Wachtbankje April 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Assepoes84, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    @Kitty17: Oh ik dacht dat IUI ook thuis kon, dat je partner het dan in kan spuiten ofzo. Maar ja ik ben nog maar kort bezig, nog helemaal niet veel verstand van ;) Maar jeetje zeg, veel ziekenhuis bezoeken! Maar ja kan me voorstellen dat je het zo graag wil natuurlijk! Kwam er bij jou geen menstruatie op gang dat je nu bezig bent met IUI?? Dus als ik zo reken heb je rond 6 april je NOD?? Nou duurt niet lang meer… ik ga voor je duimen!!
    @Troela85: Als je 17 of 18 maart je ei hebt gehad dan is je NOD wel wat eerder (beetje gelijk met mij), dat zou leuk zijn! En last van je tepels, klinkt positief!! Hoop dat het raak is voor je!!
    @Leo 85: Dus dat wordt een klusweekend voor jullie haha ;) Veel plezier!!
    @Senna1985: PCO…? Heb het wel eens voorbij zien komen, maar wat houdt het precies in??
    @Zussie: En... al getest?? Wanneer is je NOD eigenlijk, of weet je dat niet helemaal zeker??

Ik heb bij Zwanger&Kids een heel pakket toen gekocht, 30 ovulatietesten, 6 zwangerschapstesten van dipstick + een clearblue digital (als de dipstick positief geeft dan pas ga ik CB gebruiken haha)
    Over 6 dagen moet ik ongi worden. Heb vandaag nog zeerdere (.)(.) dan voorgaande dagen pppffff wat betekent dat nou of t één of t ander...
    Andere meiden die 1/2 april NOD hebben die klachtjes hebben??

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    @skattie84 ja hier hetzelfde last van (.)(.), met vlagen misselijk, een beetje weeïg gevoel in m'n onderbuik... Mijn NOD is 2 april, spannend dus... Voor jou net zo... Hopen op veel positieve testen.
    Kreeg vandaag een reactie op een pendel dat het deze ronde raak zou zijn, ga nu heel erg hopen dat ze gelijk heeft en dat het uitkomt :d

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Mijn klachten zijn gevoelige tepels, steken en prikken onderin mijn buik, moe en obstipatie.
    Jammer genoeg zijn het allemaal pms klachten haha. ;) :D

Ik hoop van harte dat jullie meer succes hebben!

4. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond wil me graag bij jullie aanmelden op het wachtbankje april 2011...
    ik had even een vraagje:heb di,avond geklust wo.om 2300 neg.ov.test do.om 0830 een positief ov. vrijdagochtend geklust...en zag vrijdagavond om 0000 nog een posi.ov test en vanmorgen was hij weer negatief...
    heb ik denk jullie wel genoeg geklust of heb ik het verkeerd aangepakt?
    (heb niet meer geklust omdat man het niet kon i.v.m pijn operatie)
    wie o wie kan mij helpen?

tot straks groetjes beauty

5. Goedenavond dames.

iemand vroeg over pco dat is dat er niet tot nauwelijk een eisprong is van jezelf.
    En onregelmatige cyclessen.
    Bij mij was oktober een ongesteldheid en toen pas eind februari weer.
    Zit nou nog op wachtbankje en had in maart positieve ovulatie testen zonder hormoon behandelingen gister mijn nod.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @skattie84 ik denk dat gisteren mijn NOD was, uitgaande van mijn vorige cyclus, dus ga er morgen maar weer een testje tegenaan gooien. Maar weet het dus niet precies nee, heb van alles gevoeld maar geen ei geloof ik :eek:p

Het wachtbankje voor maart is vrijwel volledig stil gevallen. Dus als jullie het niet erg vinden blijf ik lekker hier hangen ;o)

7. ik ga dat ook doen zussie :D
    het is toch bijna april :D

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja volgens mij zaten wij nog samen daar ;o)

Zal ik mezelf op de lijst zetten met NOD -6 april?

9. ja ik geloof het ook.

Maar heb er nog steeds een hard hoofd in dat het deze ronde spontaan mocht gebeuren

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    dan kletsen jullie toch lekker mee in april?? zo saai als jullie daar nog alleen zitten zet jezelf maar gewoon hierbij hoor:p

11. ja voelde me er wel erg remie ahahhahaha

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    -6 april: Zussie, 1e ronde, 1e kindje
    1 april: Skattie84, 3e ronde, 1e kindje
    1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje
    2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje
    2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje
    2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje
    4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje
    4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje
    4 april: girl21, 4e ronde, 2e kindje
    6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje
    6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje
    6 april: Alice1974, 10e ronde, 1e kindje
    6 april: Kitty17, 1e ronde, 1e kindje
    7 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje
    7 april: Evira, 2e ronde, 1e kindje
    7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje
    7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje
    7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje
    8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje
    8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje
    9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje
    9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje
    11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje
    11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje
    13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje
    14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje
    14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje
    17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje
    17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje
    18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje
    19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje
    20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje
    20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje
    20 april: Lieverd86, 5e ronde, 1e kindje
    22 april: Dolfijntje82, 4e ronde, 1e kindje
    22 april: Mek11, 2e ronde, 1e kindje
    24 april: MirandaV, 4e ronde, 1e kindje
    25 april: Merelleonie, 3e ronde, 1e kindje

Zo.... hoor ik er ook helemaal bij ;o)
    Ben jij ook van -6 april Senna? Geloof het wel he?

