Ik denk dat dat na morgen pas lukt ben bang dat het niets is kan het gewoon niet geloven en bevatten ben bang dat we blij zijn om Niets en dat ik straks weer een laag hcg hebben net als vorige keer bah word gek!
Kan me iets bij voor stellen sunshine. Maar blijf positief. Ik ben weer bang voor andere dingen. Gaat het ons wel lukken? Ben bang voor confrontatie met misschien wel zwangere vriendinnen. Wij zijn naar mij weten de eerste in onze vrienden groep maar ja weet nooit. Zal me zuur vallen als ik word in gehaalt. Echt zo stom die gedachten. Als het ons wel lukt, maakt me ook bang hoe graag we ook een kleintje willen. Kunnen we dat wel, ben pas 27jaar. Wel al 1 jaar getrouwd en 6 jaar bij elkaar maar dan nog. Zoveel gedachten. Bha. Gelukkig kan ik wel een knop snel omzetten, heb al zoveel tegenslagen met vanalles gehad. Morgen weer een nieuwe dag is mn motto, nu denk ik in rondes maar die lijken heel snel te gaan....we doen het dr maar mee
Sabine eens is jou moment, weet je nog vorige maand toen ik die lichte testpoint had en dag later kv omo wit? M'n schoonzus wilde ook zwanger worden en 1 dag na die omo test begon zij ja ben niet ongesteld en heb een halve streep 2 dagen later wel ongesteld witte test toen weer dit toen Weeer dat en nu vertelde ze me vorige week zaterdag ja ben 7 weken en ik dacht Ag meid wees blij ik wist het van mezelf net! Haha en als ze dit hoort word ze letterlijk gek, komt moment dat jullie kunnen genieten van m beeb Trouwens::: temp 36.9 vanmorgen mooi hoog dus! Geen bloed bmm pot dicht en heel hoog dus eindelijk gaan wij genieten kan het nu pas echt geloven
@gertine: nod weet ik dus niet zeker. 30dgn is aankomende week, 40 de week erop. Zoo frustrerend! Maar afwachten dus. Als ik over 2 weken nog geen ongi gezien heb, test ik. @sunshine: mooi! ga nu eens relaxen.. Het komt echt wel goed! @sabine: snap jou helemaal! Ben ook bang om zwangere vriendinnen tegen te komen. In onze vriendengroep is er een zwangeren-golf zeg maar. Veel bij dezelfde verloskundige ook.
Haha ik zit met smart te wachten op telefoon van de internist word een gezellig gesprek, wil best hcg prikken maar ik ga niet eerst het klote stuk rijden voor hcg en morgen zegt ze ja je bent idd zwanger en dan morgen klote stuk voor tsh en t4 prikken
Sunshine kan je niet bij je huisarts bloedprikken? Dat kan bij ons wel en dan de uitslag doorsturen naar de internist. Vandaag cd 10 denk dat ik vanavond maar begin met ovu testen. Chocoholic een zwangerschapgolf ppff nog erger. Denk dat wij er ook in gaan komen. Weet wel van een paar vriendinnen dat ze graag kinderen willen. Hopen dat het nog ff eb blijft...
Ik woon sinds kort in goor en sta nog niet ingeschreven dus m'n huisarts is nog in oude woonplaats bij ziekenhuis in de buurt maR dames! Ik had toen een duo verpakking cb gehaald helemaal vergeten!!! En ik dacht vanmorgen nou heeeeeel Miss zegt die 2-3 en ja hoor BAM boven de 200!!!
Wat een mooie test. Ik heb me sinds een jaar ook bij de huisarts van mn man ingeschreven. 1 telefoontje inschrijven. Nu je zwanger bent moet je dat ook ivm bevalling ed. Zou gewoon ff dicht bijzijnde ha bellen. En je situatie uitleggen. Moet geen probleem zijn. Probleem ook meteen opgelost
Nou, meer bevestiging is niet nodig toch? wat fijn! Is er ook geen bloedprikpost bij je in de buurt? Hier zitten er een paar zodat we niet naar het ziekenhuis hoeven daarvoor. Laat maar ff weten wat de internist zei.. @sabine: ben benieuwd of we dus nog bekenden tegenkomen. Wel grappig eigenlijk. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook bij het centrum voor de echos. Dan moet je in die wachtkamer zitten wachten.. Echt zenuwslopend! Nu zou ik daar minder moeite mee hebben. Alleen mn tweelingzus weet dat we bezig zijn. Zij gaan een deze dagen voor hun nummer 1. zou helemaal leuk zijn als we samen zwanger zijn!
Oooo wat bijzonder een tweelingzus. Dat zou gaaf zijn samenzwanger. Eerste echo heel apart lijkt me dat. Kennis van ons kwam ook bekende tegen. Ze wisten dis alleen van elkaar dat ze zwanger waren.extra leuk.
@ Sunshine een mooiere bevestiging kun je niet krijgen! En sta op je strepen bij de internist! En heel snel bij een HA inschrijven in je huidige woonplaats! @ Sabinewn: Ik snap je angst maar al te goed. Ik heb dit hier ook dikwijls, Ik ben in mijn vriendengroep de enige die nog geen kindje heeft, en dan denk je ook vaak het is voor ons niet weggelegd. En in man zijn vriendengroep daar hebben zijn er nu nog 2 die geen kinderen hebben, vorige week hoorde we dat er 3 andere zwanger zijn. En het voelt ook echt wrang als je hoort dat andere die veel korter dan jou al wel zwanger of een kindje heeft.. Dit hebben wij allemaal al meegemaakt. Bij ons vragen ook gewoon mensen en wanneer is het bij jullie zover? Dat is helemaal niet fijn. Veel mensen weten dat we 2 jaar geleden een MA hebben gehad dus letten ze nu heel goed op je! kreeg van me werkgever ook de vraag van de week kan het niet dat je zwanger ben! Echt daar gaan mijn haren van overeind staan! @chocoholic: ja dat lijkt me echt niks niet weten wanneer je NOD is. Ja dan zou ik ook een testje wagen over 2 weken dan moet je aardig safe zitten.
