Nog geen ongi gezien, mijn temp vind ik ook verwarrend Ik loop al 2 dagen te broekloeren. Als het vandaag niet doorbreekt ga ik morgen testen, vandaag is mijn nod.
He meiden, Was erg druk met afspraken deze week. Ik zit idd in de klus periode al komt er nog niet veel van terecht manlief moet veel overwerken. Maar goed eisprong moet nog komen, verwacht hem vrijdag... Ik duim voor je Adria!!! Heel hard.... Goldfishie, ik hoop ook voor jou dat het raak is deze ronde!! Spannende dagen voor jullie... Knuffel voor jullie!
Meiden, ik ben zwanger! Vanochtend was temp weer gestegen en meteen getest met cb digitaal zonder indicator en kv. Ik ben nog erg in schok, blij, bang alles. Ik post straks foto's.
Adria: jaaaaaaa!! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Dit is gewoon een plakbeeb! Foto!! En mijn temp was vanochtend ook weer hoger! Ik heb nog hoop! (En hopelijk daalt ie niet meer)
Jeeeeej!!!!! Gefeliciteerd ben heeeeeel erg blij voor je!!! Ik hoop bij jou ook dat het raak is Goldfishie, je temperatuur is in ieder geval lekker hoog!!!
Super Adria, gefeliciteerd! Ik probeer hier nog steeds af en toe te volgen, ik heb gewoon niet altijd tijd om te reageren maar toen ik gisteren las dat je temp terug omhoog was en dat je ging testen vandaag heb ik gisteren al de hele tijd zitten duimen voor je Ben zo blij dat het positief is Bigboy en goldfishie, nu nog aan jullie maar dat komt zeker nog! Ben benieuwd naar de foto's
Bedankt voor de lieve berichtjes meiden. Ik ben nog steeds in schok en er kwam niets uit mijn handen op het werk. Zat bijna te slapen tijdens overleg! Hopelijk gaat alles goed met je Nathje, de kleine groeit als kool Goldfishie, nog steeds een mooie hoge temp, ik zal hard duimen! Bigboy, waar ben je nu in je cyclus? Als jullie vragen hebben over klachten, laat het me weten. Ik noteer het al vier maanden zorgvuldig in Ptracker
Alles gaat goed hier, volgende keer hebben we de screening dus dat is even weer spannend maar het groeit inderdaad als kool, was vorige week al 20cm van hoofd tot teen en 152gr Je gaat er ook heel snel aan zitten, wacht maar Heb je al klachten op dit moment? Ik had nl heel snel last van mijn borsten en toch ook wel van rommelende darmen en misselijkheid. Je kan niet geloven hoe blij ik voor je ben! Nu bigboy en goldfishie nog
superkool, de screening zal top zijn. De zijkanten van mijn borsten zijn sinds mijn ei gevoelig als ik mijn beha uitdoe maar dat had ik vorige maand ook. Gisteren rommelende darmen en dat herkende ik wel van mijn vorige zw. Geen last van misselijkheid. Eigenlijk had ik voor nod en vlak voor nod echt veel PMS klachten, voelde me totaal niet zwanger. Heel erge krampen in mijn bm gehad, vandaag viel het weer mee.
Ik zit op dag 13 van mijn cyclus. Sinds vandaag beetje afscheiding maar nog niet veel. Temp was vanmorgen ook nog redelijk hoog dus verwacht mijn ei nog niet!! Maar we blijven klussen. Ik ben echt ontzettend bij voor je Adria, toen ik die temperatuur zo hoog zag, had ik steeds meer hoop voor je!! Ik hoop ook voor jou Goldfishie dat je temperatuur zo hoog blijft!!! Mijn duimen draaien!!
Wat gaaf Adria dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!! Hopelijk voor jou deze maand ook roze Goldfishie!!
Hele mooie foto's Adria! Ziet er super uit en ben ook superblij voor je! Ik hoop op morgen en overmorgen ook nog hoge temp te hebben. Al weet ik dat die van mij op 13 en 14 dpo nog kan dalen. Ik hou jullie op de hoogte.
Mijn temp was nog steeds hoog vanochtend, maar is deze cyclus nog geen 37 graden geweest. Ik voel wel de gewone ongikrampen, dus mijn temp kan alsnog morgen of overmorgen dalen en dat dan de ongi komt. Even afwachten nog.
Op 13 dpo nog mooi hoog Goldfishie! Ik duim keihard voor je. Ik had ook heel erge ongikrampen twee dagen en de dag voor NOD. Ik dacht ook einde oefening met dalende temp. Ik hou je temp in de gaten Dank je wel bigboy, echt lief van je. Veel klusplezier dit weekend en hopelijk snel een eisprong. @Noralie87, Bedankt! En jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en geweldige echo! Spannend allemaal