Wachtbankje April 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Assepoes84, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik wil liever de 1e 6 rondes nog niet met ovu-testen of tempen ofzo bezig zijn.. Als k na 6 rondes niet zwanger ben dan gaan we daar eens naar kijken :)

Spannend voor jou hoor skattie.. Een bloedneus is wel raar inderdaad! Geduld is idd een schone zaak, maar soms oh zo moeilijk he ;)

Evira beterschap!

Oh het is echt al bijna april.. Hopelijk echt een roze maand! Zijn er al mensen die vroeg gaan testen? Of zijn we allemaal zo netjes dat we eerst NOD afwachten? :D

2. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hoi Kitty! Wel goed dat je een slag om de arm houdt en nog iets langer wacht, want dat neemt denk een hoop onzekerheid weg. Hoop echt dat ie positief is meid!! Ik ga voor je duimen! En gevoelige tepels?? Is wel irri, maar wel goed teken ;)
    Hoi Leo: Ja begrijp wel dat je 6 rondes af wacht, echt knap hoor! Ik dacht dat ook zo te gaan doen, maar joh ik ben veeeeeel te nieuwsgierig en veeeeeel te ongeduldig haha...

3. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Skattie84 dat klinkt allemaal veelbelovend zeg die kwaaltjes, spannend !!

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja ik weet ook niet hoe lang ik dat ga volhouden hoor skattie ;)

Ik ben ook eerruugg nieuwsgierig namelijk :D Maar gelukkig ook vrij nuchter en rationeel, dus ik laat me niet al te gek maken door mijn lijf. Vind het wel leuk om hier lekker te lezen en te kletsen, je kan nooit teveel info opdoen he haha.. En zo wordt manlief niet al te gek van mij :D Alhoewel hij er zelf ook wel mee bezig is stiekem ;)

5. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Thanks summer! Ik hoop het zo, maar ben bang ook dat het misschien PMS signalen zijn, we moeten echt maar gewoon afwachten, haha... hoe gaat het met jou??
    En Leo, idd fijn om zo info op te doen en lekker met anderen meiden bij te kletsen, worden onze mannetje idd niet gek van ons haha ;) Mijn vriend vind het ook super leuk hoor, maar zegt ook steeds tegen mij maak jezelf niet te gek he...

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hallo,
    Jeetje wat kletsen er veel meiden mee zeg

Skattie, ik heb inmiddels ontdekt hoe de banners werken ;) In elk geval bedankt voor je hulp!
    Wat gek ook van jou kwaaltjes, ik hoop dat het raak is ;)

Lastig he dat wachten tot nod, pfff... In het begin gooide ik er ook altijd snel een test tegenaan, maar daar ben ik nu mee opgehouden, werd wat een duur geintje ;)

Hier nog niks, wel jeukende tepels, maar dat heb ik wel vaker tijdens eisprong.
    Donderdag een positieve ovulatietest gehad, maar tot nu toe geen tempverhoging...
    Hoop zooo dat het deze maand eens raak is, wordt er wat moedeloos van. Iedereen om je heen wordt zomaar zwanger (het 'OEPS" idee) en wij niet... Eerlijk gezegd steekt dat wel een beetje.
    Ik ga duimen voor allemaal positieve zwangerschapstesten hier!!!

Ennuh wat bedoelen jullie met 'roze'?:)

Liefs Jo

7. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hoi Jo!
    Leuk jij hebt nu ook een banner!! Ja inderdaad lastig dat zo veel vrouwen zwanger raken. Ik werk op een afdeling waaruit denk ik 90% bestaat uit vrouwen, er zijn er nu 16 zwanger!!! De één na de ander!! ppffff ik wil ooooook denk ik dan!!
    Over werk gesproken, ga me maar weer eens omkleden en die kant op, bah, geen zin! Tot vanavond of morgen!!

Ohja en roze betekent dat wanneer je zwanger bent dat je naam in het lijstje roze wordt gekleurd. Als je ongi bent geworden dan kleur je je naam rood! Dat bedoelen ze ermee ;)

8. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Erg spannend Skattie84, je kan al bijna testen, ben heel benieuwd !! Wanneer ga je testen ?? Zijn een bloedneus en bloedend tandvlees ook PMS symptomen dan ??
    Werkse vandaag, ik zal zo ook naar mijn werk, heb late dienst.

