Laat november inderdaad onze maand zijn!! Hier vanaf maandagavond al omo witte ovutesten! Dus zit weer op de wachtbank. Heb vandaag de hele dag al een beetje een ongesteldheid gevoel.... Klusse en maak het gezellig met jullie mannen!!
Hier al de hele week om de dag geklust en dit weekend veel in bed liggen! Na maandag waarschijnlijk ook het wachtbankje op.
Daar was het weer ook naar Goldfishie... Nu dus ook weer op het wachtbankje?? Hoe is het met jou Adria? Zojuist een ovutest gedaan, heb het hele weekend en vervelende steekjes bij mijn liezen en vandaag had ik toch ook wat meer afscheiding, hij is niet positief maar er staat zeker wel een duidelijke streep.. Zou mijn ei dan niet gesprongen en nu toch nog komen?? Ga morgen toch nog meer eens testen.
Bigboy: tja, dat zou natuurlijk best kunnen. Misschien nog een keer aan de klus en morgen nog een ovutestje doen? Ik heb mij ei ook nog niet kunnen vinden. Mijn ovutestjes zijn nu op, zondag heb ik de laatste gedaan. Vijf dagen achter elkaar een licht streepje gehad en aan mijn temp ook nog geen eisprong te zien. Dus nog niet op het wachtbankje. Normaal heb ik mijn knaller op dag 13 en mijn ei komt dan ergens op dag 13-15. Nu dus een later ei en waarschijnlijk weer langere cyclus. Weer even afwachten dus.
Hoe is het met de dames? Even terug gelezen, er is behoorlijk geklust deze dagen. Deze maand ben ik een beetje slordig geweest. Pas zondag begonnen met ovutestjes terwijl ik morgen mijn eisprong moet hebben. Ik heb ovutesten van Action gekocht, 2,50 voor 5 stuks. Ik probeer het deze maand en we zullen zien. Ook niet superveel geklust, ik vind dat mijn vruchtbare periode erg snel is gekomen na mijn menstruatie! Bigboy het kan zijn dat je ei nog moet komen. Misschien 2 keer per dag testen voor de zekerheid? En vooral door blijven klussen. Goldfishie heb je al nieuwe ovutesten gekocht? Mijn testjes beginnen wel duidelijker te worden maar nog geen heel duidelijke streep. Ik test 2 keer op een dag. je zou denken dat het vandaag zou knallen. Mijn ei is morgen (volgens berekeningen). Misschien is mijn cyclus ook verschoven? Temp pas 2 dagen dus ik moet afwachten. Hopelijk is deze maand echt onze maand!
Adria: nee, nog niet. Het regende gister de gehele dag door hierzo, dus ben niet op de fiets gestapt. Vandaag gaat het beter met het weer, dus waarschijnlijk ga ik straks even kijken bij de action voor de ovutesten. Aan mijn temp te zien, heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Mijn temp van vanochtend is de laagste van deze cyclus. Hopelijk gaat ie morgen wel omhoog. Ik vind wel dat mijn ei dan behoorlijk laat is deze ronde, ik zit al op dag 18. Dat gaat dus een langere cyclus worden. Ik vind het maar niks dat ik mijn ei 'kwijt' ben.
Gisterenavond nog getest en hij was zeker weer donkerder dan die dag ervoor, dus gisterenavond nog maar weer even geklust. Vandaag geen pijn en steekjes meer onderin mijn buik, heb ook nog geen ovutest weer gedaan.... Wel heb ik zere borsten, maar dat had ik de vorige maand ook... Balen dat je je ei 'kwijt'bent....Hopelijk springt ie gauw! Adria, je cyclus wordt ook korter dus komen de vruchtbare dagen er ook eerder aan!! Succes met klussen dames
Ik had vandaag een donkere ovutest. Morgen nog maar een doen, kijken of dit de knaller was. Vanavond gezellig aan de klus met manlief!
Mijn test van vandaag is omo wit, heb geen zere borsten meer. Ook mijn temperatuur is gezakt, verwacht dit weekend of maandag mijn NOD... Succes met gezellig maken vanavond!!
Balen Bigboy van de witte test, maar nog geen ongi toch? Ik ben benieuwd of vandaag of morgen mijn eisprong is. Mijn temp was alweer iets hoger vanochtend. Morgen weer gezellig aan de klus met manlief! Adria: ei al gevonden?
