Hoi, Ik zie een duidelijke lijn!gefeliciteerd ! Vraagje: had jij van te voren klachten of het vermoeden dat je zwanger bent? Ik moet ook dinsdag ongesteld worden maar wil wachten tot dan! Heb geen klachten op dit moment groetjes
Alex: De enige klachten zijn gegroeide/gezwollen en pijnlijke borsten, maar dat heb ik sowieso na mijn eisprong, dus ik dacht dat ik gewoon weer ongesteld zou gaan worden. Verder wel stemmingswisselingen, maar ook dat hoort er gewoon bij.... Ik voelde me juist helemaal niet zwanger (nog niet eigenlijk, morgen en overmorgen nog maar eens testen, haha), terwijl ik vorige maand echt dacht dat het raak was (niet dus!) Liefs!
@elfie, hier ook een lichte streep maar binnen 1 minuut stond hijer, was ook duidelijker zichtbaar dan de dagen ervoor (jup ben een echte vroegtester) voel me verder ook nog niet echt zwanger. heel raar he. wel inderdaad stevigere borsten en stemmingswisselingen maar kon ook ongi zijn. denk dat ik dadelijk nog een testje ga kopen en wagen... jij? weet alleen nog niet welke wil eigg gewoon cb halen omdat die in mijn hoofd gewoon beter zijn... maarja hebben veel hcg nodig of niet???
mariska wat balen zeg hoop egt voor je dat volgende ronde raak is en de rest van de mmm bespaart blijft.. heel veel s6 in de nieuwe rondje voor jullie!
@ MwMariska, bah wat balen zeg. Ik duim heel hard voor je dat het de volgende ronde wel raak zal zijn. Hier heeft de rest van d eongi toch net doorgezet.
Escal gefeliciteerd!!! En elfje: Ik zie m hoor! Hij is wel wat vaag, maar te duidelijk om fantasie te zijn Mariska: Balen zeg... Sterkte.
Woehoe een dag overtijd en nog geen bloed gespot! hihihihi.. Vriendlief is testjes aan het halen nu! Effe kijken wanneer ik de test ga doen!
ik ga wachten tot maandagmiddag en als het lukt dinsdagochtend. Vermoed wel dat ik gewoon ongesteld word, geen enkel teken van leven of verandering...
Ja, al iets meer roze, gefeliciteerd dames! Ik ben nog aan het twijfelen... maandag is mijn NOD, maar morgen zijn mijn vriend en ik beiden gezellig de hele dag vrij en thuis. Dus dat zou wel een leuk moment zijn om te testen! Maandag moeten we beiden heel vroeg werken. Dus ik overweeg of ik morgenochtend vast ga testen, of dat ik ga wachten tot woensdag of ik eventueel over tijd ben. Heb er niet zo'n heel goed gevoel over... ik heb niks geen kwaaltjes, en de kwaaltjes die ik wel af en toe iets heb zijn echt wat ik normaal voel als ik ongesteld ga worden! Daarom ga ik misschien toch wachten... jammer van het testje! Maar als het toch zo mag zijn....moeilijk! Wat zouden jullie doen? Ik zit morgen overigens 13 DPO. Zou moeten kunnen toch?
sjapaz: dan kun je testen hoor! Ik had vandaag al een licht streepje met 10dpo! Ik ga uiteraard morgen ook weer testen, hopen dat het nog steeds positief is!