Dat zou 15 dagen na mijn positieve ovu test geweest zijn. Morgen zijn we de hele druk en mijn vriend is vroeg weg om te werken. Maar helaas is allemaal niet meer nodig, ik werd net uit het niets vreselijk ongie dus kan ook op rood.
WACHTBANKJE AUG 2011 1 aug: -princess86 (2e ronde, 1ste kindje) 2 aug: - eef5, 3e ronde, *2e kindje - daniellu 3e ronde 1e kindje - beertje83 (6e ronde, 1e kindje)?? 3 aug: -shirley1987, 1e ronde, 2e kindje -baby90, 3e ronde na mk, 1e kindje 4 aug: -evan (ronde 7, 1ste kindje) -lachebekje74 (1ste ronde, 1ste kindje) -ik hoophet01 (6de ronde 2e kindje na mk) -ram1986 (1ste ronde, 1ste kindje) -joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) -burningkarma (2de ronde, 2de kindje) 5 aug: -jazz (ronde 2, 3e kindje) 6 aug: - arnoe (13e ronde, 1e kindje) - danitcha (12e ronde, 1e kindje) 7 aug: -elmo83 (3e ronde 1e kindje) cyclus van slag, dus nod is een gok 8 aug: -an1985 (ronde 15, 1e kindje) -wennekej (ronde 1, 1e kindje na mk) -bjanc (ronde 2, 1ste kindje) -Disch (ronde 1, 1e kindje) 9 aug: -mama27 (3de ronde, 2de kindje) 10 aug: -babyboom, 13e ronde, 3e kindje -evenstar, 1e ronde, 2e kindje (nod ingeschat want onregelmatig met bv) 11 aug: -love87 (2e ronde, 1ste kindje) - lieke84 (6 ronde, 1ste kindje, 1e ronde na mk) -mamarianka, 7e ronde, 2e kindje - Mloesie (1e ronde, 1e kindje) 12 aug: -baby sweet (1ste ronde, 1ste kindje) -kersje, 2e ronde, 1ste kindje -silly, 4e echte ronde, 1e kindje -druufje,3e ronde, 1ste kindje??? 13 aug: -spookje78, 5e ronde, 2e kindje 14 aug: -torties, 1e ronde, 2e kindje 15 aug: -kirsten1988 (2e ronde, 1e kindje) -meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) -mirandadep (8e ronde, 2e kindje -kimmytje (4e ronde, 1e kindje) -satire (2e ronde, 1e kindje) -kellyae, 3e rondje, 2e kindje -Debke83 (2e ronde, 2e kindje) 16 aug: -suus82 (9e ronde, 1e kindje) 17 aug: -meow (3e ronde, 2e kindje) 18 aug: -zograag, (10e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) -isis857 (2e ronde na ma, 1e kindje) -zaterdag (9e ronde, 2e kindje) 19 aug: -amberliek (10de ronde 2de kindje) -milanfleur ronde??, kindje?? 20 aug: - alex 1982, (10e ronde, 1ste kindje) 21 aug: Stefje23 (3e ronde,1e kindje) 22 aug: -dreamscometrue (4de ronde) -Monaatje (3e ronde, 1e kindje) 23 aug: - 24 aug: -ballie83 (3e ronde na ma, 1e kindje) -lindedd, 5e ronde, 1e kindje -djonna, 8e ronde, 1e kindje 25 aug: - 26 aug: -leo85, 7e ronde, 1e kindje 27 aug: - eowynka, 1e ronde, 1e kindje 28 aug: - 29 aug: - beertje83, 7e ronde, 1e kindje - eef5, 4e ronde, *2e kindje 30 aug: - lovelybabe, 5de ronde, 1e kindje - bjanc, 3de ronde 1ste kindje - whitesaber, 11de ronde 4de ronde clomid 2de kindje - shirley1987, 2e ronde, 2e kindje 31 aug: -ellamalou (1ste kindje, 1ste ronde) -miffy, 4e ronde, 1ste kindje -sasya, 3e ronde, 1ste kindje -ranniej20 (2e ronde, 1e kindje) -dotje1986, 2e ronde, 2e kindje Zwanger(15) Ongesteld(23) Twijfeltest(1) Negatest(2) MMM (1)Vlindertje En dat was dan augustus, Gefeliciteerd alle zwangere!! en alle rode meiden op naar een volgende vruchtbare ronde!!
Thanks meiden We beginnen weer vol goede moed aan een nieuwe ronde! Genieten jullie lekker van je zwangerschap!
Gisteren bij de Gynaecoloog geweest. We hebben meteen ons bloed afgestaan voor een controle op chromosoon afwijking. We mogen nu 3 maanden niet zwanger raken, zodat we dan over drie maanden een bloedtest kunnen doen voor stolsel onderzoek. Heftig, maar we hebben er voor gekozen om ook meteen dat pad te nemen. Als we eerst de test van de chromosoon afwijking afwachten, dan zijn we weer een tijd verder en dat willen we niet. Moeilijk nu... de laatste tijd was sex een verplicht nummer en nu we niet mogen, willen we maar al te graag, tja... gek hoe zoiets werkt. We wachten af en proberen het positief te blijven zien. Ze kunnen veel tegenwoordig. We gaan er nog steeds vanuit, dat we op een dag zwanger zullen zijn. Dat blijven we hopen! We gaan nu een nieuwe weg in, die ons hopelijk kan helpen.
Jeetje meis wat vervelend allemaal, wel fijn dat jullie bij de gyn lopen en er nu controle is en hulp straks. Ondanks dat je nu 3 maanden niet zwanger mag worden kunnen jullie toch wel vrijen en van elkaar genieten? Probeer positief te blijven en geloof erin dat het allemaal goed komt. Ik duim voor jullie! En het spijt me van de post waarin ik zei dat was augustus, ik bedoelde het niet zo en was de laatste om te testen op dat punt en teleurgesteld. Sorry Heel veel sterkte en succes!
@ Zograag, veel sterkte meid, komt allemaal goed! En zoals Sasya zegt, gewoon van elkaar blijven genieten Ik duim voor jullie dat er toch snel een plakbeebje mag zijn! Dikke knuffel xox
@sasya, wat ontzettend balen dat je op rood moet! Hopelijk heel goed nieuws in september!!! @zograag, wat erg dat ook deze keer het niet goed is gegaan. Zoals je zegt, ze kunnen tegenwoordig zo veel!! Ik hoop dat de onderzoeken positief uitvallen en ik denk en hoop oprecht dat jullie snel wat meer geluk op jullie pad mogen krijgen! Liefs eefje