Zussie toch ongesteld geworden, blegh balen! Leo ik heb gehoord dat een innesteling soms al op dag drie plaats vindt, ik ga voor je duimen! Liefs
Jaa, duimen mag altijd, dat doe ik hier ook Ik heb zelf een heel erg positief gevoel deze maand zonder aanwijsbare reden, dus hopelijk komt dat uit.. Zijn natuurlijk meer factoren die meespelen als alleen positief denken
Hey Leo! Ja ik dacht ook zoiets eens te hebben gelezen dat innesteling binnen 3 á 7 dagen kan zijn. Dus wie weet joh, was het dat toch?? En fijn dat je zon goed gevoel hebt! Goed hoor dat je positief bent! Ken je The Secret wie weet helpt het En heb jij eigenlijk al een pendel aanvraag gedaan?? Gimena gaf mij vrijwel direct antwoord en heb al eens eerder gelezen dat ze het vaak goed heeft! In mijn geval moet het dan nu raak zijn (zij pendelt niet de maand van bevruchting maar maand van positieve zwangerschapstest) Essieee! Weet je al meer?? Ik ben net bij de huisarts geweest. Ik heb zo veel last van steken in mn buik (geen ongikrampen) en mn eierstokken die weer zon pijn doen, gister trok ik t weer bijna niet meer. Huisarts zei meteen uuhhh ben je niet gewoon zwanger, doe gewoon thuis ff een testje samen met je vriend. Maar ze heeft ook een inwendig onderzoek gedaan, alles zag er op het eerste oog volgens haar goed uit, baarmoeder voelde glad, eierstokken voelden niet verdikt, dus dat is positief, maar ja met voelen alleen weet je nog niet heel veel zei ze dus ik heb een doorverwijzing naar de gyn gehad, 12 april, dan krijg ik een echo. Dus mocht ik zwanger zijn dan kunnen we onze beeb zien en als ik niet zwanger ben dan weet ik hopelijk meer over de situatie in mn buik. Tot gauw maar weer!!
Laten we het maar hopen he, we merken het over 1,5 week vanzelf Ik geloof niet zo in pendelen, dus heb ik er ook nog geen een aangevraagd The Secret ken ik niet.. Ga ik straks even googlen Spannend allemaal hoor, in ieder geval fijn dat ze niks raars gevoeld heeft. Zondag ging je testen toch? Wel fijn dat je de 12e dan een echo krijgt en dat je in ieder geval serieus wordt genomen bij de huisarts! Hopelijk dan een mooi beebje zien bij de gyn
Oh als je niet zo gelooft in pendelen dan geloof je misschien ook niet zo in The Secret... Je hebt er een boek en DVD van (ik heb de DVD gezien, ben niet zo'n boek lezer, ja nú boek over zwanger worden, als ik er echt wat aan heb dan lees ik wel ) The Secret gaat over manier van leven, als je heel positief in het leven staat dat positieve dingen op je pad komen. En dat je moet inbeelden dat het gaat gebeuren of beter nog dat het er al is. Dan zal het universum het manifesteren Beetje zweverig allemaal hoor, maar ik hou dr soms wel van!! Baat het niet dan schaadt het niet Ja vind het wel heel fijn dat mn HA meteen zei, zal ik je maar gewoon doorverwijzen, dan heb je rust! Top! Hou me op de hoogte he!! Nog "maar" anderhalve week...
vriend liet net weten dat we kindjes gaan maken omdat hij eerder vrij is van werk dus we gaan straks aan de klus hihi
Hihi succes Twinny! Heb the Secret even gegoogled hihi. Klinkt idd btje zweverig Maar ik geloof wel in positief denken hoor skattie Dus dat idee dat als je zelf positief bent er positieve dingen op je pad komen, daar ben ik het wel mee eens! Alleen pendels heb ik gewoon niks mee Ik heb nog steeds af en toe krampjes links onderin m'n buik.. En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Maar moet nog geduld hebben hihi..
Ja toch! Positiviteit is het halve werk zeg ik altijd maar Nou Leo!! Ik sluit een innesteling niet uit hoor Ik ga voor je duimen!!
