Wachtbankje augustus 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door ZoGraag, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @suus82
    dat moet je bij hem ook terug doen he??
    even tegen zijn zaadjes zeggen: goed zwemmen he?? jullie kunnen het!!!
    zal die vast erg leuk vinden :D

ik ben lekker druk met werk en wachten op bericht dat me schoonzus bevallen is .....
    ze is maandag uitgerekend dus hoop op snel bericht

wel gister en eergister 2 vriendinnen bevallen dus dat was wel leuk nieuws :D
    nu nog op kraambezoek om de wens nog meer de te voeden hihihihihi

2. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Kan ook oud bloed zijn van innesteling en zeurend gevoel kan je hebben bij zwangerschap: baarmoeder die zich aant zetten is/eike dat zich innestelt

Ik duim in ieder geval dat er geen MS zullen aankomen!

3. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Wauw spannend!!!!!
    En waarom niet vandaag een testje doen? ;):D

4. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    duim duim duim!!!

5. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Zucht.... Weeral van de bank gevallen.
    Laten we dan maar hopen het universum me iets wilt duidelijk maken: dat ik gewoon niet meer moet wachten en dat er een zwangerschap aankomt! ;):p

15/8 waar blijf je? Zodat ik (hopelijk) kan testen.. Sorry, was potje vergeten dus heb het rondgestrooid geduld niet kunnen vangen :D

6. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Even snel copy paste van topic NOD1/16 aug:

Hallo dames

Amaai ik had hier ook weer iets voor hoor..... Woensdag had ik superveel pijn aan de rechtonderbuik; heb hier toen nog een postje geplaatst met vraag of nog iemand zoveel pijn had...
    Uiteindelijk aan einde van de dag heb ik naar een vriendin gebeld om te horen wat zij ervan dacht... Niet aarzelen: bellen naar huisarts was haar antwoord. Dus ik gebeld... Huisarts zijn antwoord: onmiddellijk naar spoed, ofwel een buiten baarmoederzwangerschap ofwel mss kisten op eileider/stok. Ikke niet goed van het nieuws naar spoed. Hebben ze daar eerst bloed getrokken, was niet zwanger, dus oef, geen buitenbaarmoederzwangerschap... Dus vroeg achter die kisten... Wilden ze dat daar niet controleren: och mevrouw, zullen uw darmen dan wel zijn.. Dus vraag van huisarts voor echo werd niet au serieus genomen. Naar huisarts gebeld: morgenvroeg onmiddellijk naar uw gyn voor echo. Dus gisterenavond mocht ik gauw tussen andere patiënten (dank u lieve gyn!! want was echt bang, mijn mama heeft dat ook al gehad...)
    Al een geluk was het goed nieuws:
    Geen schrik hebben voor kisten, ik voel gewoon mijn cyclus superhard:
    Een eitje rijpt in een soort ballonneke gevuld met een soort vocht… Van zodra het rijp is, springt dat ballonneke open (steken) en vloeit dat vocht in de buikholte, wordt dan opgenomen door darmen (steken als ik nies, beweeg, ….: vocht wordt tegen organen gedrukt) en het eike komt dan in de eileider terecht (de zeurende onderbuik als gevolg door de reis in de eileider).
    Ik voel dus IEDER detail van mijn cyclus, ze had daar ne speciale naam voor, maar kweeni meer hoe het noemde, kwam erop neer dat ik mijn lichaam héél fel voel. Niks aan te doen dus. Enkel een pil kan dat stoppen omdat je geen eike rijpt, maar ja dan kan je ook niet zwanger worden.
    Dus zoals ik voelde, heb ik mijn eisprong eergisteren rechts gehad: zakje zagen we op echo nog en vocht zat nog in buikholte.
    Gyn zei: allé, mss tot binnen een paar weken hé!

SPANNEND!!!!! Dus mijn vruchtbare periode is nu dus afgesloten, en we kunnen aftellen naar NOD!!

