Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gaat prima hier. Zit vandaag op 4 dpo, dus nog te vroeg om iets te kunnen voelen. En ik voel ook nog niets, geen kwaaltjes. Ik mag van mezelf pas na 20 okt pas testen, dus nog even doorgaan met wachten.

2. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Nee ik heb nog geen klachten, maar ook nog geen klachten die een eventuele menstruatie aankondigen.
    Ik weet ook niet zo goed als ik deze cyclus van 25 dagen uit moet gaan of gewoon 27 dagen. Vandaag zit ik dan op dag 25 van mijn cyclus.

Ik denk dat je eitje dan gisteren is gesprongen ik voel het ook zo, zoals jij het hebt omschreven. Spannend meis,,, nu weer op de vervelende wachtbankje!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: je zit nu op dag 26 van je cyclus, op hoeveel dpo zit je?
    Denk je dat er ongi aan komt of heb je goede hoop?
    Ik duim voor je! :)

4. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Vergeleken met de vorige cyclus ben ik vandaag 1 dag overtijd. Maar daarvoor was het 29 dus zit ik 3 dagen voor NOD. Maar ik ga zelf uit van een cyclus van 27 dagen dus zou ik vandaag 1 dag voor NOD zitten.
    Ik wacht geduldig af. Heb geen klachten verder behalve wat puistjes maar goed heb ook al een aantal dagen een warme kop chocolade melk gehad wat ik normaal nooit drink dus dat kan daar van komen.

5. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Jammer genoeg voel ik een puist aankomen op mijn rug.. Dat is meestal geen goed teken,...

6. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    #446 Adria27, 11 okt 2013
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
    Ach jeetje bigboy, maar zolang er geen rood te zien is blijven we positief;).

Golfishie wat een stijging van je temp! Ziet er goed uit meid, ik zal duimen dat het zo hoog blijft. Ik heb de 37 graden nooit gehaald, ik ben koelbloedig:D.

Mijn temp is ook stijgende dus ben voor 99% zeker dat mijn ei de 10de is geweest. Sinds gisteren een licht beurs gevoel aan de zijkanten van mijn borsten. Weer een nieuwe pms symptoom erbij;). Nooit eerder gehad en ook vrij snel na mijn ei. Het wachtbankje zit echt niet lekker deze maand!

7. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Nog niks aan de hand hier. Heb het wel erg koud en snotverkouden!!:(

Fijn dat je je eisprong hebt gevoeld Adria, maar jammer dat je nu last hebt van je borsten, hopelijk gaat het snel over! Als die klachten die je lichaam iedere maand weer met zich mee brengt, is niet prettig!! En negen van de tien keer houdt ons lichaam ons gewoon voor de gek!!

Ik duim voor een vruchtbare maand!! Fijn weekend allemaal!!!!

8. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Helaas vannacht het eerst bloed ontdekt:(

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Balen bigboy:(! DIKKE digitale knuffel van mij!

10. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Vreemd genoeg nu geen bloed meer... Heel apart, maar heb het al eens eerder gehad, dan breekt het de dag ernaar wel door.

Verder heb ik wel gewoon buikpijn, maar ben ik ook misselijk en duizelig. Het was ook niet zo dat mijn temperatuur vanmorgen heel laag was. Maar 0,2 gezakt..

Ik wacht geduldig af wat er morgen gaat gebeuren... Dikke knuffel!

11. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Helaas.... Op naar de volgende ronde!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Balen bigboy... :(
    Echt gewoon niet leuk, stomme ongi ook.

Mijn temp is nog steeds hoog. Vorige cyclus heb ik ook geen 37 gehaald en nu dus wel. Is dat een teken?
    Verder geen kwaaltjes, alleen heel soms een gevoel onderin mijn buik. De ene keer links en de andere keer rechts. FF geeft trouwens aan dat vorige week zaterdag mijn eisprong was, maar puur gebaseerd op mijn gevoel denk ik dat het toch vorige week zondag was. Mijn nod staat nu op zondag 20 oktober en dan ga ik ook een testje wagen. Spannend!!

13. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Spannend meid... Hoop dat het een goed teken is!!

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, zeker spannend. Moet nog tot zondag wachten, dus er kan natuurlijk nog van alles met mijn temp gebeuren.

Adria: hoe is het bij jou?

15. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Ik duim voor positiefs nieuws!!
    Hoeveel dagen voor NOD zit jij Adria?

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp is alweer iets lager geworden, al hoeft dat nog niet iets te betekenen. Ik moet nog tot zondag aftellen voor mijn nod. Anders zou ik wel een erg korte lf hebben, zit volgens FF nu op 10 dpo. Mijn lichaam voelt helaas net zoals de vorige cyclussen. Nog even afwachten...

17. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @Goldfishie, ik hou hoop hoor, een iets dalende temp zegt niets! Ik heb kaartjes voorbij zien gaan waarop de temp dramatisch daalt op nod en toch een positieve test. Mijn duimen gaan vanaf nu overuren voor je draaien:D;)

@bigboy, ik ziet nog 8 dagen voor mijn nod en het voelt als 8 jaar;)! Vriendlief vindt het ook eindeloos duren.

Vanochtend een tempstijging van 0.2! Ik merk het meteen aan mijn lichaam dat progesteronwaarden behoorlijk zijn gestegen. Werd vanochtend wakker met weer een beurs gevoel aan de zijkant van mijn boobs, links heftiger dan rechts. Ook weer zweterig wakker geworden en vanacht heel warme handen. Allemaal heel herkenbaar behalve het beurse gevoel in mijn boobs. Hopelijk een positief teken:) maar ik probeer nuchter te blijven.

Een heel fijne dag dames!

18. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Mijn duimen draaien voor jullie! :)

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dank je bigboy!

Mijn temp is vandaag ongeveer hetzelfde gebleven met gisterochtend. Echt ik hoop dat ie daar blijft!

20. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met jullie?

@Bigboy, heb je jezelf goed verwent met chocolade;)? Deze maand gaan we voor 2 streepjes voor jou!

@Goldfishie, je temp is weer mooi aan het stijgen, ik duim dat hij lekker hoog blijft. Spannend, je mag over 3 dagen testen!

Bij mij is de hoop al een beetje de bodem in geslagen voor deze maand. Gisteren eggwhite cervixslijm gespot maar dat komt waarschijnlijk door het afnemen van oestrogeen. Deze nacht maar 3 uurtjes geslapen omdat ik erg veel last had van bloedhete handen en voeten. Vanochtend zweterig wakker geworden:(. Helaas al te herkenbare maandelijkse symptomen van PMS. Pijn in mijn boobs ook zo goed als verdwenen (door afname oestrogeen denk ik). Denk ook niet meer dat het deze maand raak is. Temp is weer omhoog maar dat zegt niets, kaartje begint op die van vorige maand te lijken.

Een hele fijne dag!

Deel Deze Pagina