@ dreamscometru, tjonge wat een verhaal ! sterkte misschien wordt dit jou maand @ Torties ik gebruik deze maand voor het eerst ovu testen van sensitest, ik behoor denk ik tot de groep met lichte testen.... of ik heb geheel mis getest nou ja nog maar even afwachten. Gebruik jij ze ook ?
Hier nog niets te bekennen van een naderende eisprong, dus ik zal waarschijnlijk iets moeten opschuiven op het bankje. Laat het nu nog even staan, eerst mn ei afwachten. Wieweet dan op 18 aug. mn NOd, dan wordt ons zoontje 3, dan zal het dubbel feest zijn. Maar ik ga nergens meer vanuit hoor. Mocht het deze ronde niet raak zijn, gaan we toch naar de huisarts....
@zograag; ja ze hebben blijkbaar overal pilletjes voor... ik lees op t forum dat er door artsen verschillend mee om wordt gegaan. ik wordt gelukkig goed onder controle gehouden met echo s en bloed prikken. maar t is te hopen dat t niet nodig is, wordt er niet leuker op zo. @Evan thanx. hopelijk wordt dit voor ons allen de maand!!
@dreamscometrue... Beiden mijn kinderen zijn zoals ik ze noem clomid kinderen dus hou de moed erin. En als er al een mooi ei was de eerste keer is dat zeker al goed nieuws...Successs
Hallo allemaal. Ben ik ook weer eens....wordt niet heel veel gekletst hier he haha...och ja het scheelt met bijlezen!! Nou mijn ongi is voorbij....9 dgn geduurt bah! Nu weer wachten op mijn ei! @ Torties: Ik heb ovutesten...maar ben daar nooit zo goed in haha als ik denk dat mijn ei eraan gaat komen ga ik testen voor de zekerheid.(heb altijd veel pijn rond ei) heb er net een gedaan voor zekerheid omdat ik dacht vruchtbaar slijm te zien maar die was negatief,dus nu w8en tot het rond ei is! @ Dreamscometrue: Welkom!!! Hopen dat je snel op roze mag! @ Mirandadep: Hoeveelste ronde zit je nu? Hoop dat je niet naar ha hoeft en gewoon zwanger bent deze maand!!
@Evan omdat het voor mij heeel erg ongunstig zou zijn om niet deze maand, maar wel volgende maand zwanger te raken, gebruik ik deze maand ovutestjes... Want ik ga HET er ook niet om laten volgende maand.. snap je.. Het mag dan wel ongunstig uitkomen, maar ik ga niet wachten met proberen zwanger te raken omdat de uitrekendatum dan dus ongunstig is. Maar daarom dacht ik, ik ga deze maand even alle zeilen bijzetten Ik heb ze van testpoint, bij de etos. Die waren het goedkoopste. Van het zwanger worden van mijn dochtertje weet ik vanzelf eigenlijk al heel goed wanneer me eisprong is, maar dacht nu gewoon, hup, extra zekerheid! haha!
@jazz, dank je wel. dat geeft moed. k moet gewoon geduld hebben, maar dat is helaas niet aan mij besteed.... haha. zo leer ik het wel.
@debke83, dit is mn 8e officiele ronde, ik heb de voorronde maar niet meegerekend... Ik ben eind oktober gestopt met de pil. Sinds vandaag echt mega veel vruchtbaarslijm, in tijden niet zo veel gehad, dus wieweet helpt dat haha. Ik hoop op veel roze deze maand!!
@ torties hihihi ja herken het wel je hebt toch een voorkeur... maar nu na al die tijd (januari gestopt met de pil) heb ik alleen nog maar de voorkeur dat er daadwerkelijk een baby'tje komt en eigenlijk liever gister dan vandaag... maar hoop dat je geluk hebt met de testen ben ook benieuwd of het dit keer met ovulatie test gelukt is... volgende week weet ik meer, maar vind het nu al zo lang duren... 4 augustus is mijn dag ! en jij moet je nog lang wachten ? groetjes
Ja dat begrijp ik dat, dat nog je enige voorkeur is! mijn schoonzusje heeft er 6 of 7 maanden over gedaan, keurig natuurlijk, maar van haar weet ik van dichtbij hoe vreselijk het geduld hebben is, (en hoe frustrerend, die mensen die 'plannen' ) Uiteindelijk is het dat het erom gaat dat we zwanger raken, het liefste nog onder het genot van een goede relatie thuis, en een gezond kindje krijgen! Maja.. toch.. ga je weer met die zogenaamde 'planning' Bij mijn dochtertje wilde ik heel graag dat ze rond mijn verjaardag 26-8 zou komen, het is 17-09 geworden omdat ze het zo gezellig bij mij vond (41+6 bevallen). Dus dat was een best wel hele mooie toeval planning, want het duurde anderhalve maand voordat mijn eerste menstruatie kwam en dat had ik niet verwacht. En nu, nu kwam mijn menstruatie eerder.. had em nu pas verwacht maar ben er alweer vanaf Ga heel erg voor je duimen, spannend hoor! niet zo lang meer voor jou! Mijn nod is 14 augustus, maar hangt er wel vanaf wanneer me ei is natuurlijk, ik verwacht em zondag. Wat bedoeld iedereen precies met erg vruchtbaar slijm? waar herken je dat precies aan? Ik dacht het te weten, maar twijfel toch weer en hoor jullie er best veel over!
