dpo.
Goldfishie,jou pendels!je zou het toch bijna denken dat t een knaller van een positieve test moet zijn hihi...ik hoop het voor je!! Groetjes!
Dank je wel Romilda! Ik had voor juli nog meer pendels die aangaven dat ik in juli zwanger zou worden of dan een positieve test in handen zou hebben. Helaas is dat niet gelukt...
Hallo dames, Graag wil ik me aansluiten bij dit clubje van mensen die ook moeten wachten... Pfff zenuwslopende periode!! Ik mag nog wachten tot 3 september. We zijn al een anderhalf jaar aan het proberen voor een eerste kindje wat helaas nog niet gelukt is. Deze maand zijn we voor de eerste keer gestart met clomid, pregynova en pregnyl. De spuit heb ik afgelopen maandag om 11 uur gehad. Tot vandaag nergens last van, geen symptomen.... Ergens maak ik me zorgen of alles wel gaat zoals het moet gaan of dat t weer niet gelukt is! Testen kan helaas ook niet aangezien de pregnyl deze week gespoten is. Aan iedereen die moet wachten veel succes en hopen op een positieve test! Want het blijft een wonder dat zwanger worden, dat besef ik iedere maand steeds meer!
Welkom Bieke! Gezellig dat je mee komt praten. Succes op het wachtbankje. Je bent al lang bezig om zwanger te worden. Ik hoop voor je dat de clomid en pregnyl zijn werk doen en dat ook jij een positieve test en handen krijgt. Mijn temp is vanochtend gedaald naar 36,2 graden, dus ik verwacht eigenlijk snel ongi te worden. Net al een beetje bloed verloren, maar dat was zo weinig, daar kan ik geen ongi van maken. Dus ik wacht even af of het doorzet of niet.
Dank je Goldfishie! Hmmm....vreemd hé zo'n beetje bloedverlies. Ik ben dan ook altijd aan het denken is het nu wel of niet gelukt. Of t moet ineens goed doorkomen of helemaal wegblijven want het maakt je zo aant twijfelen hé. Iedere maand is zo spannend! Hier ist nu een week na de pregnyl spuit en begin sinds vannacht wat steekjes onderaan in mijn buik te krijgen, voor de rest nog niks. Tis inderdaad al lang en vind t ergens wel prettig hier mee te praten en andere reacties te lezen. Mijn schoonzusjes zijn na ons gestart met kindjes en vorige week is de eerste bevallen en volgende maand de andere. Zelf vind ik t heel moeilijk om dat te zien dat zij bevallen en ik nog niet zwanger ben. Terwijl ik het ze wel gun hoor, begrijp me niet verkeerd. Ach ja...wachten, wachten en nog eens wachten
Welkom Bieke, Ik weet weinig van de MMM maar ik zal voor je duimen dat je 2 september een knaller in handen hebt. Gezellig om samen te wachten, gedeelde smart..... @Romilda: heb je nog een positieve ovutest gehad? @Bigboy: heb je een leuk weekend gehad? Hoe gaat het nu met het tempen? @Goldfishie, ik hoop dat het niet doorzet. Wat is je NOD ook al weer? @Nathje: bedankt voor het posten van je kaartje, hopelijk gaat alles goed met je. Na alom verwarring met FF (geen kruis) heb ik maar cervixslijm ingevuld. Deze had ik gelukkig genoteerd in een andere APP. Geen Eggwhite gekregen deze maand, wel creamy en watery tussen 9 en 13 augustus. Kreeg meteen een kruis met een eisprong op 14de van deze maand. Geen positieve ovutest gehad maar 11 en 12 augustus niet getest. Het kan wel omdat mijn temp vanaf 15de langzaam begon te stijgen maar dat betekent dat ik een vroege eisprong heb gehad. Mijn NOD is dus 28 augustus geworden ipv 31 augustus. Ik zal proberen vanavond mijn kaartje weer hier te posten. Helaas vanaf donderdagnacht toenemende buikpijn en rugpijn, ik vermoed een blaasontstekening:xmaar ik kan pas donderdag bij mijn huisarts terecht. Verder heeeel geirriteerd en wisselende stemmingen. Vanochtend een zw test gedaan, deze slaat soms positief uit bij een blaasontstekening maar het was omo wit. Hopelijk kunnen jullie later meekijken en feedback geven op mijn kaartje. Temp is vanochtend gedaald naar 36.68.
@adria! Nee helaas ze blijven steevast wit!wacht nu maar gewoon af totdat ik me menstruatie heb.. ben vandaag wel even naar de gezondsheidswinkel gelopen en uitgelegd wat me klachten waren..kreeg gelijk het advies van teunisbloemolie..1000 mg!ik ben continue moe en heb ook last van ontzettend zere tepels... Blehh.. Dus ik ga ze proberen en als t werkt laat ik het weten..t zou ook na ontpilverschijnselen je gehele cyclus weer kunnen verbeteren... T is het proberen waard!natuurlijk middeltje Dusja, moet niet schadelijk zijn voor je! Iedereen succes!! Liefs romilda
Heej adria K heb niet zoveel verstand van die kaartjes..wel vervelend dat je een blaasontsteking heb!die dokters ook..k kan pas weer de 30e naar de dokter...ben zo moe elke keer dat ik werk en smiddags ook..dus even bloed laten prikken. Kijken wat eruit komt! Sterkte ermee! En iedrreen op t wachtbankjep naar postieve testen!!
