Balen Adria dat je steeds zo duizelig bent. Ik heb het ook een paar ochtenden gehad, toen suikers laten prikken en die waren erg laag. Misschien is dat bij jou ook aan de hand. Ik had toen veel klachten die op de griep leken, maar het waren alleen mijn suikers die laag waren. Nu let ik erop dat ik genoeg drink, en al mijn klachten zijn weg gelukkig! Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar zou er wel naar laten kijken. Rustig aan doen en hopelijk voel je je snel weer beter. Balen Goldfish, hopelijk zijn de rode dagen snel voorbij en kunnen jullie weer lekker knuffelen.
Hoi meiden! K heb het overleefd!!wat een drukte!!wat een hoop zwangeren/net moeder/moeders en vooral veel losgeslagen kinderen>_<... Maar nu lkr uitrusten..moet zeggen ben al wat mindr moe,dan zou de teunisbloemolie wel heel snel helpen!iig wel fijn!enn ik had vandaag weer eens wat afscheiding..denk dat me menstruatie niet zolang meer duurt! K ga van me avondje genieten met me mannetje en het heel gezellig hebben^^.. Groetjes romil
Nou dames, ongi is vanochtend begonnen. Niet een te grote verassing want mijn temp was netjes gedaald naar begin temp van 36.4. Misschien daarom minder teleurgesteld, het heeft me niet overvallen. Trouwens, cyclus is weer korter geworden dus mijn eisprong was echt 14 aug. Ipv 18 aug. Ik ga toch maar door met tempen, het klopt allemaal wel en ik kan het zo goed bijhouden. Hopelijk maakt iedereen het goed en ik duim voor iedereen die nog moet testen. Fijne avond
Heej adria! Minders dat je ongi is gekomen..verwen jezelf maar extra dan..dat temperaturen wil ik mss ook gaan doen,eerst me menstruatie afwachten!jij ook een fijne avond! Ik mag nog even opt wachtbankie...10 sep is me nod geloof ik! Succes iedereen! Groetjes romil!
Balen dat je ongi bent geworden. Fijn dat je zo toch een beetje inzicht in je cyclus hebt gekregen. Ga je ook door met ovutesten? Zoja, welk merk gebruik je? Ik zit er aan te denken om ook te beginnen maar weet niet zo goed wel merk...
Wat jammer Adria Wel fijn voor je dat je het tempen onder de knie hebt en het is echt zo he, ik vond het ook fijn dat de ongi zo werd aangekondigd, dan kom je ook niet voor lelijke verrassingen te staan Ik blijf voor je duimen! Hoe voel je je ondertussen? Al resultaten terug van de onderzoeken? Bigboy, ik gebruikte de testen van sensitest, ze zijn niet duur en ze geven echt wel een goede streep. Ik moet wel zeggen dat ik rond de verwachtte eisprong 2x per dag testte. Niet dat dat heeft uitgemaakt deze keer want door mijn lange cyclus was ik net 2 dagen gestopt ermee toen mijn ei uiteindelijk kwam
ik had sensitest,ga komende maand beginnen met zwanger en kids! iedereen op t wachtbankje? K heb af en toe krampen en opgeblazen buik..ik ben echt benieuwd naar wanneer ik ongesteld word want verder heb ik weinig symptomen! Voor de andere meiden succes!!! En als jullie resultaten hebben mss hier ook posten voor vergelijkingsmateriaaal? Alvast fijn weekend!! Groetjes romil
Wat jammer Adria! Je hebt je eisprong dus wel goed aangevoeld.. Hopelijk volgende ronde positief nieuws! Ik ben een paar dagen weg geweest, uitwaaien aan zee, was leuk! Verder hier nog alles oke, gespannen voor de eerste echo maandag. Zo'n miskraam heeft toch behoorlijk invloed op je angstniveau.. En Bigboy, hoe is het? Ik gebruikte zwanger & kids ovutesten, maar heb wel wisselende resultaten gehad. Nu kan dat ook aan mijn cyclus liggen hoor, die is niet altijd regelmatig geweest. De testen schijnen 99.nog-wat procent betrouwbaar te zijn. Dus dat lijkt me wel prima.. Succes allemaal in deze ronde! X
Zou ik nu nog kunnen beginnen met testen of ben ik dan al te la Spannend de eerste echo, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik duim voor je meis!
Vandaag zijn de rode dagen voorbij en als manlief thuis is kunnen we gelijk aan de slag! En daarna om de dag gezellig bezig zijn. Op 3 sept, is cyclusdag 9 start ik met de ovutesten van z&k. Ik heb daar nog 6 van liggen, dat lijkt me wel genoeg. Als het goed is komt mijn ei rond dag 12 van mijn cyclus. Afgelopen ronde had ik een kortere cyclus, maar ik hou het gam. aan van 29 dagen. Ik blijf ook doorgaan met tempen. Ik wil meer inzicht in mijn cyclus hebben, ook om te zien wat het doet als je ei komt/is geweest en met een eventuele innesteling. Ik heb manlief gisteravond gevraagd of hij wat minder bier wilt gaan drinken in de weekenden. Is toch beter voor zijn zaad, lijkt me. We gaan ook samen proberen om af te vallen. Bij hem moeten er wat kilo's af, bij mij is het meer om een betere conditie op te bouwen. Verder slik ik ook braaf iedere dag de vitamines. Dus ik hoop dat het deze maand gaat lukken.