wat is het rustig hier! vorige maand zoveel dames en deze maand zo stilletjes.. zouden er veel op vakantie zijn? want heel veel roze was er niet vorige maand.
Ik ben nieuw en net terug van vakantie maar inderdaad ik denk dat vele op vakantie zijn....ik moet nog tot volgende week maar sinds mijn lichaam me behoorlijk voor de gek heeft gehouden vorige maand...doe ik het heel rustig Ik denk dat ik het testen indien van toepassing echt heeeeel lang ga uitstellen...hahahahaha
Kan iemand mij op het wachtbankje zetten? Ik heb een lekkere pot thee mét koekjes bij me . 12e ronde, 1e kindje, nod 5 augustus. Nod heb ik van de app van m'n telefoon, klopt meestal als een bus. Maar ik vraag me af, of ik als nod 14 dag na m'n ovulatie aan moet houden? Ik heb nl een korte lf en word altijd veel eerder ongi. Of moet ik van m'n langste cyclus uitgaaan? Of gemiddelde cyclus?
hmmm, weet je dan wel zeker dat je eisprong is wanneer je denkt dat hij is? Er is volgens de medische wereld weinig rek mogelijk in de luteale fase. Die is vrij vast. (14 met een afwijking van hooguit een dag) Temp je?
2BettyBarclay: Ik temperatuur (nog) niet, maar doe wel ovutesten die meestal tussen CD 16-18 positief zijn en de dag erna heb ik altijd steken in m'n liezen, wat ik aanneem als eisprong. Ik heb dus een lf van 10-11 dagen. Volgens m'n dokter is een lf van 14 dagen ideaal, maar nog steeds normaal tussen de 11 en 16 dagen. Ik schijn dus nog net genoeg tijd te hebben voor een goede innesteling. Maar wat ik nou als nod moet aanhouden?
Tja, het is echt rustig hier. Ik lees wel mee, maar ik heb deze maand op de een of andere manier niet zo heel veel zin om te kletsen... sorry! Ben denk ik aan vakantie toe
Wachtbankje augustus 2011 1 aug: -princess86 (2e ronde, 1ste kindje) 2 aug: - 3 aug: -shirley1987, 1e ronde, 2e kindje 4 aug: -evan (ronde 7, 1ste kindje) -lachebekje74 (1ste ronde, 1ste kindje) -Ik hoophet01 (6de ronde 2e kindje na mk) 5 aug: jazz (ronde 2, 3e kindje) 6 aug: - 7 aug: - 8 aug: -an1985 (ronde 15, 1e kindje) 9 aug: - 10 aug: - 11 aug: - 12 aug: -Baby sweet (1ste ronde, 1ste kindje) -Kersje, 2e ronde, 1ste kindje -Silly, 4e echte ronde, 1e kindje 13 aug: - 14 aug: -Torties, 1e ronde, 2e kindje 15 aug: -Kirsten1988 (2e ronde, 1e kindje) -Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) -Mirandadep (8e ronde, 2e kindje -Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) 16 aug: - 17 aug: -Debke83 (2e ronde,2e kindje) -Meow (3e ronde, 2e kindje) 18 aug: -ZoGraag, 10e Ronde (3e Ronde na MK) 19 aug - 20 aug: -Dotje1986, 1e ronde, 2e kindje 21 aug: - 22 aug: - 23 aug: - 24 aug: -Ballie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) -LindeDD, 5e ronde, 1e kindje 25 aug: - 26 aug: - 27 aug: - 28 aug: - 29 aug: - 30 aug: - 31 aug: -Ellamalou (1ste kindje, 1ste ronde) -Miffy, 4e ronde, 1ste kindje Aantal op wachtbankje: 23 Zwanger(0) Ongesteld(0) Twijfeltest(0) Negatest(0)Vlinder(0) hallo allemaal, vandaag ongesteld geworden, dus meld mezelf hier gezellig aan ik duim voor een rose lijst
