hier 8 december haha!! ook niet erg ideaal.. me vriend is 5 dec jarig en me schoonzus en ouders ook in december... DURE maand.. maarja dat neemt niet weg dat een kindje het grootste cadeau is....!!!
Hier ook schoonmoeder 30 nov, zwager 7 dec, Sinterklaas en Kerst dus je ziet de familie elke week minimaal 1 keer. Maar goed, ik wil het ik wil het ik wil het haha.
@ loes1983: Ik heb mijn vorige eisprong erg veel last gehad van buikpijn. Dit was heel duidelijk links onderin mijn buik, dacht eerst aan een blindedarm-ontsteking, zo heftig was het. Kon mijn sokken bijna niet aankrijgen, zo'n pijn deed het. Dit duurde een dag, en daarna werd het langzaamaan minder. Nog ong een week napijn gehad. Precies 14 dagen later werd ik ongesteld, dus was zeker weten mijn eisprong.
@Loes, ik heb eerlijk gezegd wel al veel verhalen gelezen over het feit dat Kruitvat ovu testen niet echt betrouwbaar zijn. testen nogal vaak positief (zelfs soms bij mannen!)
Mag ik er ook bij? Op 11 maart ben ik gecuretteerd na een MA half februari (het kwam dus duidelijk niet vanzelf op gang). Ik denk sinds gisterochtend duidelijk te voelen dat mijn eisprong eraan komt (het doet écht zeer...), en omdat mijn man de komende dagen in het buitenland is, hebben we toch maar 1 kans gewaagd... Ik heb sinds mijn 15e (door pilgebruik en zwangerschap) maar 2 keer eerder een eisprong gehad, dus hoop dat ik het nu goed voel. De afscheiding (en het libido ) doen iig vermoeden dat ik het bij het juiste eind heb. Zou dus lekker snel zijn! Hoewel ik de kans heel klein acht, verwacht ik mijn NOD op, laten we zeggen, 7 april. Ik heb mezelf er dus maar even tussengezet. Hebben we weer iets om naartoe te leven, haha! 1 april: MirandaV, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 3 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 7 april: Evira, 2e rond, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje
Hallo allemaal ben ook opgeschoven naar het wachtbankje april. Na 5 dagen over tijd kreeg mijn vriend een ongeluk op het werk en ze dachten aan rugletsel hele dag in het ziekenhuis gezeten en uiteindelijk viel alles mee, alles is zwaar gekneust alleen zijn hartritme was niet normaal dus nu moet hij volgende week naar de cardioloog. En toen we weer thuis aan het bijkomen waren van alle schrik zijn dan toch mijn duivels gekomen. Nu wil mijn vriend er wat meer mee bezig gaan zijn en gaan tempen en ovu testen doen maar hoe kan ik dat allemaal het beste doen en met welke testen? Wij zijn nu al ruim een jaar bezig en zijn er nu toch wel echt klaar voor. Dus alle tips en trucs zijn welkom. Groetjes
1 april: MirandaV, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 3 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 7 april: Evira, 2e rond, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje Hallo! Ik heb mezelf ook weer toegevoegd! Veel succes allemaal deze maand!
1 april: MirandaV, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 3 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 7 april: Evira, 2e rond, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje Ik was vergeten om erbij te melden dat wij voor ons 1e kindje gaan, had dat al gedaan, maar is niet goed blijven staan denk ik. Dus bij deze nog een poging.... succes allemaal!!!!!
Ik kom op 16 december uit. Mooi tussen de feestdagen in! Alhoewel, mijn zoontje was ook 8 dagen 'te vroeg'.... Maar zelfs dát zou nog passen. Omdat ik makkelijk zwanger word, had mijn moeder gewaarschuwd er deze maand nog niet voor te gaan...maar ja: de wens is véél te groot om nog een maand te gaan zitten afwachten!
