Puistjes heb ik eigenlijk nooit last van, maar pijnlijke borsten hoort bij mij standaard bij elke cyclus, dat is trouwens 1 van de dingen waardoor ik altijd weet van, ok, binnen enkele dagen heb ik mijn regels. Maar stress kan zeer zeker een factor zijn hoor, zeker als het de 1ste keer is dat je cyclus van slag is, het beste is van je te ontspannen en je zinnen te verzetten maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Als je dat zomaar kon doen, zou je niet gestresseerd zijn Maar zelfs als het stress gerelateerd is denk ik wel dat ze er iets aan kunnen doen hoor. Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal in orde komt!
Bah, mijn temp is vandaag weer gezakt, had gehoopt dat die toch terug was gestegen maar helaas, ongi zal dan straks wel beginnen denk ik
Goeiemorgen dames, @Nathje: ik blijf hopen, misschien tegen beter weten in @Bigboy: wat erg dat je reuma hebt. Ik snap wat je bedoelt met zwangere in je omgeving. Ik vind het wel leuk om te zien en ben echt blij voor ze maar mijn verlangen naar een kindje wordt er ook groter door. En als ik in een bijzonder slechte/verdrietige bui ben krijg ik ook wel een steekje jaloezie @sabinewn: als de rode duivels niet doorbreken duim ik voor een zwangerschap @Semmie: naar dat je ontslagen ben. Het uitblijven van de ongi kan idd door de stress komen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @Noralie: vreemd dat je ongi zo wegblijft. Blijf je teste of wacht je het nog even af?
Vandaag NOD dag maar nog geen rood gezien... geen krampjes oid. Wel ontzettend stemmingswisselingen, is mijn man heel erg blij mee, niet dus! Voel me echt niet mezelf al een aantal dagen niet. Maar de testen blijven negatief. Vanmorgen weer eentje gedaan. We wachten maar weer af wanneer de ongi door gaat komen... Hoop heel snel!!
Tuurlijk Sunshine, welkom @Noralie, hier ook al zo, vandaag al gelachen, geweend, uitgevlogen en de dag is nog maar half om :s Hopelijk toch snel een posi test voor je of als je niet zwanger bent, snel je nod zodat je weer kunt beginnen @Adria, ik blijf ook nog steeds hopen hoor, misschien ook tegen beter weten in Temp was 36.90 deze morgen, 0.39 lager als afgelopen weken, maar ik krijg het er zo van he, mijn slijmverlies is sinds mijn eisprong ook zo raar, ik heb nu ook zoiets van, laat me of zwanger zijn, of aub mijn nod krijgen! Niet snel dat ik vraag om mijn nod hoor
Wat jammer nathje! Erg rot voor je. Same story here: ongi vandaag en huisarts wil me pas over een tijdje doorsturen.. Teveel stress aan mn hoofd nu. Ik heb een ijs- en chocoladeavond ingelast samen met mn beste vriendinnen.. Helpt overal tegen!
Goedemorgen zojuist test gedaan, hij was niet helemaal omowit. Test uitrlkaar gehaald voor beter zicht maar er staat echt een heel licht roze streepje. Moet nu gaan werken maar de foto vanmiddag uploaden. De test is wel van predictor, lees niet veel goeds erover
Welkom Sunshine, gezellig. Heb je al kwaaltjes? @Semmie, een heel goed idee zo een avondje schransen. Misschien een fles lekkere wijn erbij @Wat spannend Sabine! Misschien kan je in de pauze een andere test kopen? heb je een kruitvat in de buurt. Vergeet niet de test te uploaden later, kunnen we meekijken. @Balen Nathje het klonk allemaal zo hoopvol verdorie! Gelukkig is het vrijdag, lekker een terrasje met een alcoholvol drankje nu het nog kan @Noralie, het is toch wat dat die testen wit blijven, ik haat die onzekerheid. Lijkt me echt vervelend om wel overtijd te zijn maar geen 2 streepjes op de test. Nou meiden die weeeeeeer op het wachtbankje zitten, we gaan door naar de volgende ronde. Moge er veel streepjes regenen de komende maand! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend, het wordt geweldig weer!
ik ben nooit overtijd en dan nu ineen keer wel ahhhh!!!! Ik wil gewoon op rood, dan weet ik het zeker. Vanmorgen heel veel witte afscheiding. Van mij mag dat rood zijn hoor....
Die heb ik ook nog thuis liggen. Net ff gebeld naar ha gebeld, ze zeggen hoe klein ook het streepje het is positief. Maar wil natuurlijk eerst een knaltest zien voor dat ik dit geloof. Zal morgenochtend kv ook ff testen
@Semmie en Adria, inderdaad, gisteren toch de meeste krampen gehad dus dit weekend profiteren/genieten van lekkere dingen, mooi weer (hopelijk), lekker lui zijn en gewoon ontspannen (proberen toch) Ik kijk al uit naar mijn eisprong @Noralie, oh la meid, dan ga je misschien toch ongi worden, ik bleef wel afscheiding hebben sinds mijn eisprong maar gisteren morgen was het ook echt ontzettend veel, namiddag ben ik dan beginnen bloeding te krijgen, ik hoop natuurlijk nog altijd voor je dat je zwanger bent, maar als het niet zo is, hoop ik toch voor je dat het snel doorbreekt, dan kan je tenminste verder he, ik duim voor je! @Sabine, hopelijk heb je snel een knaller, niets zo erg voor het geduld als een super lichte streep waar je niet van weet, is het of is het niet (ken dat ), succes alvast!
@sabinewn, ik kan de foto even net vinden. Vandaag nog getest? Spannend!! Het is hier aardig rustig geworden, misschien het mooie weer? Tijdens mijn ms ben ik meestal zo teleurgesteld dat ik niets meer wil lezen erover. Nu is het wel iets anders merk ik, met dit forum. Vandaag een lekker biertje op.. Tja, ik vond dat ik die had verdiend met alle pech.. Succes met testen Sabine en sterkte voor al mijn 'lotgenoten' die met dit mooie weer ook aan een alcoholisch drankje mochten helaas...
Hoi Dames, rustig hier he? Iedereen is aan het genieten van het mooie weer en gelijk hebben we. Dit weekend ook niet thuis geweest en lekker op pad in de zon. Heb echt genoten, denk dat ik vanavond ook een wijntje ga drinken op mijn balkon (helaas geen tuin) nu het nog kan. Ik ben weer gemotiveerd om door te gaan naar de volgende ronde. @Sunshine: gefeliciteeeerd!!! Wanneer ga je weer testen @Sabine: ik kon je foto niet vindenHeb je inmiddels weer getest @Noralie: hoe is het nu met jou? Zijn de rode duivels al doorgebroken. @Semmie: ik ben weer helemaal klaar voor de volgende ronde. Ik twijfel eigenlijk nog of ik ovutesten ga gebruiken. @Nathje; genoten van het weekend en weer klaar voor de volgende ronde? Kom op dames we gaan er weer voor!
Ja wat een heerlijk weer he, dat is voor mij het enige goeie vandaag, de rode duivels zijn toch gekomen