@ Skattie. Ja het begint nu door te zetten geloof ik ( eindelijk ) want dat halve welles niettes hou ik niet van. Spannend zeg, dat je naar de gyn moet. Zou mooi zijn als t raak is kunnen jullie het gelijk bewonderen Ga je nu eerder testen nu de huisarts heeft gezegd om te testen? Ben nieuwsgierig en hoop zooo op roze voor jullie!! Ik hou vandaag als 1e ongi dag aan, dat wil zeggen dat ik doorschuif naar 27 april op het wachtbankje. Had deze maand een cyclus van 27 ipv mijn geschatte cyclus 29 dagen.
Hey Essieee! Nou iig beter dat het heeft doorgezet dan! Want dat half bakken heb je niks aan idd! Nou mooie cyclus dan van 27! En dan eind van de maand alweer!! Ga je nou temperaturen of ovutesten proberen?? Is echt handig hoor, ik zeg het je Ik heb mn vriend even snel gesproken na bezoekje aan de HA en we hebben het er nog niet echt over gehad wanneer we nu gaan testen. Toen ik zei dat de HA vertelde dat ik maar eens moet testen moest ie wel lachen en zo van "jeetje het zou toch wat zijn he" Dus misschien kan ik em overhalen om een dagje eerder te testen, hij wil zondag, ik morgen, dus dan moeten we t maar zaterdag doen To be continued....
Spannend!!! Ben heel erg benieuwd, zou mooi zijn Ik heb vandaag een thermometer gekocht. Ik heb zo ding niet in huis ben nooit ziek dus niet nodig gehad. Was vanmiddag bij de drogist en zag ze liggen dacht laat k het s meenemen Ovu testen ben ik naar opzoek gegaan maar die hadden ze bij die winkel alleen van clear blue die zijn me iets te duur. Dus morgen nog maar ff bij de kruidvat kijken. Ja ben wel blij met mijn cyclus nu, 27dagen is netjes dus nu maar hopen dat ie niet korter word. Is de eerste keer dat ik weer zelf ongesteld word na t stoppen van de pil. Ben benieuwd wanneer jullie gaan testen, schijnt dat je met de kruidvat testen wel eerder positief kan testen. Zag vandaag een zwangerschapstest in de winkel liggen waarbij je 4 dagen voor NOD al kan testen......
Hey Essieee! Je moet (moet?? haha) naar de website gaan van Zwanger en Kids daar kan je een heel pakket bestellen voor heel goedkoop van het merk dipstick. Ik heb zelf zo'n starterspakket gekocht, 30 ovulatietesten, 6 simpele zwangerschapstesten en 1 clearblue digital zwangerschapstest voor iets van 30 euro. Maar je kan bijvoorbeeld ook 15 ovulatietesten kopen voor iets van 8 euro. Is echt goedkoopste wat er is volgens mij. Ja en die zwangerschapstesten van dipstisck, die me aankijken als ik de la van mn badkamerkastje opentrek, die kan je ook 4 dagen voor NOD gebruiken. En tóch durf ik het nog niet en wil mijn vriend het sowieso nog niet. Dus.... toch maar wachten dan... pppffff om moe van te worden! hihi
ohja en je hebt het de volgende werkdag al in huis!! Ideaal!! en op de verpakking staat niet dat het van die afzender is, wel handig, dadelijk ken je de postbode goed ofzo, of steekt het pakketje half uit je brievenbus en ziet de buurvrouw het.... moeten we niet hebben he
Haha oke, bedankt voor de tip!! Ik hou nu alles nauwkeurig bij op mn telefoon dat is ook al heel wat haha. En ga deze maand dan ovu testen en tempen kijken wat het oplevert Zal s op die website kijken want wanneer begin je met die ovu testen?? ( weet er nog zo weinig van ). Had me ook voorgenomen zoiets pas te gebruiken als we een lange tijd bezig zijn. Maar ik heb afgelopen maand zoveel gevoeld ( waarschijnlijk van het ontpillen ) dat ik nu toch wel heel benieuwd ben wat ik precies voel tijdens mn eisprong en wanneer die plaats vind. Haha ja moeilijk he inhouden!! ik had vorige week al drang om te testen... Uiteindelijk toch ongesteld geworden maar toch. Mn lichaam hield me zo voor de gek dat k echt een ander gevoel had. Misschien krijg je manlief zover om zaterdag te testen
@essieee, Zwanger & kids testen zijn prima en goedkoop.Over de kruitvat ovulatie testen veel slechte verhalen gehoord. De kruitvat zwangerschaps testen daarentegen zijn heeel goed! En kun je idd al 4 dagen voor NOD doen. Heb ik vanochtend gedaan, maar helaas bleef ie spierwit.... Kan natuurlijk toch nog te vroeg zijn, maar ik zal waarschijnlijk gewoon weer ongi worden deze maand
Bedankt Lex! Heb er inmiddels inderdaad al meer goeie verhalen over gehoord. Ik zal ze dan toch maar gaan bestellen. Het moet natuurlijk wel goed zijn Jammer dat je negatief getest hebt... Maar je hebt nog kans dat het over 4 dagen wel positief is!! Ik ga hopen voor je!!
-6 april: Zussie, 1e ronde, 1e kindje 1 april: Skattie84, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 4 april: girl21, 4e ronde, 2e kindje 4 april: Lente28 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 6 april: Alice1974, 10e ronde, 1e kindje 6 april: Kitty17, 1e ronde, 1e kindje 7 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 7 april: Evira, 2e ronde, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 10 april: Suus78, 14e ronde, 2e kindje 10 april: jo1984, 13e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 19 april: surf, 1e ronde, 3e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje 20 april: Lieverd86, 5e ronde, 1e kindje 22 april: Dolfijntje82, 4e ronde, 1e kindje 22 april: Mek11, 2e ronde, 1e kindje 23 april: Kell1988, 5e ronde, 1e kindje 24 april: MirandaV, 4e ronde, 1e kindje 24 april: Delilah86, 1e ronde, 1e kindje 24 april: Liekj, 1e ronde, 1e kindje 25 april: Merelleonie, 3e ronde, 1e kindje 27 april: Essieee, 2e ronde, 1e kindje (4 mei: Leeuw87) Ik heb mezelf op 2 april rood gemaakt (helaas ongesteld geworden) en verplaatst naar 27 april, heb een kortere cyclus als gepland.
Hey Essieee! Ik zou nu gewoon lekker ermee beginnen. Maar dan echt met jezelf afspreken van, ik doe het elke ochtend voor het opstaan bijvoorbeeld tussen 7 en 8 (of wanneer jij op staat of desnoods even wekker zetten) Je kan zelf op papier een grafiekje maken, doe ik ook, maar sinds kort heb ik via fertiltyfriend.com een digitale aangemaakt, nóg handiger! Als het goed is heb je nu een temp van tussen 36.2 - 36.7 (is natuurlijk per vrouw verschillend, maar even een voorbeeld) Als je straks ook ovutesten erbij gaat doen dan zal je ongeveer na 2 a 3 dagen na een positieve ovulatietest zien dat je temp met minstens 0,3/0,4 graad is gestegen (bij mij ging ie van 36.4 ofzo naar 37.1). De stijging moet wel aantal dagen in stand blijven trouwens. De dag voordat ie is gestegen heb je je eisprong gehad. De temp blijft hoog of wordt nog hoger na je eisprong. Als je menstruatie eraan komt (meestal een dag voor je ongi, maar ook weer per vrouw verschillend, bij mij daalt ie volgens mij op de dag zelf) dan zakt je temp weer naar je oude waarde, dus weer gezakt met 0,3/0,4 graad. Dan weet je dus shit mn ongi komt eraan, blijft ie hoog dan ben je vermoedelijk zwanger! Zo heel verhaal haha!! Hoi Lex! Wat jammer dat je neg hebt getest Maar je bent nog erg vroeg toch?? Je weet het maar nooit.... Hoop toch voor je dat je binnenkort alsnog een positieve hebt