Zo wat een lange lijst alweer.. Hopelijk komt er straks veel roze in! Mij zou het ook echt niet uitmaken als ik in december uitgerekend zou zijn.. Kinderwens is zo groot, daar zou ik (bijna) alles voor opzij zetten
@anna 27, ga je deze maand direct weer aan de gang? dit omdat je pas net gecurrateerd bent? Ik had wel even een paar weken nodig om daarvan bij te komen en heb mn eerste menstruatie afgewacht om zeker te zijn dat alles weer in orde is. Ook psychisch heeft het bij mij een grote impact gehad Mijn lichaam is nog steeds helemaal van slag. pffff heb het afwisselend koud en warme en vlagen van misselijkheid en pijn onder in mn buik. Hormoontjes zijn dus nog hard aan het werk. xxx
Hey Dames, Ik lees dat jullie het hebben over wanneer jullie zijn uitgeteld als jullie deze maand aantellen. Ik ben dan volgens mij rond 28 dec uitgeteld. Vindt het wel lastig maar ja, onze kinderwens is zo groot dus ook deze maand gaan we er gewoon weer voor. En hopelijk is het raak We wachten maar weer af! Liefs Lotte
@Loes: ja, wij hebben inderdaad 1 poging gewaagd. Als het inderdaad mijn eisprong is geweest, was dat ook de enige kans, want mijn man is nu een paar dagen naar het buitenland. Ik twijfel overigens of ik een eisprong heb gehad, want ik had net nog een positieve zwangerschapstest in mijn handen... Wel raar, want de pijn en afscheiding deden toch echt een eisprong vermoeden... De reden dat wij weer zo snel verder 'kunnen', is dat ik vanaf het begin van de zwangerschap voor 99% zeker heb geweten dat het niet goed zou aflopen. Het slechte nieuws kwam dus zeker niet als een schok. Geen idee waarom... Wel heb ik met ongeveer 5 weken een flinke bloeding gehad, en met ruim 6 weken nog een traag hartje zien kloppen, maar ook dat gaf me eigenlijk geen hoop.... Emotioneel is het voor ons dus wel achter de rug eigenlijk. Afgezien van de operatie ervaar ik het nu meer als een maand waarin ik niet zwanger ben geworden, maf eigenlijk. Lichamelijk gaat het ook prima. Ik heb een beetje bloedverlies gehad, en nog een week bruinverlies, maar dat is nu dus ook alweer een week voorbij. 3 uur na de ingreep (die pas om 17.00 uur was) liep ik het ziekenhuis uit, en de dag erna deed ik gewoon alles weer. Voor mijn gevoel kan ik dus echt verder. Ik vind het wel heel gek dat de zwangerschapstest van daarnet bijna net zo donker was als de eerste testen van het begin van de zwangerschap, terwijl ik helemaal geen kwaaltjes meer heb, en juist vroeg positief getest heb vanwege de kwaaltjes...
@anna 27, bij mij was de test 1 week na de curretage negatief. dat was ongeveer 4 weken nadat het vruchtje gestopt was met ontwikkelen. Weet niet of het daar ook nog mee te maken kan hebben. Wij zijn ook weer vrij snel begonnen, ik/we wilde dat speciale gevoel van zwanger zijn weer terug hebben. Toi toi xxx
1 april: MirandaV, 3e ronde, 1e kindje 1 april: Happy tree, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Essieee, 1e ronde,, 1e kindje 2 april: Linda88, 3e ronde, 1e kindje 2 april: Puck14, 3e ronde, 1e kindje 3 april: Jez, 2e ronde, 1 kindje 4 april: Troela85 2e ronde 1e kindje 4 april: Lex, 7e ronde na mk, 1e kindje 4 april: girl21, 4e ronde, 2e kindje 6 april: NicOne, 1e ronde, 2e kindje 6 april: Summer1983, 4e ronde, 1e kindje 7 april: Evira, 2e rond, 1e kindje 7 april: Buufke, 3e ronde 1e kindje 7 april: Anna27, 1e ronde na ma en cur., 2e kindje 7 april: Beertje83, 2e ronde, 1e kindje 8 april: eekhoorntje, 15e rondje, 1e kindje 8 april: Hettie, ronde 2, 1ste kindje 9 april: loes1983, 3de ronde na mk, 1e kindje 9 april: Leo85, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Assepoes84, 2e ronde, 1e kindje 11 april: Bolbuikje34,8e ronde,1e kindje 13 april: twinny2002, 2e ronde, 1e kindje 14 april: Madelein, 2e ronde 1e kindje 14 april: sheena21, 5e ronde, 1e kindje 17 april: Eowynka, 2e ronde, 1e kindje 17 april: Princess79, 2e ronde, 1e kindje 18 april: Sjapaz, 2e ronde, 1e kindje 19 april: Elfje11, 2e ronde, 1e kindje 20 april: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2e kindje 20 april: Lotte30, 4e ronde, 1e kindje heb me er ook maar ff bijgezet, ga samen met jullie wachten (4 april)
Bij mij zaten bijna 4 weken tussen het stoppen van het hartje en de curettage. Daarbij kwam, dat ik nog geen 7 weken zwanger was... Ergens 'snap' ik dus ook niet, dat de test nog zo donker is. Gisteravond was echter de eerste keer dat we weer vreeën sinds de curettage, dus het is 100% zeker nog van de miskraam (kan ook niet anders, binnen 2 weken...) Nog steeds veel vruchtbaar slijm... Houdt mijn lijf me voor de gek?