ja in de week dat ik eigenlijk mijn nod zou krijgen had ik 1 a 2 dagen echt natte waterige afscheiding. waar duidt dat op........
Semmie; ik had al 4 dagen na mijn eisprong steekjes in mijn liezen (heb ik nu nog steeds) en ik was eergister kortademig en had hartkloppingen. Sabinewn; thanks.
Welkom sabine! @jvs 12 geweldig nieuws! Gefeliciteerd en dat voor je nod! We verwachten een lijstje met je kwaaltjes. Je pendels kloppen wel. Officieel zou je pas in juli testen toch? @danielle misschien heb je wel een eisprong gehad maar een late. @bigboy spannend, morgen je nod. Ga je testen? Bedankt voor jullie lieve reactie meiden, echt een hart onder mijn riemWe hebben al een positieve tester op naar de volgende. Sinaasappel is er nog plek? Ik zou graag willen meekletsen. Ik heb last van een zeurende lage rugpijn maar verder geen bijzonderheden
Adria27; ik heb geen kwaaltjes behalve die steekjes haha. Nee mijn officiele nod is 29 juni dus pendels hebben ongelijk, ach die 2 dagen ik vind het best haha
Super!!! Geweldig jvs, hopelijk blijft je ongi ook uit. Ik heb ook sinds een paar dagen steekjes bij mijn liezen en af en toe een vlaag misselijkheid! Hopelijk is dit voor mij ook een goed voorteken Nog 4 dagen tot testen...
En vanmorgen bloed bij het afvegen, ben nu 7 dpo. Dus hoop op de innesteling De lage rugpijn is verdwenen en de krampjes ook, dus heb goede moed!
Spannend Noralie! En vervelend voor jou Sinaasappel.. Maar je bent nog niet op je Nod toch? Hier wel symptomen: veel witte dikke afscheiding gister en vandaag, zere borsten, puistjes en wat krampen. Doet mij denken aan PMS, maar dat witverlies voor mn Nod ken ik niet echt! Alle andere symptomen helaas wel.. Wat denken jullie, is er nog hoop? Zondag is mijn Nod... X
Nee klopt Semmie, NOD is zondag. Jouw witverlies klinkt hoopgevend, herken ik van mijn andere zwangerschappen!
Vervelend die symptomen he, dat je niet weet wat te denken. Tot nu toe negeer ik ze compleet, ik ga toch sowieso teleurgesteld zijn als het negatief is maar ja, dan maak ik mezelf ook niet gek door te denken dat het wel zo is, ik houd voorlopig vol dat het deze cyclus waarschijnlijk toch niets is. Het is beter voor me dat ik niet teveel op mijn symptomen in ga @Sinaasappel, wat jammer maar je zit inderdaad nog niet op de nod dus misschien test je de volgende keer wel positief Ik las trouwens, dat je eigenlijk, om goed te zijn, na 20u niets meer mag drinken of heel weinig zodat de ochtendurine heel geconcentreerd is, probeer dat anders eens? Ik ga het in het vervolg zo ook doen @Semmie, laat ons hopen dat dat witverlies ook net het verschil maakt tussen een (anders) negatieve en nu positieve test @Jvs12, gefeliciteerd hoor, hopelijk mag alles goed gaan! @Noralie, klinkt goed meid! Ik had ook gehoopt om innestelingsbloed te mogen zien maar hier niets, dus maar afwachten tot ik mag testen Maar ik denk dat het je inderdaad wel hoop geeft he, en terecht Ik duim voor je hoor, net zoals voor alle anderen. Moed blijven houden iedereen tot je ongesteld bent en dan nog...
Hier vanochtend getest met 11 DPO, helaas een omowitte test. Ik voel me af en toe een wandelende hormoonbom, omdat ik veel last van kwaaltjes heb. Ik ga er maar vanuit dat m'n ongi gaat komen. Jammer van die 'leuke' hormonen in ons lijf. Die geven af en toe valse hoop..
Welkom Sunshine92, wanneer is je NOD? Nathje, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb behalve opvliegers en af en toe een kloppend gevoel in mijn borsten eigenlijk niks,ook voor het eerst sinds maanden. Meestal heb ik van alles en nog wat en deze maand niks. Die opvliegers zijn wel nieuw, zijn in de plaats gekomen van het nachtzweten. @sinaasappel: nog twee dagen en dan kan je weer testen, mijn duimen draaien overuren voor je. @Semmie 83: ik heb altijd hoopPMS klachten en zwangerschapklachten zijn bijna niet te onderscheiden dus het kan nog alle kanten op! @Fientje25: Het is nog vroeg hoor, gewoon op NOD testen als de ongi wegblijft.
@Noralie, klinkt goed meid! Ik had ook gehoopt om innestelingsbloed te mogen zien maar hier niets, dus maar afwachten tot ik mag testen Maar ik denk dat het je inderdaad wel hoop geeft he, en terecht Ik duim voor je hoor, net zoals voor alle anderen. Moed blijven houden iedereen tot je ongesteld bent en dan nog... Vandaag ook weer krampen en beetje bloedverlies, zo'n roze gloed zegmaar. Kan een innesteling 2 dagen duren? Of een vroege ongi, maar vind bij 25 dagen wel heeeeeel vroeg. Aangezien die van mij altijd op 30/31 dagen zit! We wachten maar weer af! Nog 6 dagen tot mijn ongi (van de 31 dagen cyclus). Zondag gaan we een test doen, ben benieuwd wat die gaat aangeven...