Loes1983: he wat naar buikgriep niet fijn hopelijk snel weer opgeknapt. Dus jij ook vrijdag testen! spannend ja het is wel fijn als je vriend er bij is anders moet je het goede of negatieve nieuws alleen delen lijkt mijn niet fijn.. Eetje: fijn dat je geen bloedingen meer gehad heb. en ja het verschilt heel erg per vk en hoop dat je doorgestuurd wordt en dat je duidelijkheid krijg. ik kon bij mijn MA wel gelijk komen maar ik werd doorgestuurd via de dokter. Chocoholic: zeker grappig dat onze NOD zo dicht bij elkaar liggen, wel fijn dat je deze week voor NOD kun delen en we in het zelfde schuitje zitten..
Dag dames ik ga echt duimen dat het voor ons allemaal raak is!! Gun et jullie zo Vanavond komt moeders voor moeders hier en vriend lief wil er ook graag bij zijn Ik ben alleen zo bang dat die test me onzeker maakt want die testen pas vanaf 500 hcg hoorde ik dus zal lichter zijn
ooh dames... het wordt spannend voor ons! Hier wel het gevoel dat ik ongi ga worden... baba wat duurt wachten tot lang!
Goedeavond dames Ik b een dr weer. Mijn mobiel is kapot gevallen, doet helaas niks meer kan nu ook ff niet meer bijhouden. Hier alles rustig. Wel wat vruchtbaarslijm maar geen temp veranderingenen geen positieve ovu test........balen
Hej dames MvM is weer weg en toen ik haar vertelde dat ik 10 dagen terug was gezet door de verloskundige dus pas 4 weken en 5 dagen viel ze bijna van der stoel aangezien ze zij zo dan test je al heel snel heel duidelijk Ookal is de test geen knaller ze zij voor jouw termijn is het een super knaller ben zo happy
Sunshine; mooie test.. fijn zo'n bevestiging. Sabine; ai das minder tel stuk. hopelijk snel ei. en veel klussen dan maar Loes; hier denk ik zelf ook ongi te worden. Nog geen ongi klachten te bekennen. Maar mijn gevoel zegt het kan het niet verklaren. Maar het is heel raar en naar.. Hopelijk toch nog goed nieuws voor ons.. heb jij ongi klachten? Nog 3 dagen.
@sunshine: fijn dat de mvm test goed was! Vind mvm trouwens een super initiatief! Vorig jaar gedaan, en zal deze zwangerschap ook willen doen. @gertine: vervelend dat grvoel dat je ongi komt. Blijf positief! Hier nog geen ongi of voortekenen ervan te vinden. Nog even afwachten dames! Spannend!
Hier vanmorgen beetje misselijk en vannacht erg slecht geslapen was zo weer wakker.. temp wel iets gezakt maar verder geen klachten.. Dus kan nog alle kanten op.. We houden hoop!
Succes hoor meiden. Denk aan jullie.!! Slaap al 2 nachten slecht, vanmorgen wederom bloed verloren. Ik snap er niets meer van. Zo klote als je je lichaam niet onder controle hebt of niet begrijpt. Wat een vage periode dit
Tja Eetje, wat irritant En vooral vaag.. Hopelijk straks meer duidelijkheid. Hopelijk duiden die bloedingen op niets ergs en ben je er snel vanaf!
Het is hier nu echt officieel. Helaas. Ergens ben ik enorm opgelucht, dat klinkt misschien raar maar continu in afwachting en stress of het allemaal goed mag gaan is ook niets. Ik voel me verder goed, veel buikpijn en steken maar niet ondraaglijk . We kijken vol goede moed naar De toekomst. En zo grappig tegelijkertijd, mijn dochter snapt van dit alles natuurlijk niets maar ze wil de hele dag bij mama liggen en knuffelen . Lieve mams zegt ze dan. Dat maakt dan een hoop goed. Hoe staat het ervoor met de testers?
