Hoi Adria, bij mijn zoontje heb ik ook een innestelingsbloeding gehad. Dus heel spannend!!!! Maar het is ook wel eens overgegaan in een menstruatie. Dus blijf nog even duimen !
He hoi, Ben sinds januari van de pil af... Dus nog niet heel erg lang. Heb sinds gisterenavond nergens meer last van, dus verwacht dat mijn menstruatie er helaas aan zit te komen... Maar goed ik wacht gewoon of tot donderdag, en als ik het vrijdag nog niet ben dan ga ik testen!! Ik hoop/duim voor jullie dat jullie een positieve test krijgen!!!
Ik heb hoogstwaarschijnlijk in ronde 3 een vmk gehad. Een week voordat mijn 'ongi' doorbrak, heb ik waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad. Het was niet meer dan een veeg rood, dat meteen weer ophield. Ik had daarna wel elke dag last van krampen bij m'n baarmoeder. Helaas ben ik wel ongi geworden. Ik hoop dat dit voor jou wel positief is, en dat je een mooie test binnen kort kunt laten zien.
Innestellingbloeding gebeurt wel vaak merk ik. Ik hoop dat de menstruatie van iedereen wegblijft. Hier nu ook last van lage rugpijn, vind ik ook niet zo een denderend teken. En het zweten gaat door:x. Het is altijd een week voor NOD dat die kwaaltjes opeens heel duidelijk aanwezig zijn en opeens...weg en dan de menstruatie:x. Maar genoeg gesomberd, ik hou hoop en duim nog steeds voor positief nieuws!
Innestelingsbloeding: bij mijn oudste wel gehad, ongeveer een week voor NOD een sliertje roze bij afvegen en op inlegkruisje en daarbij een menstruatieachtig gevoel. Bij mijn jongste niet gehad, geen roze en geen kramp.
Ik heb het dus nooit meegemaakt, ook niet bij mijn laatste zwangerschap.Heb je al kwaaltjes sinaasappel? Je mag over 5 dagen al testen.
Hier nu ook lage rugpijn en krampen en nog steeds misselijk En dit heb ik echt nog nooit gehad voordat ik ongi werd. Vind het alleen nog een beetje vroeg deze " zwangerschapsklachten" Of houdt mijn lichaam me dan toch voor de gek
@sinaasappel: elke zw is weer anders, met mijn zoon (de tweede) had ik geen idee. Enige aanwijzing was dat ik een middag heel diep heb geslapen. Geen afscheiding geen kramp, helemaal niks! Na 11(!)dagen overtijd ging er pas een lampje branden. Had zelfs niet door dat mijn ongi weg was gebleven! Toen ik zw was van mijn dochter(eerste) was dat wel anders. Rare dingen lusten, sterke reuk, behoorlijk geirriteerd en verschrikkelijke ongi krampen, liep al enkele dagen met maandverband in mijn tas. Geen bloed geeft moed! @Noralie: hoeveel dpo ben je? Wat ik heb gelezen op het forum is dat sommige vrouwen al vroeg zwangerschap klachten hebben. Ik voel me vandaag wel een beetje verdrietig/melachoniek. Mijn uitgerekende datum van mijn mk was 19 juni 2013. Die dag schoot het in mijn hoofd: 'goh ik zou nu een babietje hebben of nog rondlopen met een dikke buik'. Deze laatste paar dagen denk ik er af en toe aan. Niet de hele dag maar soms zit ik er even over te mijmeren.
\ Ik ben 5-6 dagen DPO nu! We hebben 6 dagen geleden geklust dus het kan zijn dat mijn innesteling gisteren of vandaag was. Wel vroeg, maar het kan. Ik durf het nog niet te geloven. Voel me wel behoorlijk beroerd vandaag, maar dat kan ook komen van de omschakeling van de nachtdiensten naar de dag. Nog 5 dagen in onzekerheid, pff wordt er gek van!!
@ Adria27, heftig joh.. kan me voorstellen dat het vaak door je hoofd spookt en zeker nu, sterkte! Had even gemist dat jij ook voor de derde gaat, wat leuk! Klets je toevallig ook mee in een 'derde kindje' topic? Ik klets hier mee: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/429089-wie-gaat-voor-derde-kindje-binnenkort.html En idd geen bloed, geeft moed. Maar toch he... was het maar zo dat je het gelijk wist na je eisprong, scheelde een hoop gewacht. Geduld is niet mijn sterkste kant Succes met wachten iedereen!!!
Aaaaaaah gek word ik van het wachten pfff....1e week na de eisprong had ik een goed gevoel en nu is het gevoel weer weg grrr....
@ Adria27 Heftig meid!!! Snap dat het gevoel weer bij je naar boven komt.... Sterkte! Donderdag is mijn NOD, ben erg benieuwd, maar ben bang dat ik te graag wil en dat mijn lichaam me nu voor de gek houdt. Hoewel ik normaal aardig veel geduld heb, vindt ik het nu best lastig...
@Adria27: Sterkte, ik snap dat het een ontzettend moeilijke periode voor je is.. Valt me overigens op dat er meerderen zijn die tot een week na de eisprong allerlei kwaaltjes hadden en dus positieve moed, maar daarna geen tekenen meer.. Ik mag me ook bij dat clubje melden. Bijna helemaal 'droog' en de eerste puistjes komen op, dat is voor mijn NOD meestal geen goed teken ):
Mag ik ook op jullie wachtbankje? Dit is onze eerste ronde en ik vind het erg spannend allemaal. Afgelopen weekend was mn ovu. 10-6 laatste ongi geweest. Heb nu al 2 dagen last van krampen in mn onderbuik ook een beetje weeeig gevoel in mn maag. Pppff spannend
Natuurlijk, welkom Sabinewn! Veel succes en weet dat het voor iedereen spannend is.. (Maar het went wel is mijn ervaring)
ik heb een cyclus van 40 a 43 dagen...alleen nu overtijd maar alleen maar witte testen. ik weet ook niet zeker of ik een ei hebt gehad.
@ DanielleJJ heb je verder nog andere klachten? Heb je ook niets aan je slijm gemerkt, dat het erg doorzichtig werd?? ( sorry voor detail ) Hoe gaat het verder met iedereen, morgen is mijn NOD, vannacht hele pijnlijke steken in mijn zij en onderrug gehad. Maar heb ook de hele dag stijve zere tepels en een weeïg gevoel. Dus weet het niet en wacht geduldig af.
Ik nog steeds last van wat krampen. Maar moet wachten tot 8-7...... Duurt lang wachten hahaha.en met jou?