Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Over het tweeling zijn, is idd bijzonder..
    Mijn zus heeft de kwaaltjes gehad bij mijn zwangerschap. Een tijdje heeft ze gedacht zelf zwanger te zijn! Misselijk, moe, etc. En ik had nergens last van.
    Nog sterker, bij mijn bevalling werd ik sochtends wakker met weeen. Haar een sms gestuurd dat het was begonnen. Zij heeft de hele ochtend op haar werk met buikpijn gezeten. Om half 12 stond ze op om te gaan eten, en het was over. Laat het nu zo zijn dat mijn kindje om half 12 is geboren..!!
    Freaky he? Normaal hebben we het niet zo erg als dit hoor. Wel eens hoofdpijn ofzo. Ik hoop ergens dat ik het ook heb als zij zwanger is.. gewoon om het te ervaren.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh Margje wat jammer! Was zo aan het duimen voor je! Misschien over een paar dagen nog es als je ongi niet doorzet?

3. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Wow chocaholic, dat is inderdaad bijzonder met je zus! Hoop ook dat je het andersom nog eens mee mag maken. Maar nu eerst ook zelf zwanger worden ;)
    Enne, liefff van het duimen

Ik heb kruidvattesten gekocht, dus nog eentje liggen. Omdat we zaterdagop vakantie gaan, doe ik toch voor de zekerheid morgenochtend nog een test met ochtendurine.

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Spannend! Succes, en we lezen het morgen dan. Hopelijk goed nieuws!!

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Grr.. ik snap er niks meer van!
    Zoo irritant niet te weten wanneer nod is. Ik heb een app op mn tel die alles netjes uit zou moeten rekenen. Vorige zwangerschap was mijn cyclus gem. 40 dagen. Dit keer 37 en 30. Maar als ik dat invul, zou mijn eisprong rond 4 aug moeten zijn, maar dit was volgens ovu testen 12 aug pas. Mijn nod zou dan dit weekend al zijn, ipv volgende week..?
    Pfff.. word iig gek van dat wachten. #controlfreakje haha

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dan heb je een langere cyclus dan je denkt deze ronde, denk ik zo

7. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ chocoholic: dan blijkt maar weer dat een lijf doet wat het zelf wil. Ik zou iig op je ovutestem afgaan en niet op je app. Die ovutesten hebben immers gemeten wat er in je lijf is gebeurd. Zou dus uitgaan van 12 augustus en dan nod rond 26 augustus.

Hier nog een lijf die doet watie wil...... Nog steeds geen ongi, alleen af en toe klein beetje rose slijm, maar test vanochend ook gewoon negatief. Lijf doet nooit zo raar, dus snap het niet. Maar goed, niks aan te veranderen dus zie wel wanneer de ongi echt doorbreekt. Had alleen gehoopt da dit voor de vakantie was. Overigens was hier eisprong rond 2 augustus dus als ik zwanger zou zijn, dan zou dat nu ook te meten moeten zijn.

Nu weer snel verder met inpakken hier

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Fijne vakantie Margje, balen van de negatieve testen. Drinken dan in iedergeval maar een lekker biertje ;)! En mannen en inpakken .. Pfff hier hetzelfde . Hij zit bij wijze van al in de auto klaar voor vertrek terwijl ik de koffers nog in pak en zwaar geïrriteerd ben haha. Al kan ik er tegenwoordig hard om lachen. Ik begin elk jaar eerder :p .

Gertine @ ben je alweer een beetje opgeknapt ?! Hoop het meid. Ik ga idd een maand op vakantie. Hebben een eigen huis is zuid Frankrijk . Helaas dit jaar geen wijnfeesten voor mij haha .. Maar enorm genieten van de zon en het eten . Zijn er echt aan toe, werken fulltime en de laatste weken Erg druk geweest. Dit jaar er dubbel van geniet en, hoop niet al te veel symptomen te krijgen want krijgen ook gasten over de vloer :).. En die gaan we niets vertellen hihi

Sunshine @ hoe voel jij je ?! Alles weer een beetje geland?!

Chocoholic @ wat een geweldig een tweeling . Vind zo een band altijd bijzonder. Net wat je zegt, jij bent aan het bevallen en zij ervaart dat ook. Bizarre verbintenis zo samen ;)!
    Wat balen dat je je nod niet goed kan uitrekenen . Bereken je nu via ovu testen ? !

