Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Ik heb niet echt goede hoop voor deze ronde. Ik ben vorige week maandag na de tandarts geweest, om gaatje te laten vullen. En heb nu nog steeds een zere mond, had veel paracetamols in genomen. Neem aan dat dit ook niet goed is voor een eventuele bevruchting.

Ik had nog wel een vraagje over het temperaturen, meten jullie iedere ochtend in het zelfde oor? Ik heb namelijk temperatuur verschil in mijn oren.
    Mijn basale temperatuur is 36.3, gisteren had ik 36.1 en vanmorgen 36.5. Maar in mijn andere oor had ik gisteren 37.3 en vanmorgen 37.1...

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: ik denk dat als je op 1 oor hebt geslapen dat die warmer is? Zoiets las ik laatst in het temperatuurforum hier op zp.

3. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Dat dacht ik ook, maar de temperatuur van het oor waar ik op lig is juist lager.... Dus vind het best apart.

4. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mat mijn temp daar niet maar ergens anders :)
    De eerste maand heb ik het ook langs mijn oor gedaan en voorhoofd maar dat gaf eigenlijk geen goede meting aan dus ben ik van plaats veranderd, meer naar beneden toe ;)
    Daar heb je nl altijd de juiste temp.

5. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb een voorhoofdsmeter,heb nu al vier dagen een stabiele temp..36,4 en vandaag toevallig 36,5.. Hihi..ideaal ogen nog dicht en lampje op je voorhoofd en meten maae,heel even ogen open voort opschrijven,en slapen maar weer:p

6. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik temp ook in een lager gebied van mijn lichaam:D.

@Bigboy als je naar mijn kaartje kijkt schommelt mijn temp behoorlijk voor mijn ei. Ik vind het nop knap dat je drie dagen de zelfde temp hebt. Probeer in ieder geval in je oor te tempen waar je niet op hebt gelegen. Wanneer is je ei? Want na mijn ei stijgt mijn temp langszaam en niet in 1 keer zoals vaak het geval is. Wat je kansen deze maand betreft: ik weet niet of paracetamol een negatieve invloed heeft op de bevruchting. Ik zou denken van niet want dat is de enige pijnstiller die zwangeren mogen gebruiken als ze hoofdpijn e.d. hebben.

Inmiddels ben ik hoorndol geworden van die stomme ovutesten van trekpleister:x. Op 9 en 10 sep geen knaller gehad wel duidelijke streepjes. Gisteren waren de streepjes bijna niet meer te zien. Nu twijfel ik of mijn piek 9 of 10 sep is geweest. Gisteren had ik mijn eisprong moeten hebben maar op 10 september een uur lang heftige pijn gehad aan de linkerkant van mijn buik inde buurt van mijn lies. Kon niet te hard gaan zitten en hobbels op de fiets deden giga pijn. Zal dat mijn ei zijn geweest? Ik wil vandaag mijn testjes posten zodat jullie kunnen meekijken.
    Toen ik na vier jaar eindelijk zwanger raakte was dit toevallig wel met kv ovutesten, daarvoor nooit testen gebruikt. Ook toen niet echt een knaller gehad en veel verwarring alom maar wel zwanger geraakt.

Verder check ik deze maand mijn cervixslijm intern. Dus elke ochtend en als het kan in de avond dicht bij mijn baarmoedermond. Al dagen creamy en nu bijna weer droog. Mijn enige houvast is wachten op een tempstijging. Dan weet ik zeker of mijn ei is geweest.
    Fijne dag iedereen!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: dat zou je ei geweest kunnen zijn aan de klachten te lezen. Nog even door gaan met tempen om het resultaat te zien, maar ik demk dat je ei er was op 10 sept.

8. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Spannend adria!nu afwachten maar!!
    Ik doe nu al vanaf cd 6 testen maar tot nu toe een heel vaag streepje..zit vandaag op cd 9 en heb dus nog wat te gaan..ik hoop dat het op ga lopen en dat ik weer zoon cyclus van 28 dagen mag hebben..of nog beter zwanger zijn,hihi!
    Wat ik wel heel gaaf vind is dat nu een aantal pendels terugheb gehad en eigenlijk drie keer oktober positieve test..en twee september bevruchting...dus als het uit zou komen hebben ze allemaal gelijk gehad aangezien ik in oktober pas kan testen of ik zwanger ben..:p
    Ben reuze benieuwd!!
    Succes meiden
    Groetjes romilda

9. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Bedankt voor de tip om op een andere plek te temperaturen. Zal eerst een andere thermometer kopen!!
    Heb totaal geen kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap, ben alleen vrij vochtig, maar dat heb ik al wel eens eerder gehad. Temperatuur vanmorgen was 36.6 dus we wachten geduldig af. Heb een leuk weekend voor de boeg, dus wel genoeg afleiding!

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Veel plezier dit weekend bigboy;). Nog 5 dagen op het wachtbankje! Wanneer posten de dames die tempen hun kaartje zodat ik kan vergelijken:D

Vandaag verschrikkelijke koppijn en over gegeven van de misselijkheid, waarschijnlijk een lichte migraine aanval gehad. Een uurtje eerder naar huis gegaan van mijn werk en meteen onder de douche gestapt. Ik doe het rustig aan dit weekend.

Vanochtend een forse tempstijging, FF heeft een stippelkruisje geplaatst met eisprong op 10 sep. Ik maak echt een beetje zorgen over mijn cervixslijm:(. Het is nooit waterig of eggwhite alleen creamy. Vorige maand het zelfde liedje, heb maar watery ingevuld in ff anders had ik nooit een kruisje gekregen. Hebben jullie wel een normale afscheiding patroon? Ik kan me voorstellen dat zaadjes moeilijk hun doel bereiken als de afscheiding niet vruchtbaar/eggwhite wordt. Het wordt lastig zwemmen als de boel niet vloeibaar wordt.

In ieder geval zit ik op het wachtbankje! Geniet van het weekend dames.:)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: spannend zeg, je mag al bijna testen! Ik ga volgende week zondag testen! Ik moet nog even kanger geduld hebben. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik zit op 6 dpo en heb ook totaal geen kwaaltjes, maar het is nog vroeg.

Adria: ik gebruik geen FF, maar mama apps. Daar zet ik mijn temp waardes in. Ik zal even kijken of ik een schermafdruk kan maken en die dan hier kan plaatsen als afbeelding. Ik temp vanaf 20 aug, dat was dag 21 in mijn vorige cyclus. Toen begon ik met een temp van 36,7 graden. Morgen zit ik op dag 20 van deze cylus en heb nu drie dagen lang 36,4 graden gemeten, dus ik denk dat ie nog kan oplopen voor mijn nod er is.

Dit weekend staan er allerlei leuke dingen in de planning, dan gaat de tijd een stuk sneller en hoeven we minder lang te wachten! :)

12. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Fijn weekend meiden!!

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: hierbij mijn kaartje van het tempen van deze cyclus.
    Die donkerblauwe lijn met de bolletjes is mijn temp. De lichtblauwe lijn is de standaard temp in de app die dient als richtlijn voor een gemiddelde.
    Bovenin staan die rondjes met plussen en minnen, dat waren mijn ovutesten en dan vult de app vanzelf de vruchtbare dagen en je eisprong in.
    Vandaag staat er kans op eventuele innesteling, maar dat vult de app ook in als een gemiddelde na de eisprong.
    Vanochtend was mijn temp weer iets hoger, maar ik denk dat ie nog hoger moet. Ieder geval richting de 37 graden en liefst erboven! ;)

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Lief van je dat je je kaartje hebt gepost goldfishie;). Leuke app, vooral die gemiddelde lijn die ze plaatsen. Volgens mij hoeft je temp niet perse 37 graden of erboven te zijn als het raak is hoor. Ik heb veel ff kaartjes bestudeerd en niet alle zwangere komen boven de 37 uit;). Hangt volgens mij ook van je basale temp af.
    Mijn temp stijgt deze maand in ieder geval sneller en hoger dan vorige maand. Zat vanochtend al op 36, 85 ( basale temp 36, 40). En dit is ook de tweede maand dat ik een grote dip heb voor de eisprong of de dag van de eisprong. Ik zit nu op 5 dpo en mijn nod is 24 of 25 september. Cyclus is dus weer een dag korter geworden, vorige maand 28 dagen en nu 27 dagen. We zitten niet ver van elkaar!
    Verder nergens last van, alleen weer die hete handen en voeten;) en voor mijn ei tintelende tepels. Het grote aftel drama is begonnen:D!

