Balen meiden! Ik heb vandaag een test gedaan met 10DPO, wel wat vroeg en hij was ook negatief maar ga morgen weer een test doen, maar dan met ochtendurine, hopelijk dan wel positief.
Geen goed nieuws voor diegenen die al ongi zijn, balen zeg! Ik leef met jullie mee... Voor de rest die gaat testen de komende dagen: dat het vele mooie roze streepjes mogen zijn!!! Succes morgen met het testen Noralie! @Adria: dat dromen is toch net heel goed, ah ja, zie maar, ik droom heel vaak dat ik zwanger ben en dan is het zo nooit dus als jij droomt dat je ongesteld bent, ben je toch net lekker zwanger!!! Was het zo maar he ^^ Succes in elk geval als je gaat testen morgen of dinsdag Wat duurt het wachten ondertussen toch ontzettend lang he, als ik test en het is negatief, hoop ik dat ik snel ongi word zodat we weer snel een nieuwe kans krijgen Wil het gewoon weten, nu, Nu, NU!!!
Helaas ook deze test was negatief. Nu afwachten of mijn ongi doorzet woensdag of donderdag en anders gaan we weer testen...
Hallo meiden, helaas, hier ook de rode duivels op 30 juni net voor 12 uur. Ik baal nu ook heel erg en zit er i.d.d. helemaal doorheen. Nu al weer de zevende ronde na mijn miskraam. Voor de miskraam 4 jaar bezig geweest, toen eindelijk zwanger en nu weer op het eeuwige wachtbankje! @Noralie: hopelijk zet het niet door en krijg je alsnog een positieve test in handen @Nathje hoe is het met jou? @Sinaasappel echt jammer @Fien wat balen, het klonk allemaal zo hoopvol @Semmie, ik zit er ook he-le-maal doorheen. Heb nog zo weinig vertrouwen erin. Dat is ook de reden dat ik de een clubje ben begonnen. De spanning elke maand is zo ondragelijk aan het worden Ik hoop dat iedereen weer komt kletsen om de tijd door te komen. Het moet allemaal weer bezinken bij mij. Voel me altijd depri de eerste paar dagen als de ongi toch weer is doorgebroken. Ik weet ook niet of ik deze maand weer aan de slag ga met ovutesten. Ik zat nog te dubben of ik zou beginnen met tempen maar heb door ook geen zin in. Veel liefs en een digitale knuffel voor iedereen
Wat vervelend Adria, je hoopt het zo en dan begint het weer van voor af aan. Wij zitten pas in ronde 2, maar was ook heel erg teleurgesteld toen de testen vrijdag en vandaag negatief waren, laat staan na 4 jaar en nu weer ronde 7.... Dikke digitale knuffel!
Adria, wat ontzettend rot! Ik had het zo gehoopt voor je.. Al zo lang bezig, ik snap dat de moed je even helemaal in de schoenen zakt. Kopop meis, het komt vast! Mijn huisarts heeft me aangeraden om maandelijks de tijd te nemen voor het verdriet, dus met een sippige film en chocola op de bank. Het neemt het verdriet niet weg maar maakt wel dat je dichtbij je gevoel blijft.. En je hoeft niet met je vrolijke masker gezellig te doen.. Misschien eens met je huisarts gaan praten? Ik lijd er ook heel veel onder, alles gaat mis de laatste tijd.. Daarom ben ik actief geworden op dit forum, om wat steun te vinden. Sterkte meis! Hier plotselinge ongikrampen en witverlies deze avond, maar nog geen rode duivels.. Ik heb dus nog hoop, al heb ik iets teveel PMS-kenmerken.
He meiden bedankt voor de lieve reacties. Heb i.d.d. zielig op de bank gehangen met chocolade en 'games of thrones' gekeken. @Noralie: ik hoop echt dat je deze week een positieve test krijgt. @Semmie: hoe is het nu meis, pms klachten zeggen niet zoveel, kunnen ook zw klachten zijn. Hopelijk zijn de rode duivels weggebleven!
Gaat het een beetje Adria? Ik heb alles wat ik normaal ook heb bij een naderende ongi: vocht vasthouden, acne en pijnlijke borsten. Overigens heb ik bijna geen afscheiding meer en dat heb ik normaal wel voor de rode duivels komen.. En rare steken in mijn onderbuik. Denken julle dat deze klachten ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn? Ook het vocht vasthouden? Ik durf niet te testen..
Hoi Adria, wat jammer zeg! Ik begrijp je gevoel heel goed hoor maar de moed niet opgeven he meid, ik wens je alvast heel veel sterkte en gun je zelf maar een paar "zielige" dagen, dat doe ik ook altijd als mijn ongi doorbreekt Meestal als mijn ongi dan gedaan is, zit ik ook weer vol goede moed om verder te doen Hoe gaat het nu ondertussen met je? Ik zelf ben zenuwachtig nu, bang om te testen morgen voor het geval dat het negatief is en terwijl ook zo ongeduldig omdat ik het zo graag wil weten Mijn symptomen probeer ik nog steeds te negeren (lukt niet bijster goed ) maar ik merk wel dat ze minder worden sinds gisteren en dat is natuurlijk niet goed mits morgen mijn nod is, ach ja, ik zal het morgen wel zien. Ben wel bang dat ik weer een positieve test ga krijgen om dan een paar dagen erna toch ongi te worden (vorige cyclus) Denk dat ik zeer slecht ga slapen straks En ik zou het niet weten Semmie maar ik hoop voor jou dat het zwangerschapssymptomen zijn, succes als je gaat testen!!! Voor jou ook sterkte Noralie, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je hcg gewoon te laag is, ik ken verschillende vrouwen die een paar bloedtesten (urinetesten gaven negatief) hebben moeten laten doen om week na week te controleren of het hcg wel steeg maar zij hebben allemaal gezonde kinderen ondertussen Zo lang je ongi wegblijft zou ik de moed nog niet laten zakken Succes!