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @margje: dat is idd wel mijn idee om nod op de 26e te houden, maar frustreerd wel zo haha.. en dan beginnen we net. Kon het vanmiddag niet laten om vast n early predictor te halen. Ff goed kijken wanneer ik hiermee kan testen. Die dingen zijn nog duur ook..
    Hopelijk komt je ongi snel, dan weet je waar je aan toe bent! Of natuurlijk alsnog geen ongi haha! Zou idd al wel te zien moeten zijn ja..

@eetje: fijne vakantie met hopelijk niet teveel kwaaltjes. Wel extra genieten nu :)
    Ik ga idd wel uit vd ovu testen. Zoals margje al zegt testen die je lichaam en geen berekening via app. We zien het wel. Gaan begin sept met vakantie, dus zou ik evt net als jullie ook een leuke vakantie tegemoed gaan haha! Hoop het.

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Eetje! Ja gaat goed nu is de periode voorbij van misschien ongesteld worden! Nu kriebelt het echt heb werk gevonden dus kan me in laten schrijven:D alleen nu begint het nadenken over zou het hartje wel kloppen zou alles goed gaan brrrr niet dat ik bang ben of stress maar denk er wel overna en ik ben blij als we 4 weken en 3 dagen verder zijn dan kunnen we onze kleine zien en hopelijk een kloppent hartje

En hoe is het met jou?

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wat fijn dat je werk hebt gevonden! Moeilijk om je geen zorgen te maken he. Hoop voor iedereen hier dat de weken snel gaan en alles goed is.

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja idd en aangezien ik rook terwijl ik heeeeeeel graag wil stoppen maar met elke tegenslag het kortweg niet lukt, m'n pakje is nu leeg ga ook geen nieuwe meer kopen arme beeb!:( heb echt een hekel aan mensen die bewust blijven roken tijdens de zwangerschap al wil ik heel graag stoppen maar walg er nogsteeds van bah

13. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hallo dames..

Hier 2 logeetjes. dus vandaag niet online kunnen zijn, maar ze liggen nu heerlijk in bed! pff wel vermoeiend opeens 2 van die meiden 1 van 11 en 1 van 5 jaar.. Maar heerlijk is die afleiding..

Ja Eetje ik ben weer helemaal bij, maar wel af en toe raar weeiig gevoel in me buik, maar gisteren heerlijk gewerkt.
    Heerlijk een huisje in Frankrijk, nee maar geen wijn drinken dit jaar. Maar de reden is niet zo erg om het te laten.. Geniet ervan en hopelijk niet te veel symptomen zou jammer zijn als de gasten het merken.

Margje: als je het nog leest een hele fijne vakantie en hopelijk dan maar snel ongi, dit is erg onzeker..

Goedzo Sunshine alles voor je Beeb maar wel knap dat je zo in 1x stopt.

Chocoholic: ik zou uitgaan van je ovutesten die zijn betrouwbaarder dan app! Dus ja je zal nog even geduld moeten hebben:)
    En echt bijzonder dat je tweelingzus dit ervaart heeft bij je vorige zwangerschap.

Zal rustig worden hier in september volgens mijn zijn we dan allemaal op vakantie.. wij gaan ook begin september.. Zou zeker leuk zijn Margje als wij ook zo op vakantie gaan. Ik moet nu nog een weekje wachten en dan kan ik testen..

14. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hè meiden even een vraagje tussen door hoor. Vinden jullie het vervelend als ik / wij die zwanger zijn blijven mee praten ?!
    Vind het zelf erg leuk om jullie te blijven volgen :p en mee te blijven kletsen. Maar kan me voorstellen dat het misschien lastig is

15. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ sunshine: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fijn ook! Valt in deze tijd niet mee een baan te vinden.
    Enne, succes met het niet meer roken. Je kan het! Alles idd voor de baby. Mocht je neiging hebben tot roken, moet je je baby even voorstellen met een sigaret ;)
    E onzekerheid hoort er bij, is ook zooooo spannend! Beetje onzekerheid is ook niet erg. En als je denkt da je jezelf zit gek te maken, laat maar weten, ben master in relativeren geworden ;) :D

