@Anna27: jeetje meis, jij hebt hele heftige maanden achter de rug volgens mij. Ik hoop van harte dat je heel snel zwanger mag zijn en dat alles goed mag gaan!! @Linda88: Wat ontzettend spannend voor je meis! Ik zal voor je duimen @Senna1985; Jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld he? Ik zal ook voor jou duimen meid! Tijd voor een roze stortvloed hier!
Hallo meiden, Mag ik hier meekletsen? Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Manon, en ik ben 23. Ik ben al mama van één dochtertje. Mijn dochtertje (Zinzi) is nu 16maanden. We willen nu graag voor wondertje nummer twee. Ik zie dat de meeste hier voor de eerste gaan. Dat is wel extra spannend. Ik moet zeggen dat ik het nu wel 'anders' instap hoor. Dit is onze eerste maand dat we er voor gaan. Ik slik al zeker langer dan een half jaar geen pil meer. Erg spannend allemaal weer. 10 April zou ik mogen testen. Groetjes!
ja idd dat klopt. Ik heb niet bepaald een fijne voor geschiedenis betreft het zwanger worden en het zwanger zijn.
HOi Manon welkom hier ook al lekker vroeg mama. Schiet me nou eens te binnen dat ik me eigen ook niet heb voor gesteld. Ik ben Senna1985 mama van 2 meiden van 7 en 2 jaar. Ook mama van een engeltje zoon uit september 2007.
Senna: Jij ook een jonge moeder en al mams van meerdere kids. Harstikke leuk. Je hebt een zoontje verloren. Heftig zeg.
ik ben ook lekker jong mama heerlijk. ik ga slapen ben misselijk en onzettend moe. Weltrusten iedereen
He Anna wij lopen gelijk op, spannend he. Het duurt alleen wel lang nog tot de 7e hoor...haha (ik heet miss ongeduld )
Dan ben ik miss ongeduld 2.... Ik geloof trouwens dat mijn banner niet helemaal gelijk loopt. Ik ken mijn cyclus niet, en heb een paar dagen vruchtbaar slijm en behoorlijke buikpijn gehad, dus geen idee wanneer mijn eisprong precies was... Ik houd de 7e wel aan, dat is wel zo'n beetje gemiddeld denk ik... Behoorlijk spannend inderdaad!! (Ik ben er nooit eerder zo mee bezig geweest...tot nu toe ging het allemaal vanzelf namelijk)
Hey meiden! Sinds vandaag lichte ongikrampjes En nog steeds gevoelige boobs! Denk niet dat het raak is door die krampjes, maar you never know @Senna1985: Heeeel vaag streepje?? Maar toch een streepje! Ik zou over 2 daagjes nog eens een testje doen! En veel plassen en dat waterige vloed klinkt wel positief! Ooohh zou zo leuk voor je zijn!! Gun het je echt na alle toestanden! @Zussie: nou vind het toch wel heel spannend voor jou! Maar kan me voorstellen dat je nog even wacht. Hoop dat het raak voor je is en zo niet dat dan maar snel je ongi mag komen, dan kan je weer verder @Delilah86: Welkom! Nog maar net gestopt met de pil! Spannend, ik ben ook nog maar net gestopt. Hou ons op de hoogte!! @Essie: Oh het is je eerste ronde ben je wel al voor het eerst ongesteld geweest? Ook veel last van bruin (gehad)? had ik de eerste cyclus veel last van, de tweede keer ging het wel in 1 keer goed. En niet vandaag is mn NOD maar vrijdag. Het leek me alleen een mooi kado voor vandaag, omdat mn ventje en ik vandaag 10 jaar samen zijn @Kell1988: jammer dat je ongi bent geworden Maar het zou deze maand wel fantastisch zijn. Mooi kado voor je paps! Surprise! @Linda88: Kan begrijpen dat je even je ei kwijt wilt Mijn vent wordt soms ook gek van me, ik kan het alleen maar daarover hebben haha. Maar het klinkt wel positief dat je je anders voelt dan normaal en pijnlijke tepels, ook wel een teken toch?? Nou nog een weekje en dan mag je testen! Spannend!! @Manonn: Leuk dat je mee komt kletsen. Veel gaan voor een eerste inderdaad, dus wel fijn om er een expert (bij wijze van) bij te hebben. Gelukkig