Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieke85

Bieke85 Lid

11 mrt 2013
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Goldfishie,

Idd...alle beetjes helpen :)
    Oh, aankomend weekend is er ook zo hé, en te vroeg klussen kan nooit kwaad hé ;)
    Jij bent een half jaar tot 7 maandjes aan het proberen zwanger te worden zag ik?is het jullie eerste kindje waar jullie voor gaan? Is spannend steeds hé, wachten en hopen dat t gelukt mag zijn! Veel plezier vanaaf!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: jeeeeej ei gevonden! Aan de klus! ;)

Bieke: ja, we zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje. We zijn er vanaf 1 maart voor gegaan, alleen nog niet gelukt. We starten nu vanaf mijn ongi met om de dag klussen en kijken of dat iets uitmaakt. In juli zijn we op vakantie geweest en toen vrij veel geklust hahaha. Manlief is vanaf deze week extra bezig met sporten en gezond leven. Dus we zullen zien of dat een positief effect geeft op zijn zaadjes. En dat het deze maand wel raak is.

3. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Hey,

De echo was goed! 1.4 cm en een kloppend hartje. Ik probeerde echt mijn tranen in te houden, maar eentje biggelde er toch over mijn wang.. Echt geweldig! En ik gun het jullie ook zo! Hopelijk snel meer goed nieuws! X

4. Bieke85

Bieke85 Lid

11 mrt 2013
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Proficiat Semmie, das mooi nieuws! Nu kun je ook gerust zijn en heerlijk genieten van de zwangerschap! Tja een traantje is dan ook normaal, je bent dan zo gelukkig dat t allemaal goed is ;)
    Goldfishie, t zal nooit kwaad kunnen gezond te leven en te sporten hé, dus hopen dat t effect gaat hebben! Om de dag raden ze ook aan, en vanaf je info tot na de eisprong kan je hem dus moeilijk gemist hebben, lijkt me ook lang genoeg dat t eindelijk mag lukken. Laat maar 1 zaadje de snelste zijn ;)

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Semmie: je mag ook wel een traantje laten, lijkt me geweldig mooi om zo'n echo te mogen zien van je eigen kindje! Geniet lekker van je zwangerschap!

Bieke: vanochtend weer een ovutest gedaan en nog geen tweede streep zichtbaar. Dus nog even afwachten voor mijn ei. En inderdaad je hebt maar 1 goed en snel zaadje nodig! :)

6. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Wat fijn Semmie!!! En de tranen mogen rollen meid, het is een enorm wonder wat er gaat groeien in jouw buik!!

Vanmorgen weer getest maar nu tweede streep te ontdekken. Kan het zo snel gaan? Het is de eerste keer dat ik ze gebruik dus vandaar mijn vraag.
    Ik wil vanavond nog een keer testen. En dan morgen nog en dan zijn ze op.

Gisterenavond tijdens het knuffelen, deed het wel erg veel pijn, vannacht heb ik ook even wakker gelegen met steken aan de rechterkant rond mijn eierstok. Vandaag nergens last van, het cervixslijm begint ook minder te worden. Heb ik dan gisterenavond/vannacht mijn eisprong gehad?

7. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Ik bedoel dat er geen tweede streep te ontdekken was... om 19.00uur Nogmaals getest en deze was ook wit.....dus denk dat het gisteren nog mijn knaller was.

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, dat denk ik wel Bigboy. En nu hopen dat je over 14 dagen een positieve test in handen hebt! :)

9. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden! Voor mij is de ronde ten einde,het is vandaag losgebarsten...het is zo erg de krampen niet normaal!!wat wel gunstig is is dat ik 28 dagen heb ipv 33!vind ik wel fijn!
    Succes en op naar roze voor jullie!
    Groetjes romilda

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Romilda: balen zeg... Op naar de volgende ronde! Wel fijn dat je cyclus nu korter is. Hopen dat het zo blijft.

Vanochtend weer een ovutest gedaan, ze beginnen nu op te lopen. Vorige maand had ik op cyclusdag 11 al een vrij donkere ovutest, nu is ie minder donker dan toen. Ik denk dat ie niet morgen maar zaterdag komt.
    Mijn temp is nu ook al drie dagen stabiel, dus ik hoop dat het een teken is dat mijn ei eraan komt. Vanavond weer gezellig maken met manlief! :)

11. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Het is wel erg stil hier....
    Gaat alles goed met jullie??

Hier gaat het weer goed, ben een paar dagen ziek geweest, maar voel me gelukkig weer stukken beter..

12. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Heejj
    Idd beetje stil!j
    Hier gaat alles goed,niet meer ongesteld dus we kunnen weer het gezellig hebben haha..en ben vandaag begonnen met ovulatietesten van zwanger en kids en vandaag negatief..maar ga gewoon 15 dagen achter elkaar testen,wil echt weten of ik deze maand wel een eisprong heb!:)
    Zit nu op dag 6 van me cyclus..maar heb nu afgelopen maand een cyclus van 28 dagen gehad dusja iig op tijd!
    Ik ben echt tevreden over de teunisbloemolie ik heb echt het idee dat het helpt!
    Ik heb nu alweer zin in de volgende ovulatie test haha..
    Hoe gaat het bij de rest?wachten of het gezellig hebben??
    Ik kan iig weer het tweede,veel leuker..nu nog proberen in te houden dat we dag om dag doen..Hahaha..
    Groetjes romilda!

13. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    En balen dat je ziek ben geweest bigboy,maar het heerst behoorlijk!
    Ik heb buikgriep..blegh..hoop dat het snel over gaat!
    Iig beterschap meid!

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dag dames!

Was even niet veel op het forum, heel druk gehad met andere zaken. Maar alles gaat goed het, vandaag begonnen met ovutesten. Klussen doe ik al een paar dagen dus dat gaat ook goed:D. Ook temp ik nog braaf elke ochtend. Het is idd een beetje rustig geworden in ons clubje.
    @Semmie, gefeliciteerd!! hopelijk kan je nu een beetje ontspannen en gaan genieten;).
    @Romilda, beterschap! Ik weet hoe voelt om darmklachten te hebben, bah.
    @Bigboy: fijn dat je weer bent opgeknapt. Heb je al lichamelijke 'klachten'die erop kunnen wijzen dat je eisprong al is geweest?

Ik had ovutesten gekocht bij Trekpleister, even vergeten dat trekpleister gewoon onderdeel is van kruitvat. Ik heb dus die niet zo geweldige ovutesten van kv in mijn bezit;). Ik zal het er deze maand maar mee moeten doen. Ik temp er ook bij dus moet het goed komen.

15. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Adria ik ben niet de enige met zoon schommelende temperatuur...dit is me eerste maand dat ik temperatuur..maar snap er nog niet veel van haha!ennuh succes met klussen!!

16. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ben ook wel even afwezig geweest maar ik ben er ook nog steeds om jullie een hart onder de riem te steken.
    Hopelijk snel wat meer roze hier!
    Succes alvast! :)

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier ook op het wachtbankje, zit nu op 2dpo, mijn ei was afgelopen zaterdag. Dus nog heel geduldig wachten tot 22 sept, dan is mijn nod. Ovutesten van z&k vind ik fijn in gebruik en kan er duidelijk mijn ei mee vinden. Maar waarom dan nog steeds niet zwanger? Ook temp ik braaf iedere ochtend, dus ik verwacht dat deze weer gaat stijgen.

18. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @nathje, hoe gaat het? Hopelijk goed, wanneer is je eerste echo? Blijf voor ons duimen:D

@Romilda, mijn temp schommelt heel veel voor de eisprong;). Dit is ook maar mijn tweede maand, het gaat nu iets beter. Maar de eerste maand vond ik bijzonder frustrerend, gelukkig snap ik het beter. Belangrijkste is dat binnen 3 dagen na je eisprong je temp 0, 2 - 0, 5 graden stijgt. Wat is jou basale lichaamstemperatuur? Die van mij 36.4 graden, die meet ik het vaakst.

@goldfishie, ik zou deze maand eigenlijk geen ovutesten gebruiken maar vriendlief stond erop:p. Als het deze maand niet raak is bestel ik die van z&k, volgens mij zijn ze nog goedkoper ook. Ik snap je frustratie wel, ik vind ook wel dat het nu erg lang duurt:x. Ik vind eigenlijk dat een positieve ovutest en een tempstijging beloond moet worden met een zwangerschap:D. Helaas werkt het niet zo, maar we blijven positief.

Ik heb rond half 9 weer een ovutest gedaan, teststreepje was al iets donkerder dan die van vanmiddag 12 uur. Mijn ei moet 11 sep zijn (als mijn cyclus niet verschuift) als dat klopt moet ik morgen een knaller in handen hebben morgen.

Slaapse voor straks dames

19. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    @nathje!wat gaaf!lekker zwanger!geniet ervan!!!
    @goldfishie wachten wachten wachten..beetje frustrerend haha ik hoop roze voor jou!
    @adria ik temp nu ook elke keer 36,4.k ben benieuwd of immers kan opmaken eruit!
    Enne voor jou veel klusplezier en heb het gezellig!><

Groetjes romilda!

20. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Romilda :)

@Adria, mijn duimen zijn zeer actief :D ik gun het jullie zo graag!
    Ondertussen ben ik ziek ziek ziek maar de ha denkt dat het eerder een buikgriep is, ik hoop stiekem ook dat het dat is, zodat ik me snel weer beter voel ;)
    19 september heb ik de eerste echo, spannend hoor :)

Deel Deze Pagina