@ eetje: wat heerlijk een huis n frankrijk! En lekker ook, een maand vakantie. Lekker vooruitzicht!
    Ik vind het gezellig als je blijft kletsen hier, hoor graag hoe het met jou en je zwangerschap gaat! (N dat geldt wat mij betreft ook voor andere zwangeren)

@ chocaholic: ja, kan me voorstellen dat het frustrerend is, nog langer wahten! Hopelijk is het gewoon raak deze maand :)
    En die zwangerschapstestem zijn idd enorm duur. Daarom test ik hier altijd echt pas vanaf nod (maar snap jouw testdrang ook wel). Ben eigenlijk wel benieuwd vanaf wanneer je met die test kan testen

@ gertine: dat is ineens wel druk ja, 2 van die logeetjes. Wel gezellig. Hoop dat komende week snel voor je vorbij is. Ga hard duimen voor een posi test.

Hier auto ingepakt, huis aan kant, kind op bed. Morgenochtend weg, heerlijk! Kan nu natuurlijk niet slapen hahahaha. Inpakken ging uiteindelijk nog best goed. Scheelt dat we in een huisje zitten en dus eigenlijk vooral kleding moeten meenemen. niek is ook al 2,5 dus hoeven we ook niet meer zo veel voor mee te nemen als in de babytijd. E merk dat ik routine krijg met inpakken ;) en idd: al op tijd begonnen met dingen kopen en voorbereiden.

Heb voor de zekerheid nog wel zwangerschapstestje ingepakt. Ongi zet nog steeds niet door. Blijf het vreemd vinden dat het eerste rose slijm eerder kwam dan ik ongesteld moest worden (maandag slijm, meestal zou ik gisteren of vandaag pas ongi worden en ben best regelmatig). Als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik toch nog een testje doen. In het gekste geval (wat ik niet denk maa je weet nooit) heb ik afgelopen maandag pas mn innesteling gehad. Dat zou dan 10 dagen na ovulatie zijn, dus op zich mogelijk. En dan zou ik dus te vroeg getest hebben. (En zou mijn ovulatie ook iets later zijn geweest als anders)
    Ik hou nl last van allerlei dingen die ik anders nooit heb [zucht]. Voel me ook echt niet mezelf, ben zo emo als maar zijn kan (zowel huilerig als snel geirriteerd) terwijl daar geen aanleiding voor is.
    Maar goed, ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, al laat ik het weekend toch voor de zekerheid mn wijntje even staan.

wellicht lukt het me op vakantie nog een keer in te loggen, dus als ik nieuws heb, horen jullie het misschien wel.

Enne, fijne vakantie alvast voor iedereen die binnenkort gaat! Gaat idd rustig worden hier. Wj zijn 7 september pas weer terug

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: natuurlijk is het gezellig dat jullie mee blijven kletsen! We gaan ervanuit dat iedereen hier binnen 2 mnd een positieve test heeft toch?
    Misschien ff een schematje maken met nod's trouwens? Kunnen we de zwangeren een kleurtje geven?

@margje: die early test is voor 4 dagen voor nod. Zou in mijn geval dan de 22e zijn denk ik. Ik wacht sowieso tot die datum, anders is het helemaal weggegooid geld.
    Fijne vakantie! Misschien dus bij terugkomst een positieve boodschap! Ik duim voor je! Geniet iig van je vakantie.

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Uh ja de laatste keer toen we een NOD lijst maakte werd et onderwerp gesloten al 2x hahah dus dat is geen goed id denk ik
    Ik heb vandaag al m'n testen op gezocht haha jullie gaan je dood schrikken:p en heb al zooi weg gegooid wacht ik ga een foto makwn

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou mijn collectie er horen nog 3 cb digitaal bij waarvan 2x 1-2 en 1x 2-3 hahahha

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw! Dat je die allemaal zo bewaard haha!
    Nod lijst is dan denk ik geen goed plan hihi! Raar dat het dan wordt gesloten eigenlijk!

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    HahahHa heb nu al deel Weeer weg gegooid alleen de mooiste gehouden! Nou omdat er in dit onderwerp speciale NOD lijsten zijn Dusja

Deel Deze Pagina