ben je al een tijdje van de pil af, dus moet de troep eruit zijn toch? Heb je al een regelmatige cyclus en ging het vlot bij je eerste?? Ik zal mij trouwens ook even voorstellen. Ben 27 jaar, dec gestopt met de pil en wij gaan voor ons eerste kindje. Ik gebruik ovulatietesten en gelukkig werken die ook Sinds kort hou ik ook een beetje mn temp bij, maar nog niet zo streng, gewoon nieuwsgierig @Anna27: Wat gek joh van die pos zw test. Wist niet dat een LH piek een vals pos kan geven bij een zw test. Nou weer wat geleerd Ik zie dat je pas geleden een mk heb gehad, jeetje heftig! Hoop dat tijdens je vruchtbare slijm je ei hebt gehad! Genoeg geklust ook?? Hoop dat het raak is voor je! Zooooo dat was het weer!! Nog even en dan is het april. Ik hoop op veeeeeeeellll roze!! Liefs, Skattie
Zo wat moet ik ineens veel bijlezen zeg.. @ skattie84 gefeliciteerd met je jubileum samen met je ventje! @ Manonn wat een prachtige naam heeft je dochtertje! Ik lees dat veel meiden vage klachten hebben.. Komt me bekend voor Normaal heb ik altijd gelijk helder bloed bij ongi en bij de laatste keer ook zo vaag eerst aantal dagen alleen bruinverlies.. Had toen ook krampjes, misselijkheid, en nog meer vaags.. Weet dus ook niet vanaf wanneer ik moet rekenen dus hoop dat mijn NOD ongeveer klopt op 9 april.. We zien vanzelf wel of er wat komt.. Ook al is het maar ronde 2, ik merk dat ik er onbewust wel veel aan denk, zou het zo leuk vinden als het raak zou zijn! Maar probeer wel geduldig te zijn en in ieder geval niet voor NOD te testen, ook al liggen ze al wel in de kast Voor het geval ik me nog niet voorgesteld had: Ik ben 25 jaar, pas getrouwd, 7 jaar samen met m'n man, dec. 2010 gestopt met de pil, en vanaf febr. 2011 zijn we echt aan het proberen voor een kindje Groetjes!
Hey Leo85: Bedankt!! Jullie ook al een hele tijd samen! Wat leuk! En getrouwd... Wil ik ook wel, maar word maar niet gevraagd hehehe... Maar we zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ook in dec gestopt met de pil. De eerste cyclus waren we eigenlijk nog niet echt bezig met actief proberen, ik wilde eerst mn eerst echte menstruatie even afwachten. Die kreeg ik na 31 dagen (een week daarvoor wel bruin gehad). Dus ik heb wel 3e ronde erbij staan, maar eigenlijk is het voor ons de 2e ronde, maar ach maakt niet uit. Moeilijk te zeggen over dat bruinverlies. Ik dacht dat als het doorzette dat je dan moest rekenen als eerste dag van je menstruatie. Maar weet het niet helemaal zeker hoor. Nou ben benieuwd voor jou... nog anderhalve week! Ik ga voor je duimen!! Gebruik je eigenlijk ovulatietesten of temperaturen? En heb jij last van één van je eierstokken als je ei eraan komt? Ik heb daar echt gigantisch last van, komt al 2 dagen na mn menstruatie aan zetten en wordt met de dag erger tegen de eisprong aan is het niet meer te houden zowat, 2 dagen na mn positieve ovulatietest is het ook weer weg. Dus eigenlijk heb ik die ovulatietesten niet nodig, maar ik vind die bevestiging zo fijn. Nou hoor wel weer van je
Ik zie ook niks maar dan kijk ik nu vanaf m'n telefoon dus t scherm is wat kleiner... Succes en sterkte met wachten Senna!
@Skattie: ik weet nog steeds niet zeker of een LH-piek een zwangerschapstest kan beïnvloeden. Ik denk dat ik misschien nog een klein beetje hcg van de miskraam in mijn bloed had, en dat ie daarom positiever uitsloeg ofzo... Maakt niet uit: hij is nu weer wit! Dat doet me ook meer geloven dat dit wél gewoon een goede eisprong is geweest. Ik heb mijn NOD op ongeveer 7 april gezet, maar moet 4 april naar de gyn. voor de nacontrole. Misschien dat hij dan al iets ziet?