Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou donderdag is m'n NOD pas eigenlijk denk ik maar ik vind m'n testen wel heel duidelijk en snel oplopen voor als er wat niet goed zou zijn ben bang toch ongesteld te worden

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Margje nee hoor je ben niet vreemd:D! geniet lekker van dat je geen stress heb over wel of niet je ei gehad te hebben!

Sunshine: Niet over in zitten, snap het wel dat je nog bang ben vooral omdat je nog voor je NOD zit, maar deze testen kunnen geen beter resultaat geven streepje wordt steeds donkerder, en niet gaan piekeren dat je ongi word, geniet van het mooie wondertje wat in je groeit!
    Maar dat neemt je angst nog niet weg! Maar ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan! digi hug

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja dat stelde me ook gerust dat ze donkerder worden en ik neem aan als er iets niet goed zit dat je lichaam ook niet veel meer hcg gaat aanmaken zo snel? Digi hug terug

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Nee lijkt mijn ook dus niet meer over inzitten en lekker genieten..

Hier vandaag alleen nog misselijk niet meer overgegeven jeee :)
    Maar nog steeds raar gevoel in me buik en heb nu veel witslijmverlies grrr moet niet gekker gaan worden! wat kan je eigen lichaam je onzeker maken;) sorry voor dit gezeur maar moest het even kwijt!

5. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Ja, daar zou ik ook onzeker van worden gertine! Wachten duurt wat dat betreft echt laaaaaaaaaaaaaaaang helaas.

@ sunshine: probeer vertrouwen te hebben in je lijf en in je kindje. Natuurlijk is het eerste trimester rete spannend! Maar zwanger-zijn heb je grotendeels niet in de hand en je zal dingen dus los moeten laten. Zorg goed voor jezelf, geniet van elk moment en zie wat er gebeurt. Het komt vast goed!

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: wat moet dat wachten slopend zijn..zeker met die misselijkheid. Heb je al een test gedaan of..?

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Geeft toch niets gertine .. Daarom zo fijn om hier even te spuien . Je zit gewoon in een nare situatie ! Hoop snel op duidelijkheid voor je ! Succes hoor en een dikke knuf

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hoe voel jij je verder sunshine ?!

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goede morgen dames hoe is het met jullie?
    Hier al 2 nachten het gevoel niet geslapen te hebben in een keer slaap ik heel licht terwijl ik normaal nooit iets hoor :/ net de internist gebeld en het bekende verhaaltje: ohw ja nou ik geloof er niets van hoor dat je zwanger bent je dacht het wel vaker :/:/:/ dus maar weer hcg prikken denk ik ze belt straks nog even terug bahbahbah ( ik heb eerder van kv plus testen elke keer positief getest en andere negatief vandaar) nu test ik letterlijk op elk merk positief vandaar dat ik eerst niet geloofde dat het zo was dus daar zal ze nog van staan te kijken klote ervan is dan moet ik van Overijssel naar Arnhem puur om de dokter te bewijzen dat het wel zo is behoorlijk sneu dus aangezien de huisarts haar ook al gebeld had van het is echt zo , nog erger sneu is dat je elke keer hoort ja als je zwanger bent moet je direct bellen dan hogen we je medicatie op en vervolgens krijg je dit te horen , bahbahbah nou sorry dames moest het even kwijt kan niet wachten om naar ziekenhuis Hengelo te kunnen stuk makkelijker en geen gezeik van m'n internist nu

10. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Blegh sunshine, wat een idioot gedoe!!! Word je binnenkort dan iig overgedragen van arnhem naar hengelo? Succes! Hopelijk kan je snel terecht, snel medicatie ophogen en hopelijk ook snel een echo ;)

@ eeje: hoe voel jij je? Het nieuws al een beetje binnen gekomen nu?

Ik ga vrijdag op vakantie, dus de komende weken even niet hier te vinden. Voor de zwangere dames: succes de komende weken! Hopelijk snel een mooie echo en dat het eerste trimester snel om mag zijn

E voor de dames die zwanger proberen te worden: good luck :D hopelijk allemaal zwanger-nieuws hier als ik weer lees hier :D

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine; wat een raar gedoe joh! Alsof je het allemaal gaat faken.. Die internist moet juist blij zijn voor je! Hopelijk snel overgedragen worden met juiste medicatie en lekker genieten van het zwanger zijn!

@margje81: fijne vakantie! We hopen mee op positieve testen :)

Hier alles goed, begin behoorlijk nerveus te worden als ik eraan denk misschien al zwanger te zijn.. Wat kunnen de dagen lang duren. Ik heb wel wat last van mn onderbuik gehad, toeval of innesteling? Bij de eerste zwangerschap ook gevoeld. Toen we de eerste keer klusten nav de positieve ovu test was ik ook zwanger! Nu voel ik me weer zo raar.. Maar even reeel; dat kunnen ook de zenuwen zijn haha!

