Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb nu ook een linkje in mijn onderschrift, doet ie het? Kunnen jullie nu mijn kaartje zien?

Hij maakte trouwens een dicht kruis, toen ik bij de ovutesten de plussen en minnen had ingevuld. Al weet ik niet precies wat de rest betekent wat bij ovutesten staan en of ik het nu goed gedaan heb.

2. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Ja we kunnen hem zien!!!

3. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @Goldfishie, als je op 6 en 7 september positieve ovutesten hebt gehad heb je het goed ingevuld hoor. Je temp is vandaag weer mooi een beetje omhoog gegaan. Op naar een postieve zw test!

Ik lig in de lappenmand, ben emo, geirriteerd, boos en jankerig en voel me depressief :(. Verschrikkelijk eigenlijk, ik wil het liefst met mijn kop onder de deken tot mijn ongi. Gezien deze klachten heb ik weinig hoop op een zwangerschap. Deze maand wel erg heftig hoor die gevoelens. Lichamelijk mankeer ik niets.
    Hopelijk gaat het met jullie wel lekker, fijne dag toegewenst.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ok, dan heb ik weer iets geleerd! :)

Ik gebruik gewoon vanaf nu FF en mama apps naast elkaar. Ik ben ieder geval blij dat ik ben begonnen met tempen en dan met de ovutesten erbij, kan ik nu extra goed mijn cyclus volgen.

Nu alleen nog zwanger raken! ;)

Adria: we zitten idd weer dicht bij elkaar met de nod. Wanneer ga jij testen? Ik zondag en ik kan stiekem niet wachten!

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Goldfishie: geen idee wanneer ik ga testen. Test altijd de dag na NOD als er geen rood te zien is. Ik word kriegel van witte testjes:D

6. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Digitale knuffel voor jou Adria!! Hoop dat je je snel weer iets beter zult voelen!!!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp was vanochtend weer iets gestegen. Ik zit nu op cyclusdag 24 en 9 dpo en dacht gister iets te voelen. Zou een eveventuele innesteling kunnen zijn toch?

Adria: ik zie dat jouw temp ook weer gestegen is na de daling van gister. Hoe voel je je nu?

8. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @Bigboy: bedankt voor de knuffel meid! Gaat ietsje beter maar nog steeds down en supersnel geirriteerd. Hopelijk gaat het snel over.

@goldfishie: Mijn temp was vanochtend idd weer gestegen, wordt er gek van;). Helaas kan ik daar niets vanaf lezen, wachten duurt zo lang! Die van jou stijgt ook weer mooi, hopelijk blijft onze temp hoog of hoger. Als het morgen en overmorgen zou hoog blijft durf ik te hopen. Heb je last van kwaaltjes? Wat heb je gisteren precies gevoeld? Innestelling kan tussen 7-10 dpo maar ik heb ook gelezen dat sommige vrouwen op 4 dpo een innestelling hadden. Ik heb alleen last van jeukende/tintelende tepels af en toe en stemmingswisselingen. Gisteren niet iets bijzonders gevoeld, maar ook nooit een innestelling gevoeld tijdens mijn andere zwangerschappen.
    Ik zal voor je duimen dat het raak is!!!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik duim ook voor jou Adria!

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp is weer lager gegaan... Mijn hoop is nu toch even weg... Ik voel ook gelijk de ongikrampen en denk dat het eraan zit te komen... Niet leuk... :(

11. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Oooh Goldfishie, hoop dat je temp toch nog stijgt. Had toch wel goede hoop voor je!! Ik blijf voor je duimen.

Hoe is het met de rest?

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Och Goldfishie wat vervelend nou:(, balen dat je ook meteen ongikrampen voelt. Blijf toch hopen dat het weer gaat stijgen.
    Mijn temp is vanochtend ook flink gedaald naar 36.5 dus bij mij zal het binnenkort ook doorbreken:(. Had ook goede hoop deze maand, meteen na mijn ei een mooie hoge temp. Mijn NOD is 24 sep, ik vraag me af of de rode duiveltjes niet eerder gaan doorbreken gezien mijn temp.

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Die ongikrampen waren er alleen vanochtend, nu dus niet meer en ook nog geen rood. Even afwachten dus.

Ik hoop voor ons beide dat onze temp morgenochtend weer omhoog is gegaan.

14. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    En is je temperatuur gestegen?

15. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Mijn temp is inmiddels weer een beetje gestegen maar heb geen hoop dat het raak is. Ik had ook al wat buikkrampen/ongikrampen dus nu is het een kwestie van afwachten. Hoe is het met jou goldfishie?

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp was vanochtend weer teruggegaan naar 36,6 graden. Ik heb vanochtend een testje gedaan, want er was geen rood. Maar helaas geen tweede streep. Maar nu ook nog steeds geen rood, dus nog even afwachten...

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    En nog steeds geen rood... Nog steeds aan het afwachten.

18. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi dames,

Balen dat je test negatief was goldfishie, maar geen bloed geeft moed! die van mij vandaag ook omowit:x. De enige reden waarom ik getest heb is omdat mijn temp vanochtend echt belachelijk hoog was in vergelijking met de afgelopen 2 dagen. Waarschijnlijk morgen ongi.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Vanmiddag toch licht roze verlies, even wachten of het doorzet. Maar ik verwacht de ongi waarschijnlijk morgen.

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Heeft gisteravond toch doorgezet in een ongi, helaas. Eerst maar eens de rode dagen door en daarna weer gezellig maken met manlief! Dat is toch wel het leukste gedeelte van de cyclus, hahaha! :)

Adria: hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina