Die van jou is ook de lucht ingegaan zie ik. Ja, ik vond mijn temp een beetje aan de lage kant na mijn ei, twee dagen 36.5. Nou moet ik zeggen dat ik vorige maand op 6 dpo ook zo een ferme stijging had maar de dagen ervoor was mijn temp wel hoger van 36.5. Elke maand beloof ik mezelf dat ik stop met tempen na mijn ei maar het is zo een gewoonte geworden *zucht*. Ik duim elke ochtend dat ik een temp heb van 37 graden of boven. Heb ik namelijk nooit gehad en het lijkt me zo een goed teken. Ik zat terug te lezen in de berichten, veel meiden waarmee we zijn begonnen, zijn nu zwanger. Hopelijk voor ons ook een vruchtbare maand in november. Tot op heden geen bijzondere klachten, vorige maand had ik veel meer kwaaltjes. Hoe voel jij je Goldfishie? En hoe gaat het met jou Bigboy?
Tot nu toe nog niets qua gevoel of kwaaltjes. Ik hoop ook steeds dat mijn temp hoger gaat worden en dat ook vooral blijft. We zijn idd nog meet met 3 over hier, wij worden ook gewoon snel zwanger!
Goedemorgen meiden, Ik heb last van lichte tot iets heftigere krampen. Ook licht roze afscheiding gespot op toiletpapier vanochtend na 1 keer vegen. Aan mijn temp is niets bijzonders te zien, weer gedaald naar 36.68. Mijn kaartje lijkt erg op mijn kaartje van vorige maand, alleen de roze afscheiding is nieuw. Wilde het even met jullie delen, vond het een beetje spannend. Verder helemaal geen bijzonderheden. Een hele fijne dag vandaag!
Spannend Adria, het zou een innestelingsdip in je temp kunnen zijn. Ik duim heel hard voor je! Hoe is het bij jou Bigboy?
Spannend Adria, het zou idd een innestelingsdip kunnen zijn van je temperatuur. Heb het wel bij meerdere kaartjes gezien.... Spannend mijn duimen draaien! Hier sinds vandaag van de ongi af.. Heeft dag langer geduurd dan normaal. Maar goed we zijn er weer vanaf!! Ik duim voor jullie dat het raak mag zijn!! Succes met wachten dames...
Vanochtend heeft FF de datum van mijn eisprong verplaatst nadat ik de temp van vanochtend had ingevuld. Hij staat nu op zaterdag en eerst op donderdag. Dat betekend dat ik dus nog langer op het wachtbankje moet zitten. Ik vond het toen al wel raar dat volgens FF mijn eisprong op donderdag was, terwijl ik op vrijdag om 12.00 uur die knaller had op ovulatietest. Verder alleen nog op donderdagavond en zaterdagmiddag geklust. Maar zondag dus niet meer. Ik twijfel nu of we nu minder kans hebben, omdat we dus de dag na de eisprong niet hebben geklust. Mijn nieuwe nod is nu zaterdag 23 november, als er geen ongi is dan waag ik die zondag een testje. Ik vind het nu vooral vervelend dat ik langer moet wachten en zit vandaag dus op 5 dpo, alweer.
Bigboy, bedankt voor het duimen. Gelukkig zijn de rode dagen over en kan je starten met een nieuwe ronde. Goldfishie, ik denk dat je voldoende geklust hebt hoor, voor je eisprong en op de dag van je eisprong. Zaad blijft lang genoeg leven en een dag na de eisprong is vaak toch te laat behalve als je het binnen 12 uur na de sprong doet. Wel vervelend dat je nu op 5 dpo zit maar je temp is mooi hoog. Laat het zo hoog blijven. Ik heb het gevoel dat we LEVEN op het wachtbankje:. Vandaag bijzonder humeurig en jankerig. Ook behoorlijk geïrriteerd *zucht*. Een beetje woorden met vl in de ochtend maar via ping snel weer bijgelegd. Ik voel me ook wat verdrietig, temp doet niets bijzonders en pms humeur:x. Soms wil ik er gewoon mee ophouden, vooral nu ik weer een jaartje ouder ben. Het is nu een jaar na mijn miskraam en nog steeds geen spoor van een zwangerschap. Ik denk er vaker aan om de handdoek in de ring te gooien. Gadver, ik ben echt mezelf niet vandaag. Hopelijk snel een positieve test voor 1 van ons dames! Fijne avond
Bigboy: fijn dat de rode dagen achter de rug zijn! Dan kan je weer aan je klusperiode beginnen! Adria: ja, het wachtbankje is echt heel erg deze ronde. Vooral omdat ik nu al op cyclusdag 27 zit. Normaal kon ik dan mijn ongi met een paar dagen al verwachten, maar mijn ei was zoveel later dat ik deze ronde waarschijnlijk een cyclus van 35 dagen heb. Mijn nod staat nu op 23 november, dus nog lang wachten helaas.
Het gaat redelijk hier. Temp doet niets bijzonders en geen klachten behalve pms klachten. Vandaag grote schoonmaak gedaan en morgen helaas aan de slag. Woensdag mijn nod maar ik heb niet het gevoel dat het raak is deze maand. Een heel fijne week dames
Ja goldfishie, schrok me het apenzuur vanochtend, ik kon meteen niet meer slapen. Vriendlief wakker gemaakt en die is helemaal enthousiast Een temp van 36, 94, in vier maanden nooit zo hoog geweest. Ik vind het zo spannend en twijfelachtig, heb pms klachten en alle symptomen van naderende ongi. De dag zal eindeloos lijken tot morgenochtend half 7. Duimen jullie voor me?
Helaas, temp gedaald naar 36, 68 ik kan wel janken. Verder heel erge krampen, zwetend wakker geworden en natuurlijk heel verdrietig. Waarschijnlijk vandaag of vannacht de rode duivels weer. Een fijne dag meiden!
Balen zeg Adria, maar er is nu nog geen ongi? Wel ongi krampen? Word je altijd op dag 14 dpo ongi? Mijn temp was vanochtend wel iets hoger, maar ik voel niets anders dan vorige rondes. Ook nog geen ongi krampen en geen testdrang. Ik wacht dit weekend maar af. Bigboy: jij lekker in de klusperiode?
Nog geen ongi goldfishie. Volgens mij komt het vannacht of morgen overdag. Vorige maand werd ik ongi 14 dpo met een lf van 13 dagen. Daar kan ik mijn klok op gelijk zetten.
Adria: ik zie dat je temp weer een beetje gestegen is. Dus nog geen ongi bij jou? Ik blijf hard duimen voor je!