Oh sweet! 7 dagen overtijd dus! En dan nog een negatieve test... Pfff! Hopelijk snel positiever nieuws hoor! Veel succes voor vrijdag! Ik kon me toch niet inhouden en daarnet een test gedaan, die was negatief!
Sweet84: Nou dat is allemaal niet niks.... Succes vrijdag bij de arts! Lijkt me niet dat daar het bruine bloed van komt, dat is echt oud bloed volgens mij. Ik had net ook een heel klein beetje bruin bloed aan mijn tampon (nog zo'n smerig verhaal haha). Ik ging net zwemmen namelijk en wilde niet het risico lopen dat ik daar ineens ongesteld zou worden. Maar ik haal hem er net uit, zit er een minibeetje bruin bloed aan. Dus of ik word morgen ongesteld of het is innestelbloed. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
das idd een hele mooie test! zo eentje had ik met de kv 2v5 vorige keer.. geen twijfel mogelijk GEFELICITEERD! maar ik gebruik de dipstick, en ben nog enkele dagen voor mijn nod.. iemand daar ervaring mee met zwanger en kids test?
Ik heb alleen ervaring met de ovulatietesten van zwanger en kids (ook dipstick) Ik vind ze prima. Ze zijn bij mij duidelijk en ik heb nooit getwijfeld over mijn eisprong....
Helaas toch ongesteld geworden.... Mijn LF is deze ronde wel veel langer (12/14 ipv 6/7) dus toch nog iets positiefs! Dames die nog wachten: succes!
@delilah: gefeliciteerd! Mooie test zeg Voor de meiden die toch ongesteld zijn geworden. Balen. Succes in de volgende ronde. Ik zit nog op de wip! Morgen NOD maar vanochtend stiekem al getest met matcare ultra. Daar had ik een licht lijntje op. Maar... Ik heb 14 dagen geleden pregnyl (HCG) gespoten en dat zou evt nog in mn lijf kunnen zitten. Heb de hele ochtend zitten twijfelen. Stom dat ik ook zo'n ultra gevoelige test doe want misschien zit er nog een spoortje pregnyl in en heeft hij dat opgepikt? Ik kon me vanmiddag echt niet inhouden en heb nog een k2v5 gedaan en daar zie ik toch ook een lijn (en dat s middags!!). Zou het dan echt? Ik kan het bijna niet geloven. Ik doe morgenochtend nog een test en als die ook posititief is ga ik op roze!
Hoe lang kan die het hormoon van het inspuiten oppikken dan?? Anders zou ik toch echt zeggen dik positief!!
Gisteravond bij het afvegen veel witte afscheiding met beetje bloed. Vanmiddag rozige afscheiding, dus ik vrees dat mijn ongi eraan zit te komen. K baal er echt van, maar ja....niks aan te doen... Zet mij maar op rood Op naar ronde 10. Wie weet hebben we dan iets meer geluk. (Sorry voor mijn gezeur, maar moest t ff kwijt!)