36.9! Dus nog steeds hoog... Begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden. hihi! Als temp morgenvroeg nog hoog is waag ik een testje. Toch heb ik wel steeds het gevoel dat ik o geworden. Maar met zo'n hoge temp lijkt het me dan toch nog wel sterk. Net als wat Adria zei, je loopt steeds te broekkoekeloeren.... Om gek van te worden!
Aan je banner te zien ben je overtijd! En met 36,9! Echt heel spannend voor je! Ik duim heel hard voor een positieve test morgen!
Bigboy wat spannend! Ik had ook twee dagen heel erge ongikrampen. Het is dat mijn temp hoog was anders was ik er ook zeker van dat ik ongi zou worden. Wordt de hele dag broekloeren voor jou Ik zal heeeeel hard voor je duimen!!
Ik heb toch maar een testje gedaan!! voel me erg raar vandaag.. ( lijkt wel als ik opvliegers heb ene moment zweet ik heel erg ander moment ril ik van de kou...) Na 8min verscheen deed.. Positief?? Ga morgenochtend sowieso nog weer een keer testen.
Oh bigboy, ik hoop het zo voor je!!! Ik zie het in elk geval Ik hoop dat je binnen enkele dagen een hele mooie felle test in handen hebt, ik duim voor je en ik feliciteer je toch al heel voorzichtig met dit streepje
Ik zie een licht streepje!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Morgenochtend weer met ochtenurine. Ik zweet ook (vooral in de nacht) en daarna ijskoud. Klinkt allemaal super veelbelovend. Hou ons op de hoogte
Waaw!! ben super zenuwachtig. Test is nu wat meer opgedroogd en dus ook duidelijker!! Hoop dat ik vannacht kan slapen.. hihi! Had niet verwacht dat het zo erg zou zijn:O
Jaaaaaa!!!!! Ik moet het nu echt gaan geloven. Temp was vanmorgen 36.8! En dit is het testje van vanmorgen!
Oh bigboy, gefeliciteerd!!! Ik ben ook zo blij voor je. Nu goldfishie nog maar dat gaat zeker ook snel komen. Hopelijk ga je niet te ziek worden en jij ook niet Adria, ik duim voor jullie dat alles makkelijk mag gaan vanaf nu Succes nog en Goldfishie, ik blijf voor je duimen
Dank jullie wel!!! Kan het echt nog niet geloven. Het enige wat ik heb is een zeurderige gevoel en 's avonds beetje misselijk. Maar goed ben ook nog maar 4 weken hé. Goldfishie, ik duim voor je!! Hoop dat je je ei snel vind en het raak mag zijn in deze ronde!!
Helaas is ie er nog niet, maar ik hoop wel op deze week. Manlief is komend weekend weg en ik wil mijn ei echt niet missen. Lief dat je vraagt hoe het gaat Bigboy, hoe voel jij je?
Ik voel me eigenlijk wel goed, heb alleen 's avonds wat last van buikpijn en misselijkheid maar overdag eigenlijk niet!! Ik hoop dat je je ei dan nog voor het weekend hebt!! Ik duim voor je meid!