7. jazz

jazz Niet meer actief

It wasn''t me hahahahahaha...het is inderdaad gewoon een teken:D

8. Suus82

Suus82 Actief lid

lopen jullie eigenlijk ook bij een gyn?

9. jazz

jazz Niet meer actief

@kellyae..
    Ook ik voel heel veel van mijn cyclus is niet normaal..Soms wel handig hoor....Ik weet precies wanneer mijn ei springt etc...Ondanks dat twijfel ik altijd wel tijdens het niet of wel ongi worden, terwijl ik het eigenlijk wel weet...maar je weet nooit....
    Nou spannend hoor...ik moet nog zo lang wachten...maar mijn lichaam is zich al aan het voorbereiden.....

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend kellyae!!

Hier denk ik vandaag m'n ei, gister zeurende buikpijn en steken..en waterige afscheiding..wel fijn, aangezien ik morgen voor een week wegga, was al bang dat ik m'n ei zou missen..

suus, ja ik loop helaas ook bij een gyn, vanwege een MA bij 14 weken.. dus hier is t niet normaal om gewoon naar de gyn te gaan

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ? Ik niet hoor. Ben de vorige keer in 2 of 3 rondes zwanger geraakt en heb een ongecompliceerde zwschap en bevalling gehad. Het is in Belgie volgens mij wel normaler om er sowieso een gyn op na te houden (ik kan het mishebben ;))

12. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    hihi ja ik dacht al efkes zenne: lap Jazz is weer langs geweest! lol :cool:

Ja ik hou het op het teken :p

13. kellyae

kellyae Actief lid

5 jul 2011
    321
    0
    0
    Ja hier in België is dat zowat "standaard" aloewel ik merk dat er toch meisjes in mijn omgeving meer de Nederlandse manier beginnen toe te passen: vroedvrouw die af en toe langs komt en er zijn er zelfs bij die thuis willen/gaan bevallen.

Dus moment dat ik zwanger zou zijn, ga ik eerst langs bij huisarts voor bloedafname, positief? Bellen naar gyn voor eerste afspraak! ;) dream dream dream :)

14. Suus82

Suus82 Actief lid

Hier is het ook niet gewoon hoor maar het was bij mij m'n 9de ronde en ik heb een schildklier afwijking dus vandaar dat ik eerder bij een gyn loop.

15. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik zwanger ben kom ik ook meteen bij de gyn. Ik ben met 22 weken zwangerschap bevallen van ons zoontje omdat hij een ernstige hartafwijking had. Is niet erfelijk is onderzocht, maar een volgende zwangerschap houden ze meteen extra goed in de gaten. Ik vind het wel erg fijn om meteen naar de gyn te gaan de volgende keer.
    Nu maar hopen dat eind augustus goed nieuws brengt ;)

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    194
    63
    Zodra ik zwanger ben, moet ik me ook melden bij de gyn. Ik ben uiteindelijk bevallen met een keizersnede van mijn dochter en daarom moet ik me daar melden.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Poe meid, heftig! :(

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    jeetje, heftig eef, fijn dat je onder controle kan blijven bij de gyn

dames, ik heb net nog een ovutestje gedaan en twijfel of ie posi is..denk het wel.
    foto staat in m'n album, zouden jullie eens willen kijken?

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    meld voor het wachtbankje augustus! Cyclus was 2 keer heel kort dus eea aan onderzoeken gehad bij de ha maar nu 2 cyclussen afwachten (evt daarna kuurtje Primolut voor reset cyclus)
    Zit nu op dag 17 en ga voor gemak maar uit van mijn gemiddelde cyclus van 26 dagen. Als het eerder komt, zien we het dan wel weer.
    Hoop op een hoop roze deze maand! Succes met wachten allemaal!

20. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Isis, ja ben ik ook blij mee. Volgende keer is al spannend genoeg. Ik moet zeggen dat ik niet zo thuis ben in de ovulatietesten, maar als ik de test zie naast die van vanochtend en gisteren dan zou ik zeggen dat ie positief is. Maar heb er niet zoveel verstand van :)

Deel Deze Pagina