@ Senna Sorry ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen, maar ik zie wel heel licht/vaag een streepje hoor.. Ik zag hem meteen, en toen ik beter ging kijken zag ik hem niet.. haha het is dus echt een vaag streepje.. maar ik zie hem nu nog steeds..
Senna, ik heb je foto even in de bewerking gegooid, maar ik kan er echt geen streepje in laten verschijnen. Af en toe denk ik ook wat te zien, maar zeker ben ik er niet van. iets met afwachten dan maar?
Ik meende hem ook te zien Senna... maar idd heel vaag. Erg spannend voor je!! Ik ga voor je duimen! Hier raak ik een beetje gefrustreerd van de pms klachten. Ik heb sinds gisteren ineens het idee dat er gepingpongd wordt in mijn baarmoeder. Continu steken en prikken en ik heb een ontzettende gevoelige (zeg gerust pijnlijke) rechtertepel... Jawel, alleen rechts haha. Beide zijn wel heel gevoelig nu al! Dat wordt nog lekker afwachten tot mijn ong zaterdag komt:x Ik ga toch nog maar eens vragen of meer meiden dit zo ervaren. Het haalt de spanning van wel of niet raak er wel een beetje vanaf op deze manier haha.
Hey Senna! Ik zie geen streepje op je foto, maar het komt toch wel vaker voor dat je een vaag streepje niet op de foto kan zetten?? Dus als jij toch iets vaags ziet... Hoop het echt voor je meid. Wanneer doe je weer een test?? Hey Anna! oh dan is het misschien nog een restje hcg geweest.... Maar wel fijn dat je dan al zo snel weer je ei hebt gehad en ik ga voor je duimen dat de gyn 4 april iets ziet!! Hou je me op de hoogte??
Hey Puck! Het komt wel dichtbij he! Ik heb ook het gevoel dat er gepingpongd wordt in mn buik, van de 1 naar de andere eierstok! Sinds gister ook pijn achter mn navel, ohja en mn borsten worden steeds gevoeliger. Ik weet ook echt niet wat ik ervan moet denken. Heb je verder nog klachtjes? Mijn temp schommelt zo tussen de 37,2 en 37,5!! Vorige maand had ik 6 dagen voor NOD alweer 36,8 of denk je dat ik niet op zo'n manier ernaar moet kijken?? ooohhh maakt me zo onzeker he! Fijn dat we onze ei bij elkaar kwijt kunnen! Ik ga heel hard voor je duimen dat je zaterdag roze bent!!
@Skattie: he meis, idd erg spannend voor je. Voor mij is het niet zo spannend hoor, mijn vriend was rond mijn ei niet thuis dus de kans dat het raak is is minimaal. Temperaturen doe ik niet meer. Ik werd daar heel onrustig van en voel mijn ei sowieso. Daarnaast daalt mijn temp nadat ik ong ben geworden dus ik kon er niet zoveel uit afleiden. Wel bedankt voor je reactie hoor! Ik word er gewoon wat kriegel van haha. Ik hoop dat jij gewoon ontzettend positief test zaterdag.
hey Puck: ja misschien is de kans dan wat kleiner, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit Mijn moeder is zwanger geraakt van voor het zingen de kerk uit een week voor haar ei :S Hoop het toch stiekem voor je. Maar ik zie in je pendels dat het sowieso in mei wel raak moet zijn, nou dat is niet lang meer Ja ik word eigenlijk ook wel onrustig van dat temperaturen, kan het gewoon niet laten... Voor mijn NOD testen kan ik dan weer wel laten. Ik wacht echt 1 of 2 dagen na mijn NOD af. Dus 3 april op zondag als ik dan nog steeds niet ongi ben dan ga ik toch maar even testen
Knap hoor Skattie! Ik ga op zijn vroegst pas de maandag testen samen met mijn mop. Vind het te bijzonder om alleen te doen. Kost me wel errug veel zelfbeheersing haha! Ja mei zou super zijn! Ik heb er ook 1 voor juni.. ben heel benieuwd of het uitkomt!!