Bedankt voor je reactie Goldfishie!! Ik heb er wat online besteld, die worden morgen geleverd. Ben erg benieuwd wanneer mijn ei is, of misschien is hij al wel geweest.. Had afgelopen dinsdag wel wat steekjes onderin mijn buik, ben er 's nachts ook wel even wakker van geworden. Maar volgende dag nergens meer last van. ( Kan je ei al zo vroeg in je cyclus komen, vraag ik me af ) Fijn dat je man weer thuis komt Goldfishie! Geniet lekker van en met elkaar... Iedereen een heel fijn weekend!!
Weekend schiet alweer op, alweer zondagmiddag en helaas met wolken. Heb liever een hoop zon. Hier is de klusperiode begonnen! Vanavond ook weer gezellig maken met manlief. Dinsdagochtend ga ik weer starten met de ovutestjes en temp er ook nog steeds bij. Hoe is het bij jullie?
Goedemorgen dames, Een druk weekend gehad dus was even niet online. Hopelijk gaat het goed met iedereen. Inmiddels is de ongesteldheid voorbij en mag ik weer aan de klus. Ik temp nog steeds en begin er al aan te wennen. Weer een nieuwe gratis app gedownload inclusief temperatuurkaartje dus ik hoef geen abonnement te nemen op FF. @Bigboy: ik gebruik CB digitaal maar afgelopen maand mijn piek gemist voor (voor het eerst). Ik weet niet zeker of ik deze maand ovutesten ga gebruiken en welke ik dan ga gebruiken. CB digitaal is best wel duur @Semmie: succes mt de echo! Ik begrijp dat het spannend voor je is maar ik zal hard voor je duimen. Laat je even weten hoe het is gegaan? En hoe voel je je? Al last van misselijkheid @Nathje: ik heb mijn afspraak bij de dokter verschoven naar dinsdagochtend. Nog steeds last van mijn onderbuik, ik weet bijna zeker dat het mijn darmen zijn. Hopelijk morgen meer duidelijkheid. Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat alles goed gaat. @Goldfishie: Veel plezier met het klussen @Romilda: zijn de rode duiveltjes weggebleven? Ben benieuwd.
Adria: goed dat je nog doorgaat met tempen. Ik temp ook nog steeds. Ik gebruik mama apps en zet daar mijn temp in. Ik had FF gedownload, maar daar snapte ik helemaal niets van hoe ik dingen in kon vullen. Mama apps is heel erg overzichtelijk en vond ik een stuk fijner invullen. Al weet ik dat FF een kruis neerzet als je ei er is, dat doet mama apps niet. Maar het tempen is voor mij puur om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Al denk ik dat ik het ondertussen wel door heb.
Hallo dames, Is alweer even geleden dat ik wat gepost heb omdat ik er even niet zo mee bezig wou zijn, dat wachtentemperatuurkte mezelf helemaal gek. Zie dat de meesten weer druk aan de klus zijn of nog moeten beginnen. Dat is weer het leuke eraan, de weken daarna....pfff die mogen ze van mij best skippen Werkt naar jullie mening temperatuur bijhouden goed? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat in die 1,5 jaar maar 1 keer gedaan heb. Gebruik steeds ovulatietesten... Gisteren was het precies 2 weken geleden dat ik mijn pregnylspuit kreeg, dus gisteren tot donderdag ergens zouden bij mij de duivels ook gaan komen. Al hoop ik natuurlijk hetzelfde als jullie iedere maand, dat ze maar eens wegblijven. Ben best benieuwd, het is na 1,5 jaar onze eerste hormoonbehandeling en ik hoop er stiekem best op Wat ik jullie nog wilde vragen, is er iemand die ervaring heeft met tarwekiemolie en teunisbloemolie? Ik had goeie verhalen gelezen. De tarwekiemolie voor de eisprong, de teunisbloemolie na de eisprong. Ben nu anderhalve week begonnen met de tarwekiemolie, wilde t wel s proberen. Iedereen veel succes en plezier met klussen. Hopen dat t deze keer raak mag zijn en einde van de maand een positieve test! Groetjes
Ik ben vandaag weer begonnen met ovutesten. Nog geen tweede step te zien, dus mijn ei is nog niet op komst. Ik verwacht hem komend weekend, maar vanavond weer gezellig aan de klus! Bieke85: ik slik sinds half juni tarwekiemolie capsules van de kv. Deze mag je de gehele cyclus doorslikken. Teunisbloem gebruik ik niet, deze mag je trouwens maar tot aan de eisprong gebruiken. Ik ben er nog niet zwanger mee geworden, maar alle beetjes helpen.
Yeah, zojuist een positieve ovulatietest gehad.... Sinds zondag begon mijn temperatuur te dalen naar 35.5, en vanmorgen was hij 36.4. Dus dacht zal mijn eisprong dan nu komen, testje er tegen aan gedaan maar was nog niet helemaal positief, net nogmaals getest en hij was positief. Ben helemaal happy.