Hier begint mijn ongi op gang te komen.. We hadden zo gehoopt op positief nieuws deze ronde, ben echt even heel verdrietig. Succes dames die nog moeten testen! X
@Semmie: ach meid wat jammer , dikke knuffel voor jou. Verwen jezelf maar met iets lekkers, ik begrijp hoe je je voelt. @Nathje: kan me goed voorstellen dat je op bent van de zenuwen en bang bent om te testen. Morgen is toch je NOD? Hopelijk morgenochtend een positieve test!!!
Lieve meiden, Afgelopen dagen niet veel geschreven, maar wel mee gelezen. ( ik heb reuma en had last van erg gezwollen handen waardoor het typen niet goed lukte, vandaag gaat het stukken beter=)!! ) Ik begrijp jullie gevoelens allemaal als de rode duivels doorbreken, ik was zaterdag ook erg teleurgesteld en verdrietig. Heb ook even flink boos en teleurgesteld op de bank gezeten met een warme kop choco!! Steeds meer mensen om je heen kunnen vertellen dat ze zwanger zijn, en dan komt dat jaloerse gevoel wel eens bij me opzetten!! Maar hopelijk mag/mogen ik/wij ook binnenkort vertellen dat we een positieve test hebben!!! Iedereen die nog moet testen heel veel succes, mijn duimen draaien voor jullie!!
@nath, ja voel me zo anders en geven telkens weer negatief aan de testen. Tot nu toe ook nog geen ongi symptomen. Als ik over een week nog niet ongesteld ben en de testen blijven negatief, maak ik zeker even een afspraakje met de huisarts, tja je weet maar nooit!
Wat vervelend om te lezen dat erg weer een aantal ongi zijn. Heel veel sterkte. Ik moet nog ff wachten tot maandag. Mijn kwaaltjes zijn wel afgenomen maar wit slijm blijft...geen idee wat dit zal betekenen. Jullie? Ik ga zo ook maar vast chocolade inslaan, misschien wel nodig maandag avond
Hey ladies, ik wil graag jullie ideeen en advies.. Mijn ongi is toch niet doorgebroken en vanmorgen maar getest: echt omo-wit. Ik heb echt 10x gekeken maar witter dan wat ik zag kan haast niet. Ondertussen MEGA-pijnlijke borsten en verder geen afscheiding. Gisteravond scherpe steken in mijn baarmoeder. Een innesteling kan dat niet zijn want we hebben de afgelopen weken nauwelijks gevreeen en ik heb ook geen vruchtbaar slijm meer gehad. Ik denk dat ik geen eisprong heb gehad deze maand, zou dat kunnen? Ik heb ook geen positieve ovutest gehad, wel wisselende streepjes en 2x vruchtbaar slijm. Ik denk dat mijn lichaam van slag is, dat mijn hormoonhuishouding door de war is en er geen eisprong is geweest. Maar waarom dan die enorme PMS-klachten? Ik moet morgen naar de huisarts en wil nu echt naar de gyn.. Heb veel stress gehad deze maand en voel me beetje overspannen, misschien dat dat invloed heeft? Dat was eigenlijk de reden dat ik met de huisarts ga praten. Weten jullie misschien wat er aan de hand is? Ik ben zo verdrietig dat alles tegen zit.. Vast dank voor de reacties
Semmie zou goed kunnen dat je lichaam van slag is. Stress werkt vaak tegen. Ja gewoon doorlaten sturen naar gyn. Wie weet wordt je als nog vandaag of morgen ongi. Sterkte
@Semmie, het klinkt wel zoals bij mij, ik krijg normaal geen eisprong en dan kan ik ook niet met ovu testen werken, rekbaar slijm komt dan ook meermaals per cyclus net als posi ovu testen, als dat vaak gebeurt zou ik inderdaad eens verder gaan ermee. Het zou komen doordat ons lichaam wel moeite doet om een eisprong te krijgen maar het niet lukt en dan wat later probeert ons lichaam dat opnieuw, zo is mij verteld geweest tenminste, maar ik zie er wel logica in @Bigboy, ik ken het gevoel, toen we vorig jaar besloten om de mmm in te gaan was nog niemand in mijn omgeving zwanger en ondertussen blijven ze maar afkomen, een ware babyboom op het moment, af en toe komt er dan ook een jaloers steekje bovendrijven hoor Maar meestal kan ik het wel meteen van me afzetten, hopelijk zal het inderdaad niet lang meer duren tot iedereen hier op het wachtbankje een mooie posi test krijgt En erg van je reuma hoor, hopelijk zie je er niet te fel vanaf! @Adria, dank je, vandaag inderdaad mijn Nod, had deze morgen wel negatieve test, maar nog geen rood te zien en nog niks ongi te voelen, dus ik blijf hopen, alleen dat mijn temp deze morgen ook 0.3 lager lag dan mijn hoogste piek afgelopen 1.5 week dus ik denk wel dat het zit aan te komen @Noralie, dat zou ik inderdaad doen, ik hoop dat je alsnog een mooie uitslag krijgt te horen, ik ga mijn raad ook moeten opvolgen voorlopig, vandaag nod en negatief getest maar ik geef de moed ook nog niet op
Thanx voor de snelle reacties.. Ik zal het eens bespreken met de ha. Nathje, heb jij dan ook zoveel last van pijnlijke borsten en puistjes enzo? Dit is de eerste keer dat mijn cyclus niet in orde is trouwens. Ik ben ontslagen enkele weken geleden, vandaar de stress.. Jammer van de negatieve testen, hopelijk komt het nog deze week! X