Ik zit in de bijstand en zolang ik geen werk heb kan ik niet overgeschreven worden anders raak ik m'n bijstand kwijt eind sept komt die te vervallen en dan laat ik me hier inschrijven dan krijgen we ook huurtoeslag etc! En dan zet het ziekenhuis mij over naar Hengelo, ik wou het eerst via de huisarts regelen maar gezien mijn net stabiele schildklier wou ze dat niet doen toen zij ze al je kan beter lang heen en weer rijden dan risico nemen voor je kindje en daar heeft ze geleik in
Oke vervelend dat je nog niet overgeschreven kan worden! maar als je daardoor je bijstand kwijt raak zou ik nog even wachten ! En ja het is beter voor je kindje ook dat je nu goed in de gaten gehouden wordt dan heeft een ha ook liever dat je in het zkh onder controle staat voor je schildklier, daar hebben ze toch iets meer kennis! Ook al is het voor jou vervelend om iedere keer zo lang te rijden. Maar ja dat moet je dan nu maar voor lief nemen het is niet anders..
Nou eindelijk ze gelooft me na de brief van de huisarts krijg 0,25 mg meer euthyrox en maandag bloedprikken voor tsh en t4 verder geen probleem
@ sunshine: wat een gedoe en onzekerheid! Je laatste test (en de pverigen ook trouwens) was wel super! Hoop dan ook voor je dat alles goed zit. Enne, temp en zo klinkt goed!!! Zo onwerkelijk he, dat er gewoon een klein kind aan het groeien is in je buik. Succes met de internist en zo! @ chocoholic: zou idd leuk zijn als je samen met je tweelingzus zwanger zou zijn! Heb jij nu ook verhoogde kans op een tweeling? @ sabinewn: logisch hoor dat je soms onzeker bent over of je het wel aankan. Maar geloof me, je krijgt met de geboorte van een kind ook een lading moedergevoel mee, daar heb je zo veel aan! Ik weet zeker dat als je eenmaal zwanger bent, het helemaal goed gaat komen. Als ik mama kan zijn, kan jij het ook Enne, dat gevoel van 'zal het wel lukken, zwanger worden' had ik ook enorm voordat ik zwanger was van de eerste. Irritant he? Hoop dan ook dat je snel zwanger mag zijn. @ gertine: wat kunnen mensen toch ontactische vragen stellen! En kan me voorstellen dat je baalt als je ingehaald wordt. Ik ken de andere kant van het verhaal. Bij ons was er een vriendin al meer dan een jaar proberen zwanger te worden en ik was in 2 maanden gewoon al zwanger. Voelde me ook knap lullig toen ik vertelde dat ik zwanger was. Maar ja, kon er weinig aan veranderen. Ben jij weer helemaal opgeknapt trouwens? We vertrekken zaterdag naar het zwarte woud. Nu dus druk met alle voorbereidingen (vandaar dat ik hier nu even bijna niet schrijf). Vriend is er erg relaxed onder, vind dat ik me niet zo druk moet maken. Lekker makkelijk praten, ik regel alles. Mannen Ow, heb trouwens hetzelfde als Eetje: 3 dagen beetje rood en slijm verloren maar ongi heeft niet doorgezet. Vanavond toch maar testen dus. Kan best zijn dat mn lichaam me voor de gek houdt, maar dan heb ik iig zekerheid. En mocht ik wel zwanger zijn, gaan we wel naar het ideale vakantieland voor zwangeren: genoeg alcoholvrij bier daar
Wat fijn dat ze je nu wel gelooft sunshine! Fjn dat de medicijnen worden opgehoogd ook. Is dat allemaal maar geregeld
sunshine eindelijk geloofd de internist het nu. En dat je medicatie aangepast kan worden... Maar ja hier konden ze ook niet omheen.. Margje: ai spannend.. Ben benieuwd.. En ja genoeg alcoholvrij bier daar dat klopt zou leuk zijn nog net voor de vakantie een positieve test.. Houd ons op de hoogte! Ik ga nu heerlijk poosje werken kijken hoe dat gaat. Vanmorgen niet misselijk geweest, wel erg rommelende buik. Nu op 6 dpo nog een weekje wachten en ga dan denk ik toch maar een keer voor NOD testen..
@margje: ik heb idd een verhoogde kans op n tweeling ja, al moet ik daar niet aan denken haha! Als het is, dan is het zo en ook net zo welkom hoor. Maar het is een beetje veel dan. Ach ja, ook dan zal het wel loslopen. En al getest?? Hoop voor je dat het stiekem toch raak is! @gertine: je hebt overal mensen voor.. bij ons werden we er gek van na ons trouwen. Totdat mijn man n keer heeft geantwoord dat we willen maar het niet lukt. Toen gingen er n paar over de zeik. Ook snel weer rechtgezet, maar wel even laten voelen dat dat geen normale vragen zijn! @sunshine: fijn dat ze je geloofd!! Eindelijk actie. Nu hopen dat je bloed goed is, maar dat komt vast goed!
@ gertine: hoe is het werken gegaan? Hier net testje gedaan, uiteraard helemaal wit. Wel verwacht, anders gehoopt lijf loopt dus wel raar te doen