13. mijn nod was gister zou het niet weten.
    hahah

14. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het idd! Ik durf niet te denken dat het misschien wel raak is. Ik voel me wel anders dan voorgaande keren voor mijn NOD. Had al vlak na de eisprong ontzettend pijnlijke (.)(.) Maar heb ik nu totaal niet. Vandaag wel pijn rond de navel gehad en al een paar dagen last van een soort spierpijn in mn buik.en met vlagen misselijk. We gaan het maar afwachten. Ik wil sowieso niet eerder testen. Als ik volgende week zondag nog geen menstruatie heb gehad ga ik dan testen. Ik wil graag dat mijn man erbij is.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaa.... volgens mij is het vrijdag 1 april?
    Dan zitten we vandaag op -6 april... haha naja maakt niet uit, het gaat om het idee dat wij de overblijfselen van maart zijn ;o)

Voor degene die hierboven gereageerd heeft maar waarvan ik de naam even niet meer weet: knap hoor dat je kunt wachten met testen tot je NOD! Is je man weg nu?

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie als je de naam niet meer weet, moet je ff naar beneden scrollen ;). Ik moet ook vaak teruglezen :D.

@Skattie, Het is mijn eerste IUI en ik had er nog niet eerder van gehoord dat dit ook thuis kon. Het was lekker charmant in het ziekenhuis zo wijdbeens met een eendebek en een ander klemmetje, zodat het slangetje echt in je baarmoeder komt. Hoe hoger, hoe beter, zodat het zaad minder afstand hoeft af te leggen.
    Ik heb idd geen cyclus van mezelf, vandaar de hormonen. Toen ook het zaad van mijn man van minder kwaliteit was, werd IUI geadviseerd. Voor jou ook spannend! Volgende week testen! Ik moet nog een week langer wachten :(.
    @Essie, Puck en Zussie, ook jullie mogen volgende week testen. Heb je geen neiging om al eerder te testen?
    @Senna, hoe was je cyclus hiervoor? Spannend hoor als je NOD is geweest! Nog niet getest?

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mijn NOD was (denk ik) afgelopen vrijdag, dus heb vandaag getest.
    Wederom haaaaagelwit. Zelfs met de grootste verbeelding geen streepje te ontdekken.
    Dus ik geef de moed op voor deze cyclus. Hoop dat ik heel snel ongi wordt. Wat een gedoe die lange cyclussen!
    Was ik maar nooit met die rotpil begonnen... ik had altijd super mooi 28 dagen en nu heb ik mijn lijf verziekt voor mijn gevoel :eek:p

18. Goedemorgen dames.

Hoe is het met jullie?

Kitty: ik heb niet echt een cycles van mezelf. Ik heb 2 meiden al rond lopen dat zijn wondertjes want die zijn spontaan.
    Mijn engeltje is via IUI gekomen na 2 en half jaar klote met hormonen.

19. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hè dames,

Hier al sinds donderdag bruin bloed nou ja lijken meer stukken slijm op mijn tampons (sorry voor mijn uitleg maar wil graag zo duidelijk mogelijk zijn voor eventueel advies) nu begreep ik dat je cyclus pas begint bij helderrood bloed maar wat als dat niet komt?
    Ik blijf ook heel moe en misselijk en heb een vreemd onderbuik gevoel. Ik durf niks te hopen want mijn idee is ongi is bloed in wat voor kleur ook... Tis ook pas ronde 1 geweest.. naar mijn idee nu dus net ronde 2 en weet me er geen raad mee. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Liefs

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik weet niet!
    Ben je al lang gestopt met de pil of is dit ook pas ronde 1 met stoppen van de pil?
    Misschien doet je lichaam dan nog een beetje raar en heb je een soort hele lichte menstruatie ofzo...
    Haha, maja je hoort ook wel eens van vrouwen die gewoon ongesteld worden ondanks dat ze zwanger zijn...
    Als het zo blijft (of weer over gaat) zou ik anders gewoon stiekem een keer een testje doen, ondanks dat je wat bruinverlies hebt gehad. Als hij dan negatief is kun je er gewoon lekker van uit gaan dat de volgende ronde is begonnen...

Deel Deze Pagina