Dank je girl. En idd denk ik eindelijk verder te zijn....nou ja heb wel sinds een uurtje krampen in mijn buik. Zou misschien dan mijn ongi komen nu ik het los probeer te laten??? Hope so.
Dag dames Ik mag deze maand weer op rood. Ben deze morgen ongi geworden. Ik ga dus weer verder naar de 5e ronde. Wou de lijst kopieren maar krijg blijkbaar de kleurtjes niet mee. @alle wachtende: veel succes
Ik heb me vanochtend in het rood gezet omdat ik dacht dat mijn ongi op gang kwam.... Gister twee keer wat bruinachtige afscheiding op wcpapiertje. Vandaag helemaal niks!!! Ik snap er helemaal niks van. Meestal is het 1 keer bruin en de het volgende wc bezoek is de dam opengebroken....Nu helemaal niks
Proficiat! Ik hoop morgen ook dat resultaat te hebben, mijn NOD was afgelopen vrijdag en nog steeds niet ongesteld en negatief op de test. Morgen nieuwe poging...
1 april: Skattie84, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 2 april: Kinderwens2011, 3e kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 4 april: girl21, 4e ronde, 2e kindje 4 april: Lente28 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 6 april: Alice1974, 10e ronde, 1e kindje 6 april: Kitty17, 1e ronde, 1e kindje 7 april: Evira, 2e ronde, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 7 april: Sasha1, 3e ronde, 2e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 9 april: Ukke, 15e ronde, (2e ronde clomid), 1e kindje 9 april:80suus80, 14e ronde, 2de kindje 10 april: Suus78, 14e ronde, 2e kindje 10 april: jo1984, 13e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 11 april: Dees, 3e ronde na mk, 1e kindje 12 april: Hel00n, 11e ronde, 1e kindje 13 april: Star82, 3e ronde, 1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 14 april: december, 10e ronde, 1e kindje 15 april: princess25, 1e ronde, 1e kindje 15 april: MwMariska, 13e ronde (5e ronde clomid), 1e kindje 15 april: MICH18, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Escal , 2e ronde, 2de kindje (vmk april) 17 april: Dian04, 9e ronde, 2de kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 18 april: itsme82, 3e ronde, 1e kindje 18 april: Biejie, 5e ronde, 2e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 19 april: surf, 1e ronde, 3e kindje 19 april: Baby90, 2e ronde(gericht), 1e kindje 19 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 19 april: Alex1982, 6e ronde 1e kindje 20 april: sweet84, 11e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Brotherbear, 1e ronde, 1e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje 20 april: Lieverd86, 5e ronde, 1e kindje 22 april: Dolfijntje82, 4e ronde, 1e kindje 23 april: Kell1988, 5e ronde, 1e kindje 23 april: NiceOne, 2e ronde, 2e kindje 24 april: MirandaV, 4e ronde, 1e kindje 24 april: Delilah86, 1e ronde, 1e kindje 24 april: Liekj, 1e ronde, 1e kindje 25 april: Merelleonie, 3e ronde, 1e kindje 25 april: Susanne017, 3e ronde, 2e kindje 26 april: Lotus84, 2e ronde, 1e kindje 26 april: Soepkip (2 ronde na vmk, 1e kindje) 27 april: Essieee, 2e ronde, 1e kindje 27 april: Kimmytje, 1ste ronde, 1ste kindje 28 april: CherryBelly, 2e ronde, 1e kindje 28 april: Sellie6, 1ste echte ronde, 1ste kindje 28 april: bloemkool, 2e echte ronde 1ste kindje 29 april: Essieee, 2e ronde, 1e kindje 29 april: Chicken26, 9e ronde, 2e kindje 29 april: PinkPearl,1e ronde puregon, 1e kindje 30 april: Troela85 3e ronde, 1e kindje 30 april: girl21 5e ronde, 2e kindje 30 april: Lex, 8e ronde na mk, 1e kindje 30 april: fetface, 4e ronde, 1e kindje 30 april: Lovelyrose, 7e ronde (mnd 10), 1e kindje Hier gisteren na 2 dagen overtijd toch ongi geworden.. jammer genoeg.. Nu dus een cyclus van 29 dagen.
Hoi, Had ik ook vanochtend. Mijn NOD dag zou moeten zijn 29 april. Maar vanochtend echte ongikrampen...paar keer bruin op mijn wc papier. Nogsteeds geen ongi. Had wel vanmiddag een zw test gedaan, negatief. Al een aantal dagen ook met vlagen misselijk! Weet het ook niet meer!