Hier gaat het goed, al duurt het wachtbankje mij nu alweer veel te lang haha.. Ik heb afgelopen donderdag ook een positieve ovutest gehad, maar tot nu toe geen tempstijging, snap er niks van.. Heb wel op verschillende tijden getempt door nachtdiensten. Dus ik hoop dat het hierdoor komt en niet doordat ik geen (goede) eisprong heb gehad.

Heb erg gevoelige tepels en ben moe, maar dat heb ik meestal na mijn eisprong. Dus maar afwachten..

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Berichtje vanaf mijn werk.
    Zojuist mijn rode vriend tegen gekomen.
    Mijn cyclus is van 45 naar 39 dagen :eek:) das al bijna een week korter! Nu kunnen we tenminste een beetje gerichter aan de slag want deze maand wisten we niet zo goed hoe en wat, haha.
    Ik ga vanavond eens even zo'n banner maken die de dagen voor me bijhoudt. Betekent wel dat ik met mijn NOD in mei uitkom... maja, om nou vast een wachtbankje voor mei aan te maken is ook weer zo wat... Blijf wel gezellig hier wachten tot het mei is! Hoop wel dat het snel raak is met die lange cyclussen, want je hebt maar 1x in de zoveel weken een kansje :eek:(

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Balen Zussie! Maar nu weet je wel een beetje hoe of wat, hopen dat je cyclussen wat korter worden! Haha blijf maar lekker kletsen hier hoor, dat wachtbankje mei komt vanzelf wel een keer toch? :)

Skattie heb je al enig idee wanneer je gaat testen? Ben erg benieuwd met al je vage klachten!

Ik had net oranje gekleurde afscheiding ipv wit.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.. Misschien is mijn lijf al in Koninginnedag stemming ofzo? :( We zien het wel ;)

Wachten duurt zo langggg :p

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    @skattie. Ti's hier nog steeds een beetje vaag. Gisteren was t roder, nu is het weer minder... Wel ongi pijn in mijn onderbuik. Kon het vanmorgen niet laten en er een test tegenaan gegooid maar die bleef wit. Dus ik ga wachten op m'n echte ongi en dan wil ik volgende maand voor het eerst eens ovu testen gaan gebruiken gewoon om eens te kijken wat ik precies tijdens m'n eisprong voel. Afgelopen maand heb ik zoveel gevoeld omdat we zo graag een kleintje willen haha...
    Dat tempraturen weet ik eigenlijk niet zo goed, dat doe jij hè? Wanneer doe je dat dan, dagelijks of vaker?

@Leo. Ik dach eergisteren ook dat t bij mij koninginnedag was.. Het ging van roze naar wat oranjeachtige.. Nu langzaamaan wordt t helaas steeds roder...
    Maar ik zit al verder in mn cyclus als jij, hoop voor jou op goed nieuws!

12. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ach zussie, wat jammer.
    Hopelijk komende maand wel positief nieuws!
    Liefs Jo

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie, balen zeg!
    en Essie, heb je de moed al opgegeven? Of ga je morgen nog een keer testen?
    En Leo, wachten duurt idd lang!

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    @kitty. Nee ik ga morgen niet nogmaals testen hij was echt omo wit dus ga er niet vanuit dat da morgen anders zou zijn helaas... Hoop nu da m'n ongi doorzet dan kan ik weer opnieuw beginnen..

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Balen hoor Essieee, hopen dat je ongi snel doorzet, dan kan je je hoop vestigen op de volgende ronde!

Het is bij mij bij 1x oranje gebleven, was daarna weer gewoon wittig.. Zou nog lang niet ongi moeten worden dus denk dat het er los van staat..

16. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Skattie: Ik heb wel vaker gelezen bij meiden dat ze een bloedneus en/of bloedend tandvlees hadden voor ze positief testten. Dus hopelijk voor jou ook een goed teken.

Ik heb echt het gevoel dat ik mijn buik niet meer in kan houden. pfff.
    Ik moet zeggen dat ik ook nog best wel wat afscheiding heb voor mijn NOD. Ik weet niet of dit eerder ook zo is geweest, heb er eigenlijk nooit echt op gelet. Hoe is dat bij jullie meiden. Kurkdroog of blijf je wel afscheiding houden?
    ik tempte vanmorgen 37.0 weet niet of dat hoog is. bij ieder persoon anders en temp normaal niet, maar was nieuwsgierig. ik weet wel dat ik eerder 4x 36.8 heb getempt.

En verder voel ik nog steeds weinig. behalve mijn tepels en af en toe ene steekje.

xxx

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Troela,
    Vlak voor NOD heb ik ook altijd extra witte afscheiding en een opgeblazen buik....
    Hoop dat het bij jou op een zwangerschap wijst!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Bedankt voor jullie lieve berichten meiden!

