Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Haha goed bezig met je wc papier Loes hahaha.. Ik lach omdat ik het herken ;)

Spannend hoor. Test je morgen?!

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: weet niet goed meer of ik dit vorig jaar ook had. Nou ja, we gaan ervan uit dat het mn ongi is. Zullen we morgen of overmorgen wel weten dan. Zit nu op cd 34. Maar ik tel pas vanaf de dag dat het echt helder rood is. Vaak duurt dat 1 a 2 dagen na het 1e bruinig/rose spoortje.
    Het zou ook te mooi zijn, want dan zou ik exact 12 wkn zijn op de verjaardag van ons 1e ukkie.
    Wat een dubbel gevoel moