Wat jammer nou Sabine!! Ik denk dat we allemaal lekker aan het genieten zijn van het mooie weer!! Vandaag is mijn vruchtbare periode weer begonnen,, we blijven hopen op een regenstroom van allemaal positieve testen!! Ik duim voor jullie allemaal
Oh wat jammer Sabine, al maar goed dat het mooi weer is, dan kunnen we onze zinnen toch een beetje verzetten he @Adria, ik heb zeker genoten van het weekend, manlief heeft nog een weekje verlof en samen zijn we nog aan verbouwingen bezig dus ik ben blij dat we toch een beetje mooi weer hebben nog samen Morgen ook terug naar de kliniek en kijken wat ze zeggen, ben benieuwd EN zenuwachtig @Bigboy, als je terug in je vruchtbare periode zit nu met dit weer, moet ik je dan hitte of koelte toewensen? Wat het ook zijn moet, succes alvast, dat je binnen een paar weekjes positief mag testen!
Jammer Sabine! Nathje, in welke fase van je cyclus ben je nu? Idd spannend je afspraak morgen, veel succes!! Ik ga voor je duimen! X
Heel raar hierzo. Het zet nog niet echt door. Alleen een klein beetje oud bruin gehad..sorry voor de details. Zou het dan toch???heb ook nergens last van,anders wel heel erg
@nathje ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent het is ook spannend. Laat ons weten hoe het is gegaan? @bigboy je gaat dus weer aan de slag gebruik je ovutesten? Ik heb nog een paar dagen te gaan voordat ik weer vruchtbaar ben. Ik begin alweer kriebels te krijgen ben gelukkig uit mijn dipje. Het valt in mijn vakantiedagen dus lekker ontspannen en lekker lang in bed. Dit jaar doen we dagjes in nederland, volgend jaar gaan we naar het buitenland. @ semmie wanneer is jou vruchtbare periode?
Beginnen jullie vruchtbare dagen alweer? Spannend! Ik heb een lange cyclus, pas over anderhalve week begint mijn vruchtbare week.. PLEASE laat het deze ronde positief nieuws zijn.. Succes iedereen, en voor degenen die nog mogen drinken, geniet van een lekker biertje in de zon!
Ja we gaan toch beginnen, vandaag een iets minder warme dag!! hihi... Nee ik gebruik geen ovu testen. Zit er wel een te twijfelen als het nu niet raak is om misschien te gaan tempraturen. Doen hier ook mensen ook tempraturen??? Iedere heel veel succes en dat er een hoop positieve testen mogen komen!
Wat balen Noralie! Had je het inmiddels een beetje voelen aankomen of niet? Ik voel het altijd wel goed, al zeggen ze natuurlijk dat PMS-klachten ook kunnen voorkomen bij zwangerschap. Iig veel sterkte!
Balen Noralie! Klonk ook al zo hoopvol. Bigboy ik temp niet, die ovutesten vond ik al een heel gedoe. Deze maand besloten geen ovutesten te bgebruiken,ik klus gewoon om de dag en dan zien we wel waar het schip strand. Hoe gaat het met jullie?
Wat goed van je Adria! Inderdaad, om de dag klussen moet volgens de boekjes voldoende zijn en zo kun je het misschien even wat meer loslaten. Ik merk dat ik er deze maand ook wat minder mee bezig ben, teveel aan mn hoofd denk ik. Ik lette echt op mijn voeding om een ovulatie en innesteling te bevorderen (nauwelijks cafeine, minder zoetstof/light, zo min mogelijk alcohol ook voor eisprong) en nu heb ik besloten om dat niet meer te doen. Ik eet gezond en als ik geen eisprong heb met af en toe een wijntje of kopje koffie, dan moet ik maar worden doorverwezen. Ik wil niet meer alles laten, ik word er doodongelukkig van! Wat vinden jullie? Ik ga wel ovutesten gebruiken, maar meer omdat ik vorige maand geen piek heb gevonden en ik anders wordt doorverwezen door de ha. Vandaag lekker uiteten geweest met mijn mannetje en genoten van een wijntje en carpaccio hihi. Tja, ik hoop dat ik het binnenkort niet meer mag hoor.. Goed weekend allemaal, nog leuke plannen? X
Het is heeerlijk weer, iedereen is lekker buiten zo te merken!! Hihi.... Ik heb vanaf vrijdagavond tot vanmorgen erg pijnlijke steken in mijn onderbuik gehad. Kon wel door de grond zakken van de pijn. Ik denk zelf dat dit mijn eisprong is geweest, dus heb ook om de dag geklust, maar heb nog geen helder slijm gehad... Nu is de pijn bijna weg en mijn slijm is ook minder, zou het dan wel of niet mijn ei geweest zijn? Je hebt gelijk Semmie om niet steeds bezig te zijn met je voeding, ik eet alleen geen filet american meer en drink normaal ook geen alcohol. Maar verder eet ik wel alles... Geniet allemaal van het mooie weer!!
Ik heb geen idee, je hoort het idd vaker dat vrouwen soms pijn hebben bij de eisprong. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar als je veel geklust hebt dan zit je in ieder geval goed. Wel erg rustig hier hoor, misschien dat het tegen de NOD-fase wat drukker wordt. Ik heb pas over een week mijn eisprong, als ik die al krijg deze maand.. Idd, geniet van het mooie weer! X
Hoi hoi, ik ben er ook weer! Deze maand even 'rust' voor wat betreft tempen en ovutesten. Maar ben nu alleen wel bang dat ik mn ei heb gemist. Had vrijdag echt ei-afscheiding, maar hebben pas zaterdag geklust (en daarvoor dinsdag).. had verwacht za en zo ook nog wel ei afscheiding te hebben, maar nope... ben dus bang dat ik vrijdag al mn eisprong heb gehad. Al is dat wel erg vroeg (dag 12), dus afwachten maar weer. Mn banner staat trouwens op ei op gister (dag 15), dat heb ik normaal meestal namelijk.