Vind het wel jammer dat mijn cyclus zo lang is en ik nu weer zo lang moet wachten... denk daarom dat ik misschien maar ovulatietestjes ga gebruiken. Als ik uitga van mijn cyclussen en ook nog een zekerheidsmarge in wil bouwen dat mijn cyclus volgende maand niet ineens korter is, moeten we geloof ik 25 dagen aan de klus :eek:p en het moet wel leuk blijven natuurlijk!

Ben er verder wel vrij nuchter onder. Had ook niet echt meer iets verwacht, omdat we de afgelopen maand een beetje 'mis' hebben geklust om het zo maar te zeggen ;o)

19. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hey meiden, zoooo weer terug van werk!

Zussie!! Wat jammer nou… toch ongi geworden. Maar wel mooi terug gegaan van 45 naar 39 zo kom je steeds dichter in de buurt van een cyclus van rond de 30! Maar toch handig als je voor ov testen gaat, kan me voorstellen dat 25 dagen klussen op een gegeven moment ook niet meer leuk is. Maar ja de volgende ronde moet natuurlijk gewoon raak zijn ;) Ga ervoor!! Leuk als je gezellig blijft hangen op dit wachtbankje.
    Hey Leo! Huh oranje boven uuhhh onder?? (flauw) wat gek, misschien een innesteling?? Hoop t meid!! Ik heb trouwens besloten om mn ongi af te wachten en uiterlijk dan zondag te gaan testen. Nu maar hopen dat ik mezelf in kan houden :p
    Hoi Essieee! Hhmmm gek joh dat ie maar niet door wilt zetten. Jammer dat de test wit bleef. Maar goed nog steeds geen definitieve ongi, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) Ja ovu testen zijn echt fijn hoor, ook om exacter te weten wanneer je NOD is. Want als je een positieve ovulatietest hebt, heb je meestal de volgende dag (hooguit over 2 dagen) een eisprong nou daar tel je 14 dagen bij op en dan is dat je NOD. En temperaturen deed ik vorige cyclus gewoon een beetje voor de grap. Maar sinds deze cyclus wel serieus. En het is heel handig om achteraf je eisprong te bepalen. Want als je temperatuur stijgt met minstens 0,3/0,4 graad en die verhoging houdt stand dan heb je dus de dag voor de stijging je ei gehad! Vlak voor je menstruatie en heel soms op de dag zelf zakt je temp dan weer naar je “oude” waarde,blijft de temp hoog dan is er een grote kans op zwangerschap. Je moet het wel doen 1x per dag voordat je op staat, het liefst elke dag rond hetzelfde tijdstip. Ik doe het meestal als de wekker van mn vriend gaat zo rond 07:00 uur. Het is echt belangrijk dat je het doet voor het opstaan, niet plassen, niet wassen, zo min mogelijk bewegen! Daarom moet je het ook niet meerdere keren per dag doen, want gedurende de dag varieert je temp enorm. Nou succes! Laat me weten als je aan de slag gaat!!
    Hey Troela! Ja ik las ook al eens zoiets over bloedend tandvlees en bloedneus, nou hoop dat het bij mij het geval is en geen toevalstreffer ;) Oh en over afscheiding. Ja ik heb rond mijn eisprong echt dat rauw eiwit, kan wel een draad van een meter trekken (bij wijze van :p) en vorige cyclus had ik voor mijn NOD geen last van afscheiding, kurkdroog. Alleen dit keer wel wat witte afscheiding, soms lees ik dat dit ook een goed teken is… nou we will see :) En 37.0 is op zich een mooie hoge waarde, maar je kan het het beste zien als je weet wat je waardes hiervoor waren, om te zien of je een stijging hebt gehad. Dus misschien volgende ronde ermee aan de slag (maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is)

Tot gauw!!

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik denk dat het te snel is voor een innesteling, aangezien ik volgens mij eergister m'n ei heb gehad (als ik het goed gevoeld heb, maar klopt ongeveer met cyclus als het netjes in het midden zit).. Ik dacht dat dat een week duurde ofzo?

Knap hoor dat je af gaat wachten tot zondag, dan test je in ieder geval niet voor niks als het te vroeg is. Hopelijk is je bloedneus een goed teken!

Haha ik zie jou al zitten met een meetlatje, kijken hoe lang je draden kan trekken :D :D :D

Deel Deze Pagina