Voor ons helaas geen decemberkindje. Wij gaan voor de 2e ronde. Zou wel leuk zijn, want dan weten wij het net voor ons huwelijk. Beter cadeau kunnen wij niet wensen momenteel! Andere meiden, succes! Er zal zeker meer roze moeten komen.
mich18 bedankt om mij erbij te zetten meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!!! en de rest van de rode duiveltjes: up to the next round! Ik ben aan het aftellen, wachten duurt echt lang :x
Ik ook, NOD word verwacht 27/04. Al weet ik het niet precies want bent net 1 maand gestopt met pil. Heb uitgerekend volgens een cyclus van 28 dagen, voor ik de pil nam was ik namelijk heel regelmatig dus hoop dat dit nu ook zo zal zijn! Voel me op dit moment wel wat "vreemd"... Grieperig gevoel, spanning in borsten, hoofdpijn, acné... Enzoverder, heeft dit dan allemaal met de eisprong te maken, of met het zogezegde "ontpillen"? Ik probeer me een weg te vinden in alles wat ik voel want soms lijkt het wel of ik zwanger ben. Allesinds, véél succes aan iedereen hier!
kimmytje kan van je eisprong komen maar kan ook van het ontpillen komen, kan zelfs van een zwangerschap komen of een naderende ongi alle klachten lijken zoveel op elkaar, kan je dus niet verder helpen
HI Meiden, Wat jammer dat er niet meer roze te zien is in onze lijst. De meiden die het wel gelukt is SUPER gefeliciteerd hoor! Voor mij wordt het spannend. Zondag mijn NOD, maar gaan zaterdag luxe uit eten. Dus ga zaterdag zeker testen zodat ik weet hoe of wat. Ben nl al 2 weken niet aan de wijntjes en mocht het deze maand niet gelukt zijn dan is het toch wel lekker daar als troost een borreltje op te drinken. Baal wel want heb geen enkel verschijnsel waar ik nu hoop uit kan putten geen gespannen boobies. Mijn temp blijft wel vooralsnog lekker aan de hoge kant. Dus wie weet. Duimen maar meiden. Liefs Dian
Assepoes gefeliciteerd!! Twinny ik zal duimen dat je een posi test krijgt vandaag!! Na vorige maand zoveel symptomen te hebben gehad en echt gedacht dat het raak was, is er deze maand helemaal niks. Heb af en toe een steekje in de onderbuik en dat is alles. Dus vrees dat het geen december babytje zal worden.
Hoi Hoi! Vanochtend nogmaals getest en deze is weer wat donkerder! Morgenochtend afspraak gemaakt bij de huisarts. Mijn buik trekt regelmatig en heb last van mijn darmen en ben supermisselijk gedurende de dag! Twinny ik zal ook voor je duimen, en al die anderen die nog moeten testen!!
aaaah meiden ik wordt gek!! Ik wil zo graag testen maar heb met mezelf afgesproken te wachten tot 1 dag voor NOD dat is zaterdag. Ik baal want mijn borsten voelen helemaal normaal, dat is bij mij normaal een goed indicator. Ha ha ze zijn misschien een beetje beurs omdat ik er elke uur aan voel,knijp, druk om te checken of ik al wat voel... AAAAAH Neem me voor volgende maand niet zo me bezig te moeten zijn.... gaat dat lukken?? liefs Dian
Nog een kapster? ik heb ook diploma kapster en bedrijfsbeheer gehaald maar dat is wel al paar jaar geleden.. ben ook iets anders gaan doen want je verdiend er niet echt veel mee en het is toch wel een vermoeiende job he, kga later er mss nog iets mee doen... in het hoeveelste jaar zit je? het 7de? groetjes!
hoi poohbeer.. ik heb nu intotaal 3 jaar op school gezeten en nog bijna een jaar over de her examens gedaan ik werk niet in een kapsalon hoor na 3 jaar stage was ik het al zat maar wie weet wat ik er nog mee doe, doe nu een 1 jarige opleiding visagie en werk als gastvrouw in een bejaardehuis