Hey Skattie, Wij zijn pas net begonnen omdat we nog eerst op huwelijksreis gingen (febr) en dat leek me niet wat om dan en in onzekerheid te zitten en was niet echt een handig land om zwanger te zijn.. Ik gebruik verder niks, geen temp, geen ovu testen enzo.. Ik let soms wel een beetje op mijn afscheiding, maar verder niet. Wil er nog niet teveel mee bezig zijn.. Hebben nog de 'het komt wanneer het komt' mentaliteit Zijn nu lekker onbezorgd aan het klussen en we zien wel of er eind vd maand iets komt Ik ben al de keren sds stoppen met de pil 7 dgn ongesteld geweest, en ondanks dat ik de laatste keer eerst een aantal dagen bruinverlies heb gehad, was het totaal ook gewoon 7 dgn, dus ik reken gewoon vanaf de 1e dag en dan zien we wel wanneer de volgende ongi is.. Of hopelijk niet natuurlijk Ik voel helemaal niks van eisprong eigenlijk.. In februari heb ik 1 dag erge krampen linksonder in m'n buik gehad, en toen dacht ik achteraf dat dat misschien eisprong was, maar de 2x daarna nooit wat gevoeld, dus weet het niet Heb soms wel wat krampjes ofzo, maar niet regelmatig, dus kan er geen touw aan vast knopen
@Puck: Kan me voorstellen dat je het met je lief wil doen. Wij hebben ook afgesproken dat we het altijd samen doen. Het is toch een moment voor ons beiden, vinden wij... @Leo: Knap dat je die mentaliteit hebt van we zien wanneer het komt. Zo is mijn vriend ook heel erg. En ik dacht eerst ook dat ik zo zou zijn, maar vind het echt moeilijk om me in te houden. hihi... @Liekj: Heeyyy daar ben je! Gezellig! Join the club! Lekker klussen binnenkort Trouwens heeft er iemand ervaring met temperaturen?? Ik schommel elke ochtend tussen de 37,2 en 37,5. Weet iemand of dat iets kan betekenen??
Liekj ik heb je even aan het lijstje toegevoegd! -6 april: Zussie, 1e ronde, 1e kindje 1 april: Skattie84, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 4 april: girl21, 4e ronde, 2e kindje 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 6 april: Alice1974, 10e ronde, 1e kindje 6 april: Kitty17, 1e ronde, 1e kindje 7 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 7 april: Evira, 2e ronde, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje 20 april: Lieverd86, 5e ronde, 1e kindje 22 april: Dolfijntje82, 4e ronde, 1e kindje 22 april: Mek11, 2e ronde, 1e kindje 23 april: Kell1988, 5e ronde, 1e kindje 24 april: MirandaV, 4e ronde, 1e kindje 24 april: Delilah86, 1e ronde, 1e kindje 24 april: Liekj, 1e ronde, 1e kindje 25 april: Merelleonie, 3e ronde, 1e kindje @Zussie: De laatste lijst stond jij niet meer op, maar die daarvoor stond jij op -6 april, heb ik het goed gedaan?? En wat is de status inmiddels??
Net roze afscheiding, ben bang dat m'n menstruatie er eerdere aankomt had vorige cyclus 29dagen, als dit m'n menstruatie is en doorzet zou m'n cyclus ongeveer 26dagen zijn, dus kan ik mogelijk alsnog mee op t wachtbankje van april... Spannend weer... Afwachten dus maar.... Maar denk da dit m'n menstruatie is...
Goedemiddag dames. Ik doe morgen ochtend nog een test en ik moet om kwart voor 9 al bij de gyn zijn. Hopenlijk krijg ik dan meer duidelijkheid. pffff. Ben hele dag al gammel en gevoel alsof je wat dwars zit in de maag en veel plassen. Ga zo ff met manlief naar tuincentrum voor afleiding. Ben net verhuisd dus leuk ff nieuwe ideeen op doen
Hey Essieee: Oh balen van dat roze, hoop dat het weer stopt en dat het toch niet je ongi is... Heb je er ook krampen bij?? Ik heb nog geen roze of bruin... wel soms wit/doorzichtige afscheiding... En gister had ik nog krampjes, vandaag weer niet hhmmm... Hey Senna: ppffff jouw geduld wordt echt op de proef gesteld. Hoop dat de test morgenochtend positief(er) is of dat anders de gyn zegt: "gefeliciteerd!!" Laat je ons weten??
ik word echt op de proef gesteld weer ahahha. vind het dit keer ook echt moeilijker vergeleken bij de vorige zwangerschappen. maar heb nieuwe test klaar liggen al op de wc voor morgen ochtend. En hoop ook echt dat de gyn mee gaat in onze wensen om het voor mij zo confrontabeler mogenlijk te maken.
Ik hoop het ook echt voor je meis! Ik ga heel hard voor je duimen!! Het MOET gewoon... heel licht streepje, je voelt je gammel, veel plassen...
@ skattie, was wel even teleurgesteld zit nu op dag 25 vind ik toch wel iets te kort, ben gewend ongeveer een cyclus van 28 à 29dagen te hebben. Ik heb wel een soort krampen in m'n onderbuik maar da heb ik de laatste week al... Wacht t wel rustig af en anders op naar de volgende ronde...