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: ik las net een reactie op mijn tempkaartje in het temptopic en daar zei iemand dat mijn eisprong wel eens op 9 sept geweest zou kunnen zijn in plaat van 7 sept. Want dat geeft mijn kaartje aan als ik de positieve en negatieve ovutesten invul.

Dus dat zou betekenen dat mijn cylus weer twee dagen later is dan dat ik denk en mijn nod dus twee dagen later is. Dan zou mijn nod zijn op 24 sept en hij staat nu op 22 sept.
    Ik heb die dag een feestje, dus ik ga die ochtend een testje wagen. Dat hadden manlief en ik al afgesproken. En dat is ook meer of ik dan een glaasje alcohol mag van mezelf. Dus ik hoop alsnog op een positieve test, zo spannend!! :)

16. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen was mijn temperatuur 35.4 ik dacht zo die is laag, dit is niet goed. En het was helaas waar.....Op naar de volgende ronde.
    Spannend al jullie temperatuur kaartjes, ik hoop dat het raak is!
    Welke app gebruik jij Goldfishie?

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: o nee toch, is je ongi toch gekomen? Balen zeg! Veel succes in de volgende ronde!

Ik gebruik mama apps op de ipad, vind ik makkelijk invullen en overzichtelijk. Ik snapte namelijk niets van FF, hahaha!
    Ik heb nu al 3 dagen 36,5 en hiervoor 3 dagen 36,4, dus het gaat heel langzaam omhoog. En ik weet ook dat als je temp ineens hard daalt dan dan je ongi eraan komt.

18. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah wat balen bigboy :( hopelijk lukt het snel voor je!

Goldfishie, ik gebruikte de 2 naast elkaar, zowel ff als mamaapps, is inderdaad heel leuk om te gebruiken, ik denk trouwens ook dat je eisprong op de 9de is geweest ;)

Adria, ik had mijn slijm ook zo ingevuld dacht ik, ik weet in elk geval nog dat ik tegen mijn man zei dat het deze cyclus niets ging worden omdat mijn slijm niet goed was, zei nog letterlijk dat zijn soldaatjes dan niet zouden overleven en zie nu naar het resultaat ;) mijn slijm was de 2 vorige cycli wel heel goed en deze keer helemaal niet dus ik hoop toch dat je goed nieuws krijgt! :)

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben net even gaan zitten voor FF en heb zowaar mijn huidige cyclus met temp in kunnen vullen. Ik weet alleen nog niet hoe ik deze hier kan delen zoals Adria hem in haar handtekening heeft. En ik snap nog niet helemaal wat ik precies in moet vullen bij ovulatietesten.

En FF geeft een stippellijntjes kruis op 9 sept, weer iets geleerd in de zoektocht naar meer inzicht in mijn cyclus! :)

20. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @bigboy, wat jammer! Digitale knuffel voor jou en hopelijk een positieve test in de volgende ronde.

@Nathje, bedankt voor de opsteker! Ik hoop het echt.

@goldfishie, ik heb ff op mijn tab. Daar heb ik de mogelijkheid om mijn kaartje naar mijn email te sturen. Ik heb de link naar mijn email gestuurd en geknipt en geplakt in mijn handtekening. Helaas weet ik niet hoe het moet op de pc, misschien dezelfde manier?
    Wat die stippellijn betreft, ff is niet helemaal zeker of de eisprong op die dag is geweest. Dit kan door andere zaken zijn die je hebt ingevuld. Ik heb deze maand ook een stippellijn omdat ik alleen creamy cervixslijm heb ingevuld. Had ik vorige maand ook en heb maar watery ingevuld op de dag dat ik mijn eisprong vermoedde omdat ik maar geen kruis kreeg. Heb ik deze maand maar niet gedaan anders krijg ik mijn cyclus niet goed in kaart. Succes met meer inzicht krijgen in mijn cyclus:D

Deel Deze Pagina