Wachtbankje augustus 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door ZoGraag, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    dat zou wel heel bijzonder zijn
    als het na dat weekend raak is :)

2. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Woehoe!!! heb jullie voorzichtig goed nieuws te vertellen....

vanmorgen een test gedaan, en wat denk je daar zien we eerst een schaduw lijntje te voor schijn komen. meteen tuur hulp van mijn man ingeschakeld en het schaduwtje werd iets duidelijker :D
    ow ik hoop zo dat het goed blijft zitten ! ts toch anders om een niet over duidelijke test te hebben, en in je achterhoofd het verhaal van twee maanden geleden.
    Toen hadden we op zondag een digitale test die zei 1-2 zwanger en op dinsdag begon het bloeden :(
    we zijn nu dus voorzichtig blij en doen volgend weekend nogmaals een test als het bloeden tenminste weg blijft...

iedereen suc6 met wachten of testen !

3. jazz

jazz Niet meer actief

@evan spannend...ik feliciteer je dan ook voorzichtig en snap je voorzichtigheid volkomen........hou ons op de hoogte

4. jazz

jazz Niet meer actief

@Eef5 wat zwaar....ook ik hoop voor jullie dat er gauw een gezond zwangerschap volgt.

5. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik denk dat we morgen maar eens een testje gaan doen. Spannend!!!

@ Jazz, haha ik voel ook vanalles maar dat voelde ik afgelopen 2 maanden ook. Weet gewoon niet meer omdat ik het voel omdat ik het denk of dat ik het denk omdat ik het voel :( snappen jullie me nog? Die onzekerheid is zo verschrikkelijk.

@ Evan, Spannend zeg! En toch alvast een kleine felicitatie. Hopelijk ben je hartstikke zwanger :D.

Gr

6. jazz

jazz Niet meer actief

@Eef5...ik snap je helemaaaaallll dit is mijn 3e maar mijn jongste is 7. Het is mijn 1e met mijn vriend. Dus het is een tijdje geleden voor mij...Vorige maand 1e ronde....nou mij lichaam heeft me zo voor de gek gehouden dat ik niks meer durf te zeggen..en ik test echt heel laat want ik vond het vorige maand echt niet leuk:(

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @evan
    oooh meid wat spannend!!!
    voorzichtig aan gefeliciteerd.....
    geniet ervan!!

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Evan, spannend! Ik duim! :)

9. TKL

TKL Niet meer actief

Hoi meiden,

Mag ik even jullie wijsheid gebruiken? ;)

Mijn cyclus duurt al een half jaar precies 28 dagen (vanaf dag 26 bruin verlies en op dag 28 rood, en dat duurt dan nog 5 dagen).

Nu ben ik 1 juli ongesteld geworden dus verwachtte mijn ongesteldheid de 29e... Nu verloor ik maandag de 25e opeens helderrood bloed, ik balen, tampon in, en toen ik die verwisselde zat er bijna niks op.. Dinsdags zat er al helemaal niks meer op, woensdag ook niet, donderdag klein beetje, vrijdag niks... Wanneer is nu mijn ongesteldheid geweest???

10. jazz

jazz Niet meer actief

En niet zwanger?

11. TKL

TKL Niet meer actief

Was zo teleurgesteld dat ik bloed verloor dat ik daar helemaal niet meer aan heb gedacht.. Nu is het zondag en begin ik toch te twijfelen als ik het zo zie staan.. En zijn de winkels dicht voor een test... :(
    Die bloeding op maandag was dan wel echt 10 dagen na mijn ovulatie dus zou heel goed innesteling kunnen zijn toch? alleen is dat meestal bruin en begon ik dit keer juist niet met bruin...

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    misschien morgen even testen???
    is wel erg weinig bloedverlies voor een menstruatie

13. jazz

jazz Niet meer actief

Omdat het 10 dagen na was dacht ik er ook aan. Weet niet of innesteling bloeding bruin of rood is..misschien weet iemand anders daar antwoord op.
    Ben het wel met miffy eens hoor is wel weinig voor ongi...heb je deze maand iets anders gedaan, dieet aangepast, sporten, vitamines aanpassing ofzo...dat kan ook invloed hebben..tenminste bij mij wel:p
    Voel je verder nog iets?

14. TKL

TKL Niet meer actief

Ja ben wel erg op dieet geweest maar dat is al 2 maanden.. Nou ben benieuwd of dat het zou kunnen zijn!!

Morgen maar ff een testje halen vind het ook wel erg weinig voor een ongesteldheid. En als het nou wel een ongesteldheid was begin ik dan al de 25e met rekenen voor de volgende maand?

15. jazz

jazz Niet meer actief

Ik zou gewoon een aantal periodes optellen en het gemiddelde nemen....Gebruik je ovutesten? of temp je?

16. TKL

TKL Niet meer actief

Ik voel mijn eisprong altijd op dag 14 en ben altijd 28 dagen. Nou kan het best eens afwijken natuurlijk maar goed dan maar heel veel dagen klussen..

Gelijk nog een vraag:
    Ik ben in mei ceremoniemeester op mijn vriendins bruiloft, als ik nu niet zwanger ben en het volgende maand weer probeer dan ben ik eind april uitgerekend. Vinden jullie dat ik dit kan maken of moet ik een maand overslaan? Mijn eerste zoon kwam 8 dagen te laat...

Gebruik jij wel ovutesten of tempen? Wij zijn pas 2 maanden bezig dus dacht dat kan ik altijd nog gaan doen...

17. jazz

jazz Niet meer actief

Ik zou het niet uistellen ofzo hoor voor een bruiloft..je weet nooit hoe dingen gaan..
    Ik temp niet want dat vind ik maar een gedoe...merk wel wanneer mijn lichaams temp stijgt...verder krijg ik altijd genoeg voortekens dat mijn eisprong er aan zit te komen..maar gebruik wel ovutesten..ik vind die prettig...en ik heb een langere cyclus. kijk maar eens op de sensitest website...

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hey,

ik temp wel. kreeg gisteren dan ook best wel schrik. Ik zat gisteren 10 dpo en na een aantal dagen een temp van 37.1 had ik ineens 36.1. vandaag was ie gelukkig weer 37.1

weet niet goed wat ik moet denken nu...

19. TKL

TKL Niet meer actief

ok kon niet wachten en ben naar de koopzondag van het nabijgelegen dorp gereden, clearblue gehaald en een dik vet kruis erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Ik zou het ook zeker niet uitstellen vanwege een bruiloft. Ze snappen het heus wel, als jij zwanger raakt en daardoor geen ceremoniemeester kan zijn en zo niet, dan is het geen echte vriendin en dan kan je dat ook maar beter gelijk weten vindt je ook niet?
    Er is altijd wel een goede reden om niet zwanger te raken, rond kerst (niet leuk voor het kindje) rond Carnaval (niet handig) Ohw, in het voorjaar van 2012 willen we een verre reis maken (ook niet handig) tja, er is altijd wel iets te verzinnen om je zwangerschap uit te stellen, dus ik zou zeggen...... GA ERVOOR!

Deel Deze Pagina