Wachtbankje April 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Assepoes84, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess25

princess25 Niet meer actief

hallo meiden,

Het lijkt me leuk en gezellig om mij hierbij toe te voegen.
    Ik ben 25 en we hebben besloten voor ons 1e kindje te gaan. Het is ook ons eerste maand dat we het proberen. We gaan in mei trouwen en mijn vriend wilde wachten tot na de bruiloft, maar ook hij wil er toch ook al voor gaan (dat ene maandje).
    Rond 15 april is mijn NOD, zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik kan niet wachten!

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Princess25:
    Spannend, dat is het zeker!
    Succes, hopelijk is het vlug raak!

3. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Het Kitty, ja echt balen !! Hier heeft ongi nog niet doorgzet, maar zal vast niet lang meer duren (hoop ik).. Gaan dan maar weer op naar de volgende ronde !!

Leo85 voor jou wordt het nog spannend !! Al wat symptomen die ergens op kunnen duiden ?? Succes nog even met wachten, ben benieuwd !!

De lijst is alweer erg rood, wordt tijd dat er wat meer roze bij komt deze maand !! Zet em op dames !!

4. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik mag denk ik de kleur in het lijstje van me aanpassen... maar dat durf ik nog niet want ik geloof het nog niet helemaal! zaterdagavond begon het bloedverlies met ongikrampen, maar vanmiddag hield dat alweer op! Dus ik dacht gewoon lekker eigenwijs:laat ik een test doen..Nou die heb ik gedaan en ik zie een streepje! Alleen ben ik bang dat ik me vergis ofzo! Ik DURF het niet te denken! Ik heb geprobeert om de test op de foto te krijgen maar dat lukt niet!

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He lady's.

Wie heeft er hier nu last van 'klachten'?
    Ik begin toch wat aan mezelf te twijfelen.
    Voel ik nu dingen omdat ik graag zwanger wil wezen,ofniet?
    Ontpillen kan het niet zijn, want slik al 7maanden geen pil meer.

Ik heb 'last' van:
    -weeig gevoel in me buik, regelmatig wat stekjes.
    (maar niet echt een ongesteldheids pijn)
    - soms heel licht misselijk
    - raar gevoel in mijn borsten.

Toen ik zwanger wilde wilden van mijn eerste voelde ik 2 maanden vanalles, maar toen ik zwanger was van mijn dochtertje voelde ik juist echt helemaal niks...
    Naja, totdat ik 6weken zwanger was! Toen ben ik tot week 17 harstikke beroerd geweest! Helaas!!

Ach, ik houd vast mezelf voor 'de gek'!
    We zullen zien! Ik wacht eerst af of ik ongesteld ga worden van het weekend, word ik het niet .. doe ik een test!

Groetjes!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Linda88:
    Wauw! Het was misschien een innestelingsbloeding.
    Een streep is een streep toch!!?!
    Morgen gewoon nog één doen.. Een voorzichtige GEFELICITEERD dan maar!! :)

Summer83:
    Over twee dagen testen, spannend hoor.
    Kun je jezelf nog inhouden? ;)

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik denk ook steeds van alles te voelen...

Ik heb sowieso mijn eisprong heel duidelijk gevoeld (als het 'm was tenminste, haha!). Ongeveer een week daarna heftige steken achter mijn schaambeen. Zo erg dat ik er paracetamol voor in heb genomen.
    Eergisteren was ik 's avonds erg misselijk, mijn tepels en onderkant van mijn borsten doen zeer, en ik heb last van mijn darmen.

Nog een paar dagen, dan weten we hopelijk meer!
    (Ik heb de zwangerschapstesten vandaag al in huis gehaald, maar wacht tóch tot het weekend met testen....zeg ik nu, haha!)

8. Star82

Star82 Lid

27 feb 2011
    14
    0
    0
    hallo Meiden,

Ik ben in november gestopt met de pil en ga nu voor ronde 3, want we zijn vanaf januari pas echt aan t proberen.
    Ik vind het wel lastig dat ik zo'n wisselende cyclus heb. Ik kan niet echt vinden of dat ook 'beter' wordt hoe langer je wacht..Wat is jullie ervaring?
    Nu weer aan het wachten voor eind april. Vorige ronde heb ik mega veel testen gedaan omdat mijn cyclus zo lang duurde in vergelijking met daarvoor. Nu maar gewoon echt afwachten denk ik!

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda, dat zou wel ontzettend stoer zijn als de test positief is. Na al die negatieve berichten, kunnen we hier wel weer wat positief nieuws gebruiken!

10. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit hier nog helemaal te shaken en ik geloof het niet!haha...morgenochtend ga ik weer een testje doen..

11. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Linda, spannend! Ga je morgen weer testen?

Princess: spannend! Hopen dat het gauw raak is!

Ik had vandaag een licht streepje op mijn ovu test, hopelijk morgen een knaltest, dan klopt het met mijn berekeningen voor mijn nod :)
    Ik ga zo iig vriendlief nog even verleiden, Hihi :)

Liefs Elfje11.

12. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    @linda88 Hihi maar dat lijkt mij toch wel heel goed nieuws hoor ;) ook van mij alvast een voorzichtig gefeliciteerd hoor streepje is een streepje en dat is toch zwanger lijkt mij dan :D

13. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet ook wel dat een streepje een streepje is haha maar het ongeloof is er nog erg! Zo komt mijn man thuis kan hij ook nog even kijken! Ik blijf maar turen naar de test!

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Spannend Linda!! Morgenochtend nogmaals testen en dan hopen op roze!
    Maar ook ik zeg streepje is streepje...
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Anna27:
    De testen ALVAST in huis gehaald.. Jaja! hahaha!
    Dat word dus eerder testen ... ;) Althans, ik zou mezelf niet in kunnen houden ... denk ik!
    Ik haal ze express niet. Ik wacht eerst tot van het weekend!

Ik heb denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld.
    Echt even een poosje steken in mijn onderbuik.
    Afgelopen maandag, dus een week geleden.

Nog even geduld .. Ach, nog maar twee dagen..
    1voor voor NOD zou ik wel durven testen hoor! hihi.
    Succes!

Star82:
    Je cyclus kan een behoorlijk lange tijd onregelmatig zijn.
    Ik hoor het zovaak.
    Dat is best lastig denk ik. Ik heb het zelf niet gehad.
    Misschien een idee om ovulatietesten te gebruiken, of tempen? Daar hoor ik ook veel meiden over + Om de dag sex..
    Zit je altijd goed!

Succes!

Linda88:
    Harstikke leuk hoor!!! Dit nieuws geeft vast veel meiden moed!!!!
    Je hebt de test vanmiddag gedaan? Ochtendurine schijnt beter te zijn.. Ben benieuwd naar je test van morgenochtend.

Heb je eigelijk last van dingentjes?

16. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manon

Ik heb de test vanavond gedaan maar ik had dit totaal niet verwacht! Het was meer voor de `zekerheid` dat het mijn menstruatie was. Omdat hij de vorige keer ook maar 3.5 dag was!

Ik voelde me al wel anders. Steken in mn liezen en bij mn navel, geen pijnlijke borsten normaal wel voor mn NOD en veel puistjes! Normaal geen last van. En met vlagen misselijk! maargoed ik dacht natuurlijk dat ik alles verbeelde. en ik heb een duidelijke ader op 1 borst. maar verder niets...

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Manonn: nee, ik heb echt met mezelf afgesproken dat ik tot het weekend wacht. ;) Verschillende redenen:

*Ik had rond mijn eisprong (?) nog een heel licht positieve test (ik ben 3,5 week geleden gecuretteerd), dus zou bij een licht positieve test alsnog gaan twijfelen.... Dan wacht ik liever tot de test eventueel wat donkerder kleurt!

*Ik heb mijn eisprong volgens mij voelen aankomen, want ik heb een dag of 2 behoorlijk wat 'buikpijn' gehad. (23 en 24 maart) Geen idee dus, wanneer het eitje precies is gesprongen, haha! Ook daarom pak ik de termijn maar even iets ruimer... Uitgaande van 24 maart zit ik nu op 11 DPO: er kan nog van alles gebeuren!

*Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik té graag wil, en dat ik over een dag of 3 gewoon ongesteld word... (zou zonde zijn van die 2,5 euro, haha!)

18. Star82

Star82 Lid

27 feb 2011
    14
    0
    0
    @manon ; tnx! om de dag sex doen we sowieso, ovulatietesten hoor ik ook goede dingen over, misschien begin ik daar vlg. maand dan mee. Tot nu dacht ik steeds dat ik er niet teveel poespas van wilde maken, maar als ik het zo lees is het niet al teveel gedoe..Het zou wel echt duidelijk maken of ik nu echt mijn ei- voel of niet..

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Linda: gefeliciteerd!
    Wat leuk, zo onverwacht!

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    linda88 vanuit hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd! een streepje is een streepje hoor:) ik zeg gewoon zwanger ;)

Deel Deze Pagina