Sterkte Eetje.. hebben ze het nagekeken? Sorry, weet niet meer wanneerje afspraak was.. Klote iig, maar ik snap je opluchting! Laat de klrine je maar lekker verwennen met veel knuffels. Lief, ookal snapt ze het niet goed! Hier had ik net nog getikt nergens last van te hebben, beginnen de steken in mn onderbuik toch echt te komen. Heb iknormaal nooit zo'n last van. Ben ook ineens niet fit en duizelig.. Bleh! Laat het maar snel 5u zijn..
Eetje, wat jammer nou. Knap dat je er zo goed mee omgaat. Laat je thuis maar lekker verwennen. Wat vervelend chocoholic. Hopelijk blijft je ongi nog ff weg. Vanmiddag ovu test gedaan en hij is wel iets donkerder dan gister maar geeft me nog geen duidelijkheid. Weer een heel licht tuurateeepje. Vandaag cd 16. Heb contact opgenomen met sensitest. En het schijnt vaker voor te komen. Kan van alles zijn maar ze adviseren om de volgende x de extra gevoelige te nemen en nu de meest donkere uitslag aan te houden als ovu. Voor de zekerheid ook een mail naar m'n huisarts gedaan, vertrouw het toch niet helemaal, heb gevraagd of ik iets van onderzoek ofzo kanondergaan. Maar nog geen reactie. Toch raar zo'n laat ei, toch? Maakt mij wel onzeker.
Hooi, zou ik hier ook mee mogen schrijven. Ik hoop dat wij in september weer een positieve test hebben. Ik sta er wel even anders in door mijn miskraam.
@ Eetje: wat naar maar snap het wel nu heb je tenminste wel waar je aan toe ben.. aaah wat een lieverd laat je maar lekker knuffelen door die kleine! @ chocoholic:he wat vervelend dat je niet lekker voel @ Sabinewn: ja dat is raar maar ja het kan wel dat je cyclus nu van slag is! Hopelijk komt ie nog of heb je hem net gemist! @Ameroen: welkom klets gezellig mee! ai een miskraam is dat lang geleden of nog maar pas? Hier nu nergens geen last meer van! dus we gaan het vrijdag wel zien!
Ik kon het niet meer laten.. Early test gedaan en hij was omo wit.. Nog meer balen want bij het 'afvegen' zat klein beetje bruin/roseslijm. Echt mini, maar zo begint mn ongi altijd wel... Ik was vrij zeker omdat we hebben geklust op mn ovu positief dag! Afwachten op mn ongi dus maar.. Hopelijk brengen de andere testers beter nieuws!
@ eetje en chocoholic.... voor beide vervelend nieuws NIET LEUK!!!!!! Amaroen, welkom! Voor degene die ik niet noem en op het wachtbankje zitten, ik lees en duim mee! En nog even een tip: koop noooooitttt wc papier met een rood motiefje rond je nod! ik denk telkens dat ik ongi ben maar dat doet dat stomme papier. Er liggen nu dus tissues bij de wc hahahaha. Straks een paar uur een ob ingehad, was zo benieuwd of er al iets uitkomt....noppes tot zover maar dat kan ineens omslaan. groetjes Loes
Bedankt meiden , doet me goed! Ameroen, welkom. Kom gezellig mee kletsen. Zie dat je afgelopen maand ook een miskraam hebt gehad. Vervelend hè. Hoe voel je je nu?! Gaan jullie voor jullie eerste kindje ?! Choco wat balen ... Je hebt wel duidelijkheid maar goed. Je hoopt toch op een mooie test. Nu hopen dat de symptomen idd je ongi is en snel doorbreekt. Hoelang is je cyclus nu?! Spannend hoor overige dames.. Heb blaren op m'n duimen van het draaien hihi . Moest vandaag ook duimen voor m'n beste vriendin die aan het bevallen was ( zo vaag, zij krijgt 8 dagen overtijd haar kindje en ik verlies uitgerekend vandaag het mijne ) maar goed. Een gezond jongetje en gelukkig een voorspoedige bevalling . Trots op haar !