Wachtbankje April 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Assepoes84, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    hahaha inderdaad ^^

2. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Meiden ik duim voor jullie, ik wilde dat ik jullie kon besmetten met hcg ;)

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mij mag je besmetten hoor:D

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Mij oooook!
    Heel graag zelfs!

hihi

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat weinig testers nog... Zijn toch nog wel meiden die inmiddels meer weten? Er moet nog veel meer roze in de lijst hoor...

6. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mjha weinig testers uit het nod lijstje he.. miss morgen testers?

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja elfje hier ook wat hcg heen sturen ;)

8. Ook ik wil wel wat HCG van je hoor :D

9. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,
    Ik ga als het nog steeds wegblijft vrijdag of zaterdag testen
    Nog ff afwachten......

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    succes met wachten en testen princes

11. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    dank je twinny!

12. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik heb nog nooit echt op mijn cyclus gelet. Ik weet alleen wel dat ik iedere maand tussen de 10e en de 20e ongesteld moet worden. Op dit moment ben ik nog steeds niet ongesteld.
    Maar heb ik ook nog geen zwangerschaps symptomen en ongesteldheids kwaaltjes.

Dus waarom mijn lichaam mij nu aan het pesten is, dat weet ik ook niet zo goed:p

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik kom weer even kijken! Wat jammer, weinig testers...
    chntl; Misschien is je ei later? Of ben je zwanger:p... Ga je testen? Wanneer?
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, JOEPI!:D... Als ik nu dus zwanger ben, zou ik in December uitgerekend zijn. Midden December ergens.. Vlak voor kerst:$.. Haha, ik heb t er wel voor over!!! Ik ga denk ik overmorgen testen.. Als ik me kan bedwingen, morgen namelijk niks te doen behalve opruimen:)

14. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Goeiemorgen allemaal....
    wat een schitterende dag om weer wat namen ROZE te maken! Zet 'm op en ik check de site vandaag tussen het werk door wel paar keer hihi
    Liefs

15. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hey meiden, even een update!
    Mijn NOD was maandag 18 april, nu nog geen spoor van menstruatie te bekennen..
    Op NOD (11 DPO) in de middag K2v5 testje gedaan, die was helaas omo-wit.

Maar goed, inmiddels dus 2 dagen overtijd, en voel me zwanger (zelfde als bij mijn dochtertje) dus ik heb nog wel hoop!!!

16. Wachten, wachten en nog eens wachten........zucht
    Dat is toch echt niks voor mij hoor. En dan duurt het ook nog eens 9 dagen voor mijn NOD zou kunnen komen.
    De spanning begint nu toch wel weer te komen. En dat terwijl ik me elke maand opnieuw weer voorneem er niet zoveel meer mee bezig te zijn!
    Vorige maand had ik echt alle kwalen die je maar zou kunnen bedenken, van pijnlijke, jeukende borsten tot misselijk en rommelende darmen. Was er echt van overtuigd zwanger te zijn. Uiteindelijk na drie dagen overtijd toch gewoon ongi geworden.
    Mijn lichaam houdt mij gewoon voor de gek. Denk dat t komt omdat ik er steeds zo mee bezig ben.
    Toch maar proberen de komende week met andere dingen bezig te zijn. Hopelijk gaat de tijd dan ook wat sneller.

Voor de mensen die inmiddels wel positief getest hebben: Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Voor de mensen die overtijd zijn, maar nog geen positieve test hebben: Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen.
    Voor de wachters: Succes en hopelijk ook voor jullie snel roze.
    Voor de mensen die toch ongi geworden zijn: Balen zeg! Hopelijk volgende maand meer geluk.

17. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Succes chicken :) probeer maar heel veel leuke dingen te doen!!

18. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hey Chicken,
    Misschien was je wel even zwanger maar heb je een vroegtijdige miskraam gehad??
    Ik had ook al vanaf mijn ei last van misselijkheid en dag na mijn NOD heb ik getest en had ik een licht streepje. Helaas heeft dit een aantal dgn geduurd en kreeg toen bloedingen en 5 dgn later testte ik negatief. Ook een vroegtijdige miskraam. Heel veel mensen testn natuurlijk pas later en die denken dan gewoon dat ze later ongesteld zijn geworden.
    Groetjes!

19. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Ik zou graag willen testen, maar ik moet wachten tot volgende week dan heb ik pas mijn loon weer binnen. Op dit moment heb ik 0,00 euro :p Dus dat maakt de keus ook iets makkelijker om niet te gaan testen :p hahahaha
    Ik heb alleen 6 april wel een mega harde steek in mijn onder buik gehad, kon er bijna van janken zo'n pijn... Was dat een eitje of een mega ei? :p hahahaha Of was het misschien heel iets anders :p

20. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hier zijn de meeste van mijn "symptomen" verdwenen. Nog wel gespannen borsten, ik voel me "dikker" en enorm veel witverlies, het loopt er zo uit... Ook heb ik wel nog lichtjes dat vreemde gevoel in mijn onderbuik.

Zwanger worden is echt wel spannend hoor :)

Liefs

Deel Deze Pagina