@ Adria mag ik vragen welke ovutesten je gebruikt? Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar lees op dit forum dat niet alle ovutesten goed zijn. @ Romilda, ik hoor veel positieve verhalen over teunisbloem, maar vriendin gebruikte het ook, en ronde erna was ze zwanger... Wil niet zeggen dat het daardoor kwam, maar hopelijk helpt het ook bij jou. Welkom Bieke, Ik hoop voor je dat de clomid en pregnyl zijn werk gaan doen en dat ook jullie snel een positieve test krijgen. Het weekend was wel aardig rustig gelukkig, had er veel pijn in mijn handen en rug. Dus lekker rustig aan gedaan en voel me nu gelukkig al beter!! Dikke digitale knuffel voor jullie!!
Weer even bijgelezen hier, zit nu op dag 16 en heb nog een lage temp. ook de ovutestjes knallen nog niet dus we gaan morgen weer verder met tempen en testen. Mijn temp zit steevast op 36,6 en 36,7 dus hoop dat ik aan me temp kan zien wanneer me eitje eraan komt!
Dank je Bigboy! De Teunisbloem zag ik toevallig gisteren ook staan bij het kruidvat, zelf ging ik voor de tarwekiemolie daar had ik ook veel goeds van gehoord, maar geen idee of een van beide helpen? De ovulatietesten zijn inderdaad niet allemaal goed, bij sommige werkt de kruidvat test heel goed en bij mij was hij zelfs 1 week voor de eisprong positief ( ik had me van week vergist dus ging testen, was positief en achteraf kwam ik erachter dat hij helemaal nog niet positief had kunnen zijn). Met andere testen ook geen ervaring, tempen werkte nog t beste Sinds deze ochtend, lig al van 5 uur klaar wakker, voel ik me misselijk. Zo raar, pregnyl zou morgen eruit moeten zijn, dus neem ik aan dat de zwangerschapsverschijnselen ook weg moeten zijn? Dit is ook het eerste op wat steken na wat ik echt voel en dus pas een week na de pregnyl. Iemand ervaring waarom dit zo kan zijn?
Hoi bieke,k heb ze niet vd kv...dat is een hele lage dosering..k heb 1000 mg vd gezondheidswinkel Ik kan je niet helpen heb geen ervaring ermee! Succes!
Hoi Romilda, Oh die van de gezondheidswinkel ken ik niet. Wel vreemd dat je steeds zo moe bent zeg, hoop dat t niks ernstig is! Wel even laten weten wat de uitslag is hé, en veel succes ermee! Groetjes!
Hier heeft de ongi doorgezet... Helaas... Dus ik kan weer verder met wachten, tot de rode dagen klaar zijn. En dan gaan we nu alweer ronde 7 in. Ondanks dat ik mijn ongi al een paar dagen voelde aankomen, had ik toch nog ergens hoop. Tot dat gisterochtend mijn temp ineens veel lager was wist ik dat ik niet zwanger kon zijn. Mijn temp is nu weer 36,5 graden, maar ik ga dit zeker nog langer volhouden voor meer inzicht in mijn cyclus. Al weet ik nu dat mijn ei (waarschijnlijk) op dag 12 al komt. Ik slik vanaf half maart foliumzuur, vanaf half juni tarwekiemolie capsules van de kv en vanaf begin/half juli davitamon mama compleet. (In de laatste zit ook foliumzuur, dus die hoef ik dan niet meer los ernaast te slikken). Ik had er ook veel goede verhalen over gelezen, alleen ben ik er nog niet zwanger mee geworden.
Balen dat de ongi is doorgebroken goldfishie, hopelijk blijf je wel gezellig met ons kletsen. Goed dat je al voorbereidingen treft met het slikken van vitamines e.d. De zwangerschap zal snel volgen let maar op. @noralie, hoe was je verjaardag? Hopelijk toch een leuke dag gehad. Ik ben deze maand bijna klaar met tempen, het is nu wachten op mijn ongi want mijn temp daalt nu al drie dagen. Ik vind tempen idd heel nuttig om inzicht te krijgen in je cyclus maar ik kan er niet zo ontspannen mee omgaan dus ik stop ermee. Wel jammer want pas na drie maanden tempen krijg je meer inzicht in je cyclus. Vanochtend weer zeurende pijn maar nu meer linksonder in mijn rug. Ik mocht urine inleveren, helaas was het geen ochtendurine. Geen blaasontsteking volgens de assistente. Mijn afspraak van donderdag is verschoven naar de ochtend en dan worden mijn klachten verder onderzocht. Misschien mijn darmen Ik wacht het af. Heb 2 dagen vrij genomen, voel me niet echt lekker in mijn vel. Wel elke dag duizelig maar gelukkig geen koorts. In ieder geval een fijne dag en geniet een beetje van het mooie weer
Aaah goldfishie balen...sterkte met de rode dagen verwen je zelf lekkr met een stukje chocolade! En adria vervelend hoor!dat tempen heb ik nog nooit gedaan! Succes!!en ik vind het een gezellig wachtbankje^^! Groetjes hardwerkende romil(tis druk bij kruidvat!!!! gekkenhuis!!