Dat is balen Disch Maar je kan denk ik wel weer testen als je nog steeds geen menstruatie hebt. Het kan nl ook gebeuren dat je eisprong iets later was maar dat weet je zelf het beste. Somige voelen het en andere gebruiken ovu testen.
@ Disch, zolang je nog niet ongesteld bent geworden bestaat er altijd een kans dat je toch zwanger bent. Misschien is idd je eisprong later. Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen. @ Baby boom, vind dat je het nog aardig goed vol houdt om niet te testen, ik had al lang een test gedaan! Een stuk of 3 . Je houdt ons wel in spanning he :x
dat is slim van baby boom dan houd ze iedereen actief want heel veel komen kijken of ze eindelijk getest heeft....zoals ik
Ja ik kwam ook nog even piepen, maar nog geen nieuws.. Tedju seg, niet goed voor een nieuwsgierige gelijk ik hoor!
en we wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten,
Pffffffff hou op hoor...ik moet ook nog zooooo lang Dus een beetje goed nieuws van BB altijd welkom....
BabyBoom: heb je al getest??????????????? Wij willen het weten!!!! ROZE?!?! Hier nog steeds geen menstruatie... Ik voel van alles, maar weet niet of het door een evt. zwangerschap komt, door mijn darmen of in mijn hoofd... Zaterdag komt gelukkig steeds dichterbij, zodat ik samen met mijn man kan testen!
@ram, zou je niet vast stiekem een testje doen ?? En hoe krijg je zo'n kalendertje als handtekening, waarin staat wanneer je eisprong ed is?
Thanx voor de reacties! Probeer over n paar dagen nog eens.. Ondertussen wachten net als de rest... suc6 meiden xxx
Amai seg Ram1986, ongelooflijk dat jij zoveel geduld hebt, moet echt niet makkelijk zijn he. Wel spannend dat je al 6 dagen overtijd bent! Hou de moed er in he! Vind het echt super leuk dat je wacht tot de dag dat jullie 9 jaar samen zijn!
Bedankt voor het aanbod!!! Alleen Friesland is wel een beetje erg uit de richting en ik heb hier 2 digitale CB testen in huis liggen... Ehm... afspraak met je man maken en je daaraan proberen te houden...?! Scheelt misschien ook dat: 1: als ik stiekem test het toch niet verborgen kan houden, ongeacht het resultaat 2: as zaterdag een speciale dag is, mijn man en ik zijn dan 9 jaar samen. Wij hebben wel iets met spontane speciale dagen Ik heb al geprobeerd mijn man over te halen om eerder te testen, maar hij blijft bij as. zaterdag. Dus ik ook...
Hey dames, Ik zie nog heel veel wachtenden.... succes met het geduld. Ik kwam even spieken of er al wat meer roze is... Bij mij is er nog altijd niks aan de hand, ik voel ook niks... dus Vandaag precies 2 maanden geleden voor het laatst ongesteld geweest.... Vandaag dag 63 van mijn cyclus. Ik heb vorige week getest, toen was de test omo-wit.... Dus ook hier wordt nog vrolijk doorgewacht... voor zover dat een woord is... Groetjes, Elmo