Hoi dames, Bigboy: spannend dat je NOD al zo dichtbij is. Wel balen dat je temperatuur is gedaald. Goldfishie: mijn eisprong is volgens mij 6 of 7 november geweest. Temp was erg laag en een positieve ovulatietest op 6 november. Ook wat buikkrampen gehad, minder heftig dan de afgelopen 2 maanden en iets meer aan de linkerkant. Het grappige is dat ik de dag van mijn eisprong altijd een positieve ovulatietest heb. De dag ervoor beginnen de testjes een beetje op te lopen. Maar ik krijg nooit knaltesten, gelukkig weet ik dat van mezelf. Mijn LH piek is ook erg kort, mijn ei springt vaak dezelfde dag dat de ovulatietest positief is. Dankzij het bijhouden van mijn temperatuur weet ik dat mijn eisprong is geweest. Als ik alleen moest afgaan op ovulatietesten zou ik er erg onzeker van worden. Vanochtend een temperatuur van 36.51 dus zeer zeker een eisprong gehad. Nog 1 of 2 dagen en FF zal een kruis plaatsen en zit ik officieel weer op het wachtbankje. Deze maand niet veel hoop, ik ben echt slordig geweest met het op tijd klussen, temperaturen en ovulatietesten. Nou ja, mijn NOD is 20 november. Eerst dat maar afwachten. Ik heb trouwens foto's gemaakt van de ovulatietesten van action. Ik zal kijken of ik het vandaag of morgen kan posten. Ik vind ze wel goed, en lekker goedkoop dus ik kon rond de eisprong wel drie keer testen (ivm korte LH piek). Nogmaals, ik heb nooit knaltesten, mijn teststreep wordt nooit zo donker als de controlestreep. Maar de dag erna loopt het af dus weet ik wel wanneer de test voor mij positief was.
Hier net een knaller van een ovulatietest!! Zo blij mee! Dus hopelijk vanavond en dit weekend gezellig maken met manlief! Hieronder de knal ovulatietest van de action!
Nee nog geen menstruatie, wel steekjes onderin mijn buik. Temperatuur was vanmorgen 36.7 iets hoger als gisteren toen was hij 36.5. Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus, verwacht morgen of maandag mijn ongi. Fijn dat je je eisprong hebt gevonden Goldfishie en zeker een knaller!! Succes met klussen dit weekend. Adria, misschien is het ook wel goed om er niet al te veel mee bezig te zijn. dan heb je misschien ook minder druk om "het" steeds te doen. Volgende maand zal voor ons ook een maand zijn dat we er minder mee bezig zullen zijn, ik moet vaker naar het ziekenhuis en heb gesprekken met het uwv. Ga ook alleen maar temperaturen en geen ovulatietesten meer... Fijn weekend meiden!
Bigboy: ik zie in je handtekening dat je mooie cyclussen hebt. Dan snap ik dat je binnen een paar dagen je ongesteld verwacht. Ik duim voor je dat ie wegblijft. Waarom moet je volgende maand vaker naar het ziekenhuis? Heeft dat te maken met zwanger worden? Adria: ik zie het idd duidelijk op je temperatuurkaartjes. Ik denk ook dat FF over een paar dagen een kruis zet op 6 november. Ben benieuwd naar je foto van de ovulatietesten.
@bigboy, hoe is het nu met je temperatuur? Hopelijk hoef je niet voor iets ernstig naar het ziekenhuis? @goldfishie, wat een mooie knaltest zeg, hopelijk hebben jullie het gezellig gehad Als ik morgen een stijging heb post ik mijn ovulatietesten. Zo een knaller als die van jou heb ik niet.
Gisterenavond moet plassen het eerste bloed ontdekt, vanmorgen temperatuur met 0,4 gezakt. Verwacht dat het elk moment doorzet. Heb verder geen klachten, geen zere rug of puistjes. Alleen die steekjes onderin mijn buik. ( Ik had er best wel een goed gevoel over, maar helaas) Ik heb fibromylagie. ( Wekedelen reuma ) Maar met de fysiotherapie waar ik nu ben kunnen ze me niet verder helpen. Nu ga ik na een revallidatiedeskundige en die gaat kijken als dit het maximale is wat ik kan of als ik ergens anders in een revalidatiecentrum verder kan komen. In januari zit ik 2jaar in de ziektewet, maandag heb ik gesprek met een arbeidsdeskundige om te kijken welk werk er nog bij mij past en voor misschien een afkeuring/deel afkeuring. Ik kan op het moment niet veel. Van een bezig bijtje ben ik de afgelopen 2 jaar veranderd in een halve bejaarde. Ik moet mijn rust pakken en kan mijn huidige werk niet meer uitvoeren. ( onderwijsassistent op speciaal onderwijs en pedagogisch medewerker op de BSO ) Is het dan wel goed om nu aan onze kinderwens te beginnen vraag ik mezelf dan wel eens af.... En het enige antwoord wat ik daar steeds op heb is JA. Ik heb altijd al jong moeder willen worden en de pijn zal in de komende jaren ook niet minder worden.. Ik hoop dat het wonder bij ons zo snel mogelijk uit mag komen!! Dikke knuffel en een fijn weekend meiden.
Volgensmij heb ik mij hier nog niet afgemeld! Ben inmiddels 6 weken zwanger en hoef gelukkig niet meer op het wachtbankje.... (nou ja zit op het wachtbankje voor de eerste echo ) Wil jullie heel veel succes wensen meiden op naar een roze novembermaand!