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wat vervelend sunshine .. Nou snel over naar die andere arts.

Fijne vakantie Margje.. Heerlijk. Waar ga je naar toe ?!

Hèt nieuws is eindelijk geland hihi. Gister ook een cb test gedaan en die was wederom zwanger :)! Nu test ik echt niet meer , duidelijker kan niet. Voel me goed, af en toe moe en met vlagen misselijk. Maar niet tot overgeven ofzo. En m'n darmen spelen aardig op haha. Echt opgezet . Maar al met al voel ik me nog goed. Eerste afspraken gemaakt voor controle . Normaal zal ik nog even wachten maar ik ben de hele maand september in het buitenland en als ik alles daarna moet regelen word het helemaal zo laat .

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja verrekte flikkers hahahahahshah ik krijg 16 sept de eerste echo
    M'n test is wel iets lichter vandaag :/ maar ik zit ook om het halfuur op het toilet , ik snap ook niet waarom
    Ik blijf testen :/ gewoon zenuwachtig voor morgen m'n NOD bah bah bah

14. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Stop met testen sunshine :)!! T komt echt wel goed! Je hebt bewijs genoeg nu

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja klopt weet het zit alleen thuis dan krijg je dat hè :/

16. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja daarom ben ik ook zo blij met dit forum.. Allemaal mensen die je begrijpen.. Heerlijk gewoon :)
    Vandaag weer lekker een goede dag niet meer misselijk ga morgen weer werken!

Nou zeg Sunshine wat is dat voor een internist wat een sukkel plek dat ie blij is voor je! zoiets verzin je toch niet, en met deze testen kan hij/zij er niet omheen.. Hopelijk snel overgeplaats kunnen worden.
    Wanneer mag je je HCG laten prikken dan? En stoppen met testen want daar wordt je alleen maar onzekerder van.. Ja alleen thuis zitten is dan geen pretje!

@ Eetje: Fijn dat je alles nu al kan regelen, want daarna wordt het denk ik ook te laat! Ga je op vakantie dat je de hele maand in het buitenland zit?

@ Chocoholic: ja het idee he dat je zwanger kan zijn kan je soms nerveus maken? Wanneer is jou NOD?

@ Margje: Heerlijk lekker vakantie, ga er lekker van genieten meid, en hoop dat je heel veel goed nieuws lees als je terug kom. Waar gaan jullie heen?

17. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemiddag dames
    Ik ben nu ook lekker vrij, straks avonddienst. nog steeds op mn ei aan het wachten. 3x scheepsrecht toch?! Ik had ergens gelezen dat je in vruchtbare periode niet elke dag mag klussen ivm slechte kwaliteit visjes;) wat doen jullie? Vorige ronde hebben we dat wel gedaan :cool: maar om de dag schijnt beter te zijn...

Fijn gertine dat je beter voelt. Niet fijn om zo misselijk steeds te zijn.
    Wat een stom gedoe sunshine. Je weet zelf het beste wat je voelt en ziet. Goed dat je ergens anders heen gaat. Hahaha en stoppen met testen, je bent echt zwanger :p
    Eetje altijd fijn meer duidelijkheid door extra test, maar dames laat jr niet gek maken hé. Hihi denk dat ik dat wel zou doen. Control freak.

18. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja ben er ook echt blij om mannetje vandaag ook lekker thuis aan het werk! dus gaan zo even weg heerlijk even wat anders..
    Wij hebben het deze ronde bijna ieder dag gedaan maar ook weleens om de dag! Weet ook niet wat het beste is!

Werkse strak Sabinewn en hopelijk komt je ei snel! en ja 3x is scheepsrecht dus ga er voor!:D

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine gelukkig voel jij je wat beter!
    Ja gewoon een gek jo hoef niet te prikken voor hcg neem ik aan, ze belt nu in een keer morgen weer dus hoor het wel ga toch echt geen 2 x heen en weer rijden hoor, wil best in een keer prikken maar geen 2x omdat hun moeilijk doen en anders neem ik wel een urine test mee ! Zwanger ben ik zowizo neem aan dat m'n hormoon hoog genoeg is aangezien cb ook al uitsloeg op 9 dpo

20. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ margje... Fijne vakantie!

@sunshine... probeer een beetje te ontspannen, teveel stress is niet goed voor een mama in spe!!!!! Ga ervan uit dat het goed gaat, vertrouw op je lichaam... en inderdaad misschien is het goed om te stoppen met testen, daar wordt je alleen maar onzeker van. Ga genieten, zou willen dat ik dat al kon!

groetjes Loes

Deel Deze Pagina