Hoi hoi meiden, Het is idd rustig hier, maar met het mooie weer en de periode voor de vruchtbare dagen kan ik me er wat bij voorstellen. Ik heb het even erg druk op het werk, alles goed regelen voordat de vakantiedagen ingaan. Ik baal wel dat ik met dit mooie weer weinig tijd heb voor mezelf, maar nog twee dagen en dan lekker rust! @Sinaasappel: leuk dat je er weer bent! Ik heb deze maand ook niets gedaan met ovutesten e.d. Ik heb ook een link gevonden in een ander draadje naar een andere site waar je vruchtbare dagen heel anders worden berekent. De 3 vruchtbare dagen op de helft van je cyclus die altijd gehanteerd worden is dus een gemiddelde. Je eisprong verschuift vaker wel dan niet. Dus intensief klussen in die dagen wil niet zeggen dat je eisprong eraan zit te komen. Ik klus nu gewoon om de dag (of elke dag als ik zin heb) en zie wel wat het deze maand oplevert. Geeft me wel een stuk rust moet ik zeggen. @Semmie: ik vind het een goed besluit van je. Als we er een beetje relaxer mee kunnen omgaan geeft dat ook weer minder stress en dat is alleen maar bevordelijk voor je lichaam. Welke ovutesten ga je gebruiken? @Bigboy: ik vind dat moeilijk te zeggen, buikpijn en slijm kunnen zoveel dingen betekenen. Wanneer had je je eisprong berekent? Vriendlief neemt het zwaar dat ik nog niet zwanger ben. Veel mensen om ons heen raken zwanger. Ik zal proberen in het weekend iets leuks te plannen om hem af te leiden.
Ik had uitgerekend dat zondag mijn ei is geweest. Daar hou ik nu dus ook maar aan vast... 28 juli is mijn NOD dus nog weer even wachten. Gisteren een berichtje gekregen van mijn vriendin met een positieve zwangerschapstest, vreemd genoeg totaal niet jaloers, misschien ben ik er toch minder mee bezig geweest. Wat ik als tip kreeg van 3 vriendinnen is om de drie dagen lekker te klussen, bij hun was het raak toen ze dat deden. Maar ik denk maar zo ieder lichaam is weer anders..... Geniet van het mooie weer en van de bijna vakantie.
Hoi dames, ik ben blijkbaar ook een weekje afwezig geweest, het is hier enorm druk geweest, we zijn nog volop aan het verbouwen en dat zal nog wel een tijdje doorgaan vrees ik, het huis is leefbaar, daar niet van, maar we zijn aan het bijbouwen en als dat af is, staan er nog verbeteringswerken op het plan dus het kan wel zijn dat ik momenten niet op internet raak. Hoe is het ondertussen met iedereen? Ik start volgende cyclus normaal gezien met menopur, ik kijk er niet naar uit om te spuiten, denk dat ik halverwege van mijn stokje ga haha, maar kijk er wel naar uit om deftig gecontroleerd te worden tijdens mijn cyclus, zo, dan komen we misschien eindelijk ergens @Adria, geniet maar van je rust, vaak dat je hoort dat als je lekker kan relaxen, het vaak sneller raak is @sinaasappel, hoop niet opgeven meid, tijdens mijn vorige cyclus heb ik ook maar 2 dagen "eislijm" gehad en dat was net voor mijn eisprong, op de dag van mijn eisprong zelf niets meer, sommige vrouwen zien het zelfs helemaal niet aan de buitenkant, hangt gewoon van cyclus tot cyclus af @Bigboy, voor jou ook he meid, niet opgeven, zoals ik al zei tegen sinaasappel hierboven, sommige vrouwen merken totaal niets van dat slijm, het hangt gewoon van cyclus tot cyclus af, moest je je eisprong rond die dag hebben? edit, heb ondertussen gelezen dat je dus wel degelijk zondag je eisprong moest hebben, nu dus weer op het wachtbankje, spannend, hopelijk is het gelukt @Noralie, ai meid, succes alvast voor de volgende ronde! Dat wens ik trouwens iedereen, dat er deze cyclus maar veel roze komt! Ik denk niet dat ik deze maand een eisprong ga krijgen maar voor het geval dat, houd ik me toch maar aan de klus, je weet maar nooit
@Nathje: jeetje, midden in een verbouwing in dit mooie weer! Hoop dat het spuiten goed gaat en dat je niet van je stokje gaat @Bigboy: we lopen bijna gelijk, mijn NOD is 29 juli. Mijn ei was (volgens mijn APP) gisteren 17 juli maar heb lichamelijk niet veel gemerkt. Ik vermoed zelf dat het eerder is geweest want ik heb helemaal geen slijm. @Noralie87: goed nieuws, weer lekker aan de slag! Ik moet zeggen dat het een verademing is dat ik er deze maand relaxer mee ben omgegaan. Ik let echt weinig op lichamelijke tekens, heb alleen af en toe pijnlijke borsten en tepels. Maar dat heb ik bijna de hele maand door. Vooral het klussen gaat ontspannen. Eind juni heb ik vriendlief wel aan de axuim voor mannen gezet. Schijnt goed voor de vruchtbaarheid te zijn. Nog plannen voor het weekend dames?