@sunshine: fijn dat je zo snel mocht komen. Heerlijk is dat te weten dat ze je meteen serieus nemen en je gerust kunnen stellen. Erg fijn! Ook wel leuk dat je echo nu eerder is
Goedemorgen dames, Wat spannend nog Eetje, hoop dat het alsnog goed mag gaan! Zal voor je duimen.. Sunshine: Ja dat zijn echt afkickverschijnselen, maar hou vol en anders onder begeleiding stoppen! Er zijn allerlei manieren om te stoppen. Loes1983: Niet de moed verliezen het kan altijd en je hoort wel vaker van meiden dat ze niks voelen en toch zwanger zijn. Nog een paar dagen wachten en dan zul je het weten! Sabinewn: Ik heb zit nu op 10 dpo dus donderdag of vrijdag testen.. Durf het niet eerder bang voor een witte test! Hopelijk een leuk begin van de vakantie! Vrijdag krijg ik namelijk vakantie.
THx we houden hoop! Jeetje sunshine , vervelend hoor. Wat apart. 2 zwanger en beide bloed verlies. Wat fijn dat je direct mocht komen. Toch een geruststelling iets te zien. Is het vloeien nu gestopt ?
Ja was alleen vanmorgen paar druppels wou alleen even vragen wat het kon zijn toen zij ze kom Maar langs maken we meteen even een echo dus niet iets om druk om te maken zag er netjes uit Hoe is bij jou nu?
Hey Gertine, donderdag samen testen dan? Ik kandan de early test als hetgoed is doen het liefste vandaag nog, maar ben ook bang voor een witte test. Niet teveel aan denken, het is zo donderdag!
Hier gaat het goed. Wat oud bruin slijm, maar dat moet ik echt controleren met m'n vingers. T komt er nog niet echt uit. Voel Mw. Goed, steeds meer misselijk . Wie weet zit het er nog. Vanmorgen voor alle zekerheid even getest en was nog mega positief . Kan natuurlijk nog een hoge waarde hebben en zegt het niet zoveel maar goed
Dames wat fijn zo'n extra bevestiging! Ook al kan de stof nog in je lichaam zitten, toch een geruststelling om de test te zien toch!
@ chocoholic en Gertine... volgens mn banner kan ik volgens mij donderdag ook testen. wil het alleen pas vrijdag of zaterdag doen omdat mijn cyclus nog niet regelmatig is en ik het nog neit zeker weet. Merken jullie al verschil in jullie lijf??? spannend he, laatste dagjes wachten! Hopen op 3 beebjes voor ons! groetjes Loes
Een snel dames, niet zo veel tijd. @ eetje: jeetje, dat is schrikken!!! Duim heel hard dat je zwangerschap gewoon goed mag blijven gaan. Test is iig mooi! Succes en sterkte nu met afwahten, wat lijkt dat me moeilijk @ sunshine: fijn dat je zo snel tereht kon! En heerlijk ook al eerder een echo. Andere dames: succes met afwachten nog even. Hier zaterdag langzaamaan ongesteld geworden, wel echt mega en met behoorlijke krampen. Lijf doet echt even anders dan normaal, maar het is niet anders. Hopelijk ben ik er snel vanaf, niet handig op vakantie.
@sunshine: als dat geen knaller is, weet ik het ook niet meer! @loes: spannend! Doe gewoon mee mijn cyclus is ook nog niet regelmatig, maar ik kan gewoon niet wachten! Heb sinds gister wel veel meer afscheiding, maar wil dat wat zeggen? Verder n paar dagen misselijk geweest, maar dat had mn zus ook. Denk samen wat verkeerd gegeten afgelopen weekend. @margje: balen dat het nu net met vakantie zo hevig is. Hopelijk neemt het snel af en begint n nieuwe ronde!
Loes1983: ja ik heb wel wat symptomen maar ja is dat wel van zwanger zijn of aankomende ongi.. Vorige week natuurlijk behoorlijk misselijk geweest, maar nu niet meer. Net wel een dutje gedaan want was echt bekaf! zere boobs en lijkt of ze steviger zijn en zie wat blauwe aders lopen.. En temp is al 3 dagen stabiel! Maar ja dit zegt natuurlijk nog niks. Af en toe denk ik ja en dan uitzelfbescherming denk ik nee word gewoon ongi. Chocoholic: ik zat zelf te denken dat ik vrijdag ga testen omdat dan mijn man ook thuis is. Donderdag moet hij nog op pad voor de zaak! en de vorige ronde heb ik op nod getest en werd toen als nog 's middags ongi dus wil dan liever een dagje wachten! Een Early van Predictor zou ik niet doen, hoor je zoveel negatieve verhalen over heel veel vals positief. Nou Eetje hoop voor je dat deze test nog goed nieuws is. En gelukkig niet veel bloedverlies meer.. Sunshine dit is echt wel een knaller! fijn dat je zo snel kon komen voor echo zo weet je wel dat beeb er nog zit. Margje: Jammer dat ongi toch gekomen is en dat in je vakantie hopelijk snel voorbij en op naar je ei!
@gertine: heb de Early al in huis, hoorde er juist goede dingen over. Nu zal ik sowieso nog n gewone test doen als mn ongi uitblijft voor de zekerheid na nod, dus we zien wel wat ie zegt. Wat naar van je vorige keer.. Snap dat je dan voor zekerheid gaat!
Zo zie je maar dat er verschillende verhalen zijn van de Early.. Ik hoop dat ie bij jou goed uitpakt.. Ik heb zelf geen ervaring met Early. Hoop dat we allemaal postitief testen eind van de week..
Chocoholic en Gertine... vriendlief en ik hebben besloten om, als ik niet ongi wordt, vrijdagochtend te testen. dan zijn we beide smorgens vrij en hebben even tijd om het nieuws te laten bezinken (wat het dan ook mag zijn). Hier verder alleen klachten van een naderende buikgriep groetjes Loes
Wat spannend meiden. Ohhh ik hoop het zo voor jullie . Houd moed hoor .. Wat balen Margje zo in je vakantie. Je bent er in ieder geval wel vanaf Gaan jullie allemaal tegelijk testen ! Hihi vorige ronde was succesvol .. Duim deze keer weer op veel positieve streepjes. Ohh wat duurt wachten lang. Geen bloed meer hier. Niks meer te bekennen. Donderdag afspraak met de vk . Hoop snel door gestuurd te worden. Helaas zijn ze hier niet zo als bij jou sunshine. Merk dat fat overal wel verschilt ..
Eetje, hoop dat je idd snel door wordt verwezen. Fijn dat er geen bloedingen meer zijn. Stelt je wat gerust denk ik he. @loes: groot gelijk om tot vrijdag te wachten! Eigenlijk wel grappig dat de nod's allemaal zo dicht bij elkaar liggen. Spannend einde vd week dus!