Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: Laten we hoop houden voor ons beide! :)

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp was vanochtend weer een klein beetje hoger. Dat is het enige waar ik me aan vast hou, verder totaal geen symptomen. Alleen in de ochtend een gevoel onderin mijn buik, maar dat zie ik eerder als een teken dat de ongi er aan komt.

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp was vanochtend lager en verwacht dat ie morgen nog lager is. Verwacht de ongi morgen op nod en daarna maar ronde 9 in...

Adria en Bigboy: hoe is het bij jullie?

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi Goldfishie,

Vanochtend kon ik me niet inhouden en heb een digitale test gedaan zonder indicatie. Niet Zwanger;). Na het plassen zag ik opeens heel licht roze afscheiding op het papier. Door blijven vegen en toen was het licht bruinig. Ik heb dit nooit gehad, ook niet voordat ik ongesteld word. Mijn bloeding begint meteen zonder poespas. Nu de hele ochtend ongi krampjes, niet erg maar wel zeurend:x. Het zal wat zijn als ik morgen al ongi wordt!

Nog steeds zeurende pijn aan de zijkant van mijn borsten en temp is nog niet gedaald. Een heel vervelende, aparte cyclus deze maand!

Hopelijk stijgt je temp weer goldfishie! Heb je al ongi symptomen of heb je die nooit? Ik krijg nooit krampen voor mijn menstruatie, dankzij het tempen overvalt het me niet meer.

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: als je vandaag ongi zou worden, dan heb je deze keer een cyclus van 24 dagen. Hopelijk is dat lichtroze een teken voor iets positiefs! Ik blijf duimen!

Ik heb altijd krampen voordat mijn ongi komt. Deze begonnen woensdagochtend al licht en werd iedere dag een beetje meer. Ik voel dit altijd alleen in de ochtend, vandaag voelt het ook echt als ongikrampen. En met dalende temp denk ik zeker dat morgen ongi komt. Wel grappig dat we steeds redelijk gelijk oplopen.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier ongi geworden vanochtend, hoefde geen test te doen. Ik had het al zien aankomen en mijn temp was vanochtend weer lager.

Dus daaaaaaag ronde 8, op naar ronde 9!

Adria: hoe is het bij jou?

Bigboy: al de rode dagen door?

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat jammer goldfishie:( ik zag het al op je kaartje. Dikke knuffel. Mijn temp vanochtend gedaald met 0, 2 graden, ik voel me vandaag erg verdrietig. De symptomen waren zo veelbelovend deze maand:x.

Nog geen bloed maar dat zal woensdag wel komen gezien de afgelopen maanden. Ik droomde vannacht dat mijn temp 37, 2 was! Zo zie je maar wat een invloed het zwanger worden op je gemoedsrust heeft. *Diepe zucht*, ik ga me alvast voorbereiden voor de volgende ronde.

Hoe is het met jou bigboy?

8. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Hoi lieve meiden!!

We zijn de rode dagen weer door en een druk weekend achter de rug. Met behoorlijk wat tegenslagen, maar we proberen positief te blijven!
    Heb van een vriendin ovulatietesten gekregen zij had er wat over, ze is zwanger!! Dus deze ronde ze maar gebruiken.
    Gisteren had ik al een streepje, maar zeker niet positief. Maar vond het al wel vrij snel...

Balen dat je nu in de rode dagen zit Goldfishie, maar houdt moed! Ooit komt jullie grote wens uit en mogen jullie ook een klein wondertje verwelkomen.

Adria ik had ook goede hoop voor jou deze maand, als je symptomen waren veel belovend. Maar er is nog geen bloed!! Dus we proberen positief te blijven!!

Dikke knuffel voor jullie

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Adria: nog geen ongi?? Ik zie dat je temp wel steeds lager gaat... :(

Bigboy: lief van je zwangere vriendin dat je ovutesten hebt gekregen. Succes met het vinden van je ei! :)

Hier nog in de rode dagen, maar morgen alweer de laatste dag ervan. Dit weekend weer aan de klus!

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik lig met een goed boek mijn ongi af te wachten:(temp is idd weer een stuk lager en vanochtend fikse krampen. Mijn darmen zijn ook op hol geslagen. Mezelf al voorbereid met een inlegkruisje, waarschijnlijk breekt het vanavond of vannacht door. Op naar de volgende ronde dames!
    Gelukkig zijn jou rode dagen voorbij goldfishie;). Veel klusplezier het komende weekend:D

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Balen van je ongi Adria... :(
    Ik zag het op je kaartje.

12. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Adria wat jammer, had goede hoop voor jou deze ronde!!

Ben een poosje minder actief geweest, zat niet helemaal lekker in mijn vel. Heb flink wat tegenslagen moeten verwerken, maar nu zit ik gelukkig alweer beter in mijn vel.
    Vandaag heb ik een knaller van ovutest gehad! Dus gisteren en vanmiddag gezellig gemaakt met manlief!

Gisteren had ik echter een heel vaag lijntje en vandaag een enorme knaller!!
    Hoe gaat het verder met jullie??

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bigboy: jeeeej een knaller!! Dan komt morgen (of eventueel overmorgen) je ei! Veel klusplezier morgen! ;)

14. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Vandaag was mijn ovulatietest een stuk lichter. Streep is bijna niet meer zichtbaar. Kan dit echt zo snel gaan? Vorige keer liepen ze rustig af. En nu is het bijna van de ene moment ene knaller en 2dagen later is de streep bijna niet meer zichtbaar...

15. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Hoe gaat het verder met jullie? Zijn jullie de rode dagen weer door?♡

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, gelukkig wel hoor. De rode dagen duren bij mij altijd vier dagen en de vijfde dag nog superweinig. Gisteren al gezellig gemaakt met manlief! ;)

Morgen met ovutesten beginnen en kijken wanneer mijn ei komt, ik hoop dit weekend.

Mijn ovutesten lopen op, dan een donkere en de dag erna de knaller. De dag na de knaller is ie weer licht. Ik probeer het altijd rond dezelfde tijd te doen en een paar uur niet drinken. Ik test trouwens ook maar 1x per dag. Want als je de knaller hebt, dan spring je ei 24-48 uur erna. En ik temp er ook nog bij. Wij klussen dus door tot ik zeker weer dat eisprong geweest is. En daarbij leeft sperma ook nog 12-24 uur in je lichaam (dacht ik).

17. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    We hebben het, het hele weekend gezellig gehad met elkaar. Dus wat dat betreft de kansen wel goed benut. Ik blijf nog wel even door testen tot hij weer wit is...

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Vandaag eerste ovutest van deze cyclus gedaan en had een licht streepje. Vanavond weer gezellig maken met manlief! :)

Hoe is het bij jullie?

19. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi meiden,

Was een tijd afwezig tijdens mijn rode dagen maar die zijn nu gelukkig achter de rug. Deze maand ook maar 4 dagen ipv 5/6 dagen. Tempen doe ik pas vanaf 1 november weer. Gisteren begonnen met gezellig maken;) met vriendlief maar heb mijn ei pas 6 november dus we doen het nu echt voor de gezelligheid. Het weer helpt ook wel mee moet ik zeggen:D.

@bigboy, fijn dat je weer lekker in je vel zit en een knaller van een ovutest hebt gehad!
    @ goldfishie, ik wil ook wel weer aan de ovutesten maar deze keer wil ik ze online bestellen en niet meer in de winkel kopen.

Hopelijk is november onze maand dames!

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik hoop ook dat november onze maand zal zijn! :)

Deel Deze Pagina