Wachtbankje augustus 2011 1 aug: -princess86 (2e ronde, 1ste kindje) 2 aug: - 3 aug: -shirley1987, 1e ronde, 2e kindje 4 aug: -evan (ronde 7, 1ste kindje) -lachebekje74 (1ste ronde, 1ste kindje) -Ik hoophet01 (6de ronde 2e kindje na mk) 5 aug: jazz (ronde 2, 3e kindje) 6 aug: - 7 aug: - 8 aug: -an1985 (ronde 15, 1e kindje) 9 aug: - 10 aug: - 11 aug: - 12 aug: -Baby sweet (1ste ronde, 1ste kindje) -Kersje, 2e ronde, 1ste kindje -Silly, 4e echte ronde, 1e kindje 13 aug: - 14 aug: -Torties, 1e ronde, 2e kindje 15 aug: -Kirsten1988 (2e ronde, 1e kindje) -Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) -Mirandadep (8e ronde, 2e kindje -Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) 16 aug: - 17 aug: -Debke83 (2e ronde,2e kindje) -Meow (3e ronde, 2e kindje) -Satire (2e ronde, 1e kindje) 18 aug: -ZoGraag, 10e Ronde (3e Ronde na MK) 19 aug - 20 aug: -Dotje1986, 1e ronde, 2e kindje 21 aug: - 22 aug: - 23 aug: - 24 aug: -Ballie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) -LindeDD, 5e ronde, 1e kindje 25 aug: - 26 aug: - 27 aug: - 28 aug: - 29 aug: - 30 aug: - 31 aug: -Ellamalou (1ste kindje, 1ste ronde) -Miffy, 4e ronde, 1ste kindje Aantal op wachtbankje: 23 Zwanger(0) Ongesteld(0) Twijfeltest(0) Negatest(0)Vlinder(0) Ik denk niet dat het prijs is deze maand, omdat ik mijn eisprong (nog) niet heb weten te traceren, maar volgens de berekeningen zou mijn NOD 10 augustus zijn. Echter ik denk dat ie later komt, dus ik zet mezelf op 17 augustus Ik hoop het zelfs, want anders heb ik mijn ei gemist tijdens een weekendje center parcs.
@ An1985 Ik ben stil omdat ik op de laatste dag van augustus sta en dus nog lang moet wachten. Moet trouwens eerst nog ongesteld worden. En mijn mannetje zit nog in het buitenland tot 7 augustus... ik heb dus niet het gevoel dat er al schot in de zaak zit haha en dus nog niet veel mee kan kletsen hier. @ Miffy: we gaan gewoon voor een roze 31 augustus hé
Wachtbankje augustus 2011 1 aug: -princess86 (2e ronde, 1ste kindje) 2 aug: - 3 aug: -shirley1987, 1e ronde, 2e kindje 4 aug: -evan (ronde 7, 1ste kindje) -lachebekje74 (1ste ronde, 1ste kindje) -Ik hoophet01 (6de ronde 2e kindje na mk) -Ram1986 (1ste ronde, 1ste kindje) 5 aug: -jazz (ronde 2, 3e kindje) 6 aug: - 7 aug: - 8 aug: -an1985 (ronde 15, 1e kindje) 9 aug: - 10 aug: - 11 aug: - 12 aug: -Baby sweet (1ste ronde, 1ste kindje) -Kersje, 2e ronde, 1ste kindje -Silly, 4e echte ronde, 1e kindje 13 aug: - 14 aug: -Torties, 1e ronde, 2e kindje 15 aug: -Kirsten1988 (2e ronde, 1e kindje) -Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) -Mirandadep (8e ronde, 2e kindje -Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) 16 aug: - 17 aug: -Debke83 (2e ronde,2e kindje) -Meow (3e ronde, 2e kindje) -Satire (2e ronde, 1e kindje) 18 aug: -ZoGraag, 10e Ronde (3e Ronde na MK) 19 aug - 20 aug: -Dotje1986, 1e ronde, 2e kindje 21 aug: - 22 aug: - 23 aug: - 24 aug: -Ballie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) -LindeDD, 5e ronde, 1e kindje 25 aug: - 26 aug: - 27 aug: - 28 aug: - 29 aug: - 30 aug: - 31 aug: -Ellamalou (1ste kindje, 1ste ronde) -Miffy, 4e ronde, 1ste kindje Aantal op wachtbankje: 25 Zwanger(0) Ongesteld(0) Twijfeltest(0) Negatest(0)Vlinder(0) Mag ik er ook bij komen zitten? Het wordt druk op 4 aug! Eerste ronde, eerste kindje, geen ovutesten. Hoewel mijn NOD op 4 aug is, wil ik het testen uitstellen tot 13 aug. Ik wil namelijk niet te vroeg testen. Succes allemaal, meiden!