Wachtbankje April 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Assepoes84, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    een streepje is een streepje en als je vanavond getest heb heb je kans dat ie morgenochtend gewoon knalt! gefeli:D blij dat er eindelijk goed nieuws is:)

2. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @Linda88 Wat goed nieuws zeg !! Alvast voorzichtig gefeliciteerd !!
    Ben benieuwd naar je test !!
    Had je vanaf zaterdagavond helderrood bloedverlies of bleef het bij bruinverlies ??

@Manonn Ik zou idd over 2 dagen kunnen testen, maar sinds gisteravond hier een klein beetje bruinverlies en ongikrampen, dus ben helaas bang dat mijn menstruatie eraan komt :x..
    Maar even afwachten tot morgen of het ook doorzet.
    Jou symptomen klinken ook veel belovend, spannend hoor !!

3. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    @summer1983 Het leek ontzettend op een menstruatie rood dus! Ik ging erook vanuit dat dat het was..

4. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Wat spannend zeg !!
    Ga je er morgen nog een testje tegenaan gooien ??

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Wow te gek.. morgen foto hè emmen gefeliciteerd

6. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja morgenochtend gelijk! Mijn man moet rond 6 uur eruit,normaal slaap ik rustig verder maar ik denk morgenochtend niet!haha

7. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Ben heel benieuwd, succes alvast !!

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Spannend ik hoop ook snel het mooie moment mee te maken hihi

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mijn baaldag heeft zich vandaag voortgezet.
    Het had een leuke dag moeten worden, maar kwam jankend terug van de kapper... terwijl het echt niet zo lelijk geknipt is!
    Pfff... hormonen....

10. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    He wat vervelend van die buien, doe lekker rustig aan meid. Alles komt goed ;)

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Alle nieuwe dames: Leuk dat jullie ook mee kletsen, wordt wel lekker druk hier haha, ik kan het niet zo goed mee bijhouden soms, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Summer1973: Het wordt idd spannend hier.. Heb eigenlijk geen klachten behalve al een week steken in m'n onderbuik (vnl. links).. Maar wil niet teveel op klachtjes afgaan omdat ik pas 3 mnd van de pil af ben en vorige maand ook van alles dacht te voelen haha.. Ik ga uit van NOD rond 10 april, maar vorige keer ook 1 dag later als verwacht ongi, dus ik wil niet voor 11 april testen, ook al heb ik er al wel 2 in huis liggen haha.. Kijken hoelang m'n geduld blijft volhouden :D

Linda88: Voorzichtig gefeliciteerd, ben erg benieuwd naar morgen! Laat je ons niet te lang in spanning? :)

12. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hey Linda!
    Ik was benieuwd of t nou was doorgezet bij je maar ik zie nu ineens toch dat je ern licht streepje hebt op je zw test. Een streep is n streep hoor... Dus ik zeg gefeliciteerd! Ohja en je hebt precies dezelfde symptomen als ik! Moet goed zijn! Heb je inmiddels nog n test gedaan?? Succes he!!!

13. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik had vanochtend vroeg een tampon in gedaan voor de zekerheid.. Nou die was helemaal bruin! Nog nooit gezien!! En vanochtend weer een test gedaan. weer heeeeeeel licht! ik ga vandaag een digitale test van clearblue kopen omdat ik het niet durf te geloven haha! ik moet nog wel de hele dag werken dus dat word vast een lange dag!ik krijg de test niet goed op de foto dus vanavond laat ik het weten!

14. princess25

princess25 Niet meer actief

Hoi Linda,
    Ook ik zeg, zwanger! dat zou natuurlijk super zijn, maar ik zou het ook niet kunnen geloven hoor. Als de andere test dit er ook uit komt, moet het haast wel kloppen.

Ik heb sinds gisteren last van mijn borsten. Nu ben ik bang dat ik mijzelf weer alles wijs ga maken, want ik vraag me nu af of ik dit normaal ook niet heb na de eisprong.
    Ze zijn wat zwaarder en gevoeliger tegen de pijnkant op. Ook voelen ze anders aan, voller zeg maar. Mijn vriend zegt het ook. Ik hoop dat dit een teken is, maar ja, helaas kunnen we niets anders dan afwachten.

15. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met iedereen?hier goed nog geen duivels tezien..
    maar heb last van mijn onderbuik..dus denk dat het niet telang zal duren....maar goed we zien het wel...
    linda:gaat de goede kant de met jou!!!
    nou ik ga werken tot 23.00u dus ik kom vanavond even bijlezen!!
    groetjes beauty

16. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    huh beauty01 hoe kun je over 3 dagen al testen? Je vorige cyclus was toch 38 dagen? Je gaat toch altijd uit van je laatste cyclus of langste? hoe zat dat ook alweer?

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Mek11: het hangt er een beetje van af of je weet wanneer je eisprong is geweest. Gemiddeld kan je er dan 14 dagen bij optellen en je nod bepalen. Maar ook dat verschilt weer per persoon, ik geloof dat je luteale fase 10 tot 18 dagen kan duren..
    Het is gewoon lastig in het begin als je cyclus nog niet helemaal op de rit is.

18. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen ik mag me hier ook aansluiten mag overmorgen testen hopen dat hij roze is. zal wel fijn zijn na een mk dus spannend...

nog geen tekenen van ongi dus blijf hopen

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    morgen weer testers?? stonden er nog 3 op voor de 6e toch? succes dames!

20. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Ikke nog 2 daagjes wachten............vind het spannend hoor, nu 3e ronde en weer andere klachtjes dan eerdere rondes......dus wie weet...hahahha
    Maar dat wachten is wel verdomd moeilijk hoor!
    Fijn dat er hier nog meer zijn die gezellig met me mee wachten.

Duimen voor veel roze ladies!!!

xx Buufke

Deel Deze Pagina