Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ Eetje: Nee hoor blijf gezellig kletsen.. Ook al ben je zwanger kunnen ik vind het niet erg hoor..
    En andere zwangeren blijf ook gezellig!

@ Sunshine heb ik wat gemist. Zal vanavond even goed terug lezen, maar zie ik nu goed dat je werk heb gevonden?

hahaha wat leuk al die testen jammer van de CB dat die niet zichbaar blijven.. Maar ik zou ook de mooiste bewaren en inplakken.
    Misschien ben ik wel net zo gek en zou ook veel testen alleen voor bevestiging denk ik..

Ja was in begin een drama iedere keer gesloten zo raar...

@ Margje: hoop dat je alsnog een positieve test krijg daar op vakantie.

@ Chocoholic: dan hebben wij ongeveer de zelfde tijd NOD.. Ik de 24ste

Hier alles lekker ben zo hyper volgens nichtjes en man. heb heel veel energie vanmorgen terwijl het maar een kort nachtje was..

Ik zie de reacties vanavond weer we gaan zo zwemmen met die meiden en vanavond BBQ-en als het weer goed blijft.

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine ja heb werk gevonden helemaal blij kan ik me mooi laten inschrijven hier en het mooiste is nog laatste uitbetaling wwb rond 30ste deze maand en 2 sept kan ik op me nieuwe werk beginnen dus mooi mee genomen toch haha , volgendsmij heb ik net zoveel als jou gemist ben al die dagen in roes geweest dat ik de helft niet gelezen heb haha ,

M'n vriend zij vandeweek al ja maar dan willen we het plaatje ook compleet hè met digitale 3+ HahahHa Dus ja hopelijk komt die vandeweek ook even voorbij :D

Geniet van je dag is altijd fijn die afleiding

3. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Fijn meiden .. Dat stelt me gerust :).

Sluit zp dan het onderwerp zelf ? Wat raar joh. Dan zou je dit dus een andere naam moeten geven . ?! Raar verhaal pfff hihi

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee want het NOD topic bestond dus onder een andere naam met een NOD lijst mocht niet

5. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ben weer helemaal op de hoogte!!
    pff wat ben ik gesloopt zeg... ga zo vroeg bedje in..
    Kindjes zijn weer naar huis..

Zegt me zwager vanavond.. Ben je aangekomen ofzo? ik nee hoezo?
    zegt ie volgens mijn zijn je boobs groter:):) zegt me man ja dat voelde ik van de week ook al!! :):) mannen echt genant!
    Maar toch net even gekeken, maar ze lijken inderdaad steviger.. en zie veel blauwe aders lopen. Ik ga me weer gek maken.. :$

Ja de 3+ moet er natuurlijk bij Sunshine.. dan is het rijtje helemaal compleet!

Misschien moeten we de naam ook veranderen, omdat er nu ook zwangeren bij zitten die niet meer op het wachtbankje zitten!
    Dan hoeven we ook niet iedere maand een nieuw topic te openen!
    Goed idee?

6. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Lieve Meiden, vandaag ben ik begonnen met vloeien. Ga ervan uit niet meer zwanger te zijn. Voel me leeg en verdrietig . Wat fijn dan om weer even te voelen hoe het is om zwanger te zijn. Ik trek me even terug maar kom zeker weer terug . Succes allemaal . Liefs

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Eetje wat naar! en erg verdrietig..
    sterkte neem je tijd!
    een knuffel we denken aan je..

8. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Heel veel sterkte eetje

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Dankje meiden ..

10. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte eetje!

Dames, heb nog totaal geeeeeen symptomen van een zwangerschap. Herkennen jullie ook dat je dan de moed verliest terwijl je overal leest dat je niet altijd zo vroeg symptomen hoeft te hebben.... ?

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: mannen... haha!

@eetje: veel sterkte meid. Snap helemaal dat je je leeg voelt. Misschien beetje krom gezegd, wil je geen hoop geven, maar weet je het zeker dat het over is nu? Vriendin van mij heeft ook een goede bloeding gehad, check in het ziekenhuis zeiden ze dat het een miskraam was. 2 weken later nog een check of alles 'weg' was, bleek dat er toch nog een vruchtje zat, wat inmiddels een gezonde 8 mnd oude baby is! Weet niet of het vloeien doorzet, zo niet, laat het nakijken.. je weet maar nooit. Dikke digi knuf iig.. ik denk aan je! :(

@loes: hoezo verlies je de moed? Zie dat je in de 4e ronde zit.. gebruik je ovutesten of temp je?

12. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chocoholic.... bedoel meer de moed voor deze ronde! in de eerste wachtweek zeg maar denk ik steeds ooooh wie weet is het wel raak. Dan de tweede week waarin er geen symptomen ontstaan, dan denk ik "het zal wel niet".
    Komt misschien ook wel omdat ik bij beide vorige zwangerschappen al 2 dagen na de eisprong veel symptomen had en dat het 2 keer in 3 maanden raak was...

13. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Thx dames.. Gistere ochtend heel licht roze verloren. Toen dacht ik dat kan makkelijk door de seks zijn gekomen (had ik vorige zwangerschap ook ivm Goed doorbloede baarmoeder mond) dit stopte rond 12 uur ook en had nergens last van. Tot gister 20.00u. Ik liep de trap af en kreeg steken in m'n buik, tegelijkertijd voelde ik wat lopen. Hierop naar toilet en verloor helder rood bloed. Daar schrik ik me uiteraard rot van. Ik voelde me ook direct "leeg" . Hierna veel kramp gehad en maar naar bed gegaan. Vanmorgen wederom wat bloed verloren, hier ook stolsels bij gezien . Vanaf dat moment geen pijn meer en verbazingwekkend , ook geen bloed. Bij controleren (met vinger) alleen wat oud bloed diep in schede. Toch maar de vk gebeld.. Als ik dit tot donderdag hou ( dus niet meer vloei en symptomen blijven) dan volgt er een gesprek en maken we een afspraak voor de week erna om te bepalen via echo of er nog iets zit en zo ja of er een hartje klopt. Het blijft spannend .. T is 50/50. Ze laten me gelukkig niet op vakantie gaan zonder uitkomst. Ik ben benieuwd, m'n duimen draaien en bij elke toilet gang hoop ik natuurlijk dat ik niet gevloeid hebt. Bedankt voor jullie berichtjes in ieder geval. Doet me goed. X

14. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eetje.... ik weet hoe akelig het is, het gevoel in je lijf en de spanning en hoop dat het misschien nog goed gaat!
    Blijf toch goede moed houden ons lichaam kan rare dingen doen die toch een positief resultaat kunnen hebben!

Dikke knuffel voor jou en ook voor je partner!

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Eetje ik ga echt duimen voor je!!! Gun het jullie zo
    En de andere meiden ook natuurlijk

Hier echt een klote dag gehad stoppen met roken gaat niet zoals geplant vandaag in een keer pijn aan ogen wazig zien duizelig hoofdpijn werd echt beroerd en alleen al van m'n zicht:( stress gigantisch zweten ik weet echt niet hoe ik moet stoppen bah

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @loes: ooh nu snap ik je! Gelukkig is elke zwangerschap anders, dus ook het wel/niet hebben van symptomen. Probeer positief te denken hoor! Komt echt wel goed al duurt het wachten zo lang..
    Hier ook geen symptomen te zien, dus twijfel begint toe te slaan. Zolang er geen rood te zien is, ben ik nog wel positief iig!

@eetje: spannend dus.. Ik hoop voor je dat het niet zo is en je straks gewoon n hartje hoort! Iig met duidelijkheid op vakantie. Erg fijn! Succes en laat ff weten!

@sunshine: stoppen met roken gaat niet zomaar. Je moet er ff doorheen. Mijn moeder heeft het ook gedaan toen ze zwanger was van ons. Misschien iets vinden dat je rooklust kan vervangen? Zoethout kauwen bijv. heb ik wel eens gehoord. Ff googlen ofzo hoe anderen dit hebben gedaan. Probeer je niet gek te maken iig! Denk aan je kindje.. Je kan dit!

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Het is niet dat ik er naar hunker het gaat zo uren goed maar dan zonder er aan te denken krijg ik die klachten en omdat ik al een oogziekte heb gaat dat heel erg pijn doen :(

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh zo. Kun je daar niks voor krijgen? Oogdruppels ofzo?

19. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen dames

Snap wat je bedoeld loesje,vervelend en onzeker gevoel is dat.
    Wat spannend eetje, hopen dat je iets moois mag zien. Zal voor je duimen.
    Gertine, wanneer mag jij gaan testen?
    Hier alles rustig. Snap alleen niet meer zoveel van ff, krijg hem niet stabiel. Mn ei moet nog komen, nu 3 dagen een negatieve ovu test. Vorige maand had ik hem ook pas op dag 17. Rustig afwachten maar. Vandaag lekker een dagje vrij. Zo ff boodschappen doen en een beetje poetsen. Het weer is hier ook niet zo gezellig om buiten wat te ondernemen.

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee gaat niet bah!
    En tot m'n grote schrik lichtelijk bloed verlies vk gebeld mocht meteen komen en het was nog niet meer dan een zwart bolletje en ze heeft me is terug gezet naar 4/5 weken ipv 5+6 maar geeft niet ben blij met m'n bolletje ! Volgende echo is week eerder gezet 9september en dan gaan we voor een kloppent hartje op 7/8 weken

Deel Deze Pagina