Dames ik wil graag jullie advies Ik zit na heel lang tobben in mn eerste ronde (dmv puregon). Nu is mijn NOD 29 april en dat is ook mijn trouwdag!!! We zijn dan 1 jaar getrouwd. Super leuk dacht ik in het begin maar nu begin ik te twijfelen. Want een omo witte test is nou ook geen leuk 'kadootje'. Ik zou natuurlijk ook donderdag al kunnen testen... Wat zouden jullie doen???
Hey PinkPearl, je kan altijd eens proberen hé, wie weet Ikzelf heb ook een aantal dagen voor mijn NOD getest en die was negatief, al heb ik soms wel wat symptomen. Natuurlijk is het bij elke vrouw anders en kan het zijn dat jou test al positief geeft voor je NOD. Hoe voel je je? Heb je symptomen? Van harte gefeliciteerd met je aankomende trouwdag! Ikzelf ben in juni 1 jaar getrouwd, wat gaat de tijd snel! Ik vandaag nog geen rood te bespeuren. Maar nu heb ik een heel vreemd gevoel in mijn buik, als net dat ik naar de grote toilet moet Iemand hier ervaring mee? Liefs
@ de dames in roze: Gefeliciteerd!! Ben stiekem natuurlijk wel een beetje jaloers Lekker genieten dames, hopelijk kan ik mij er snel aan toevoegen @ dames in rood: Balen, balen, balen. Weer een ronde meten, testen, klussen en wachten... Wat hebben we er wel niet voor over! Ik ben nog steeds niet ongesteld maar de test van vanmorgen was ook weer negatief... Raak er nu wel een beetje van in de war, ik had zondag ongesteld moeten worden, maar er zit niets anders op dan gewoon afwachten! Mijn cyclus was steeds 28 dagen, maar met een erg korte LF (7 dagen). Dus kan nu best zijn dat door de late eisprong ik pas later kan testen?? Mijn ovutest was nu 13 dagen geleden positief, dus geen idee hoe lang het dan duurt voordat het is ingenesteld en er HCG kan worden gemeten?
Hi Kimmytje, Ik vind het erg lastig om symptomen te herkenen. Om mijn eisprong te kunen krijgen moest ik pregnyl inspuiten. Dit is HCG! Dus 13 dagen geleden een flinke boost zwangerschapshormoon gehad (5000 IE!). Daarvan kreeg ik allemaal zwangerschapskwaaltjes. Die zijn nu weer weg want de pregnyl is inmiddels uit mijn lijf. Heb nu nog wat vage klachten: geen eetlust, last van stoelgang, gevoelige tepels, gerommel in mijn buik...maar ik weet het niet hoor! Ik ben dus ook al een jaar niet ongesteld geweest dus misschien horen deze dingen bij ook bij een komende mensturatie.. Het is dus nog even afwachten. Ik heb van iemand een pakketje ZW testjes gekregen die 6! dagen voor NOD kunnen testen. Ik weet niet hoor? Dat is wel erg gevoelig? iemand bekend met deze tests? Misschien dat ik nog wel gewoon een kruidvat testje haal...
Hey Merel, ook ik ben stiekem een beetje jaloers op al die "roze dames" hier hoor Maar wie weet kunnen wij ons snel toevoegen aan het roze Is niet leuk hé zo in die spanning wachten. Ik denk dat je ongeveer een 14/15 dagen moet wachten na je ei dus ik zou morgen ofzo nog eens testen. Lijkt me toch dat je overtijd bent niet? Grtjs
Hey PinkPearl, Hier een beetje hetzelfde hoor, vind het allemaal zo moeilijk om te herkennen. Alles is zo nieuw (ben pas in maart gestopt met de pil) en op de duur begin je denk ik vanalles te voelen/zien dat er misschien helemaal niet is. Ook hier is het afwachten hoor, heb vorige week wel wat klachtjes gehad maar deze zijn nu zo goed als verdwenen... Als juist het moe zijn, vreemd gevoel in mijn benen en rug heb ik niet zoveel. Juist vandaag dan het vreemde gevoel in mijn buik... Ik heboverigens wel heel veel honger, gewoon gedurig... Testjes waarme je 6 dagen voor NOD kan testen? Kan zijn hoor maar ik heb er zelf nog niet van gehoord of geen ervaring mee. Ik heb altijd gehoord dat die van Kridvat 2v5 de beste zijn. Groetjes
Dat is zo! Ik kan in principe vanaf vandaag testen maar wil toch nog effe afwachten of mijn NOD door komt of niet. Ik ga proberen vol te houden tot aan het weekend. Afgelopen zaterdag had ik ook een test gedaan en die was negatief, was enorm teleurgesteld dus probeer dit te vermijden... Grtjs
Ik snap het.. wel knap hoor. Succes ermee en hopelijk hebben we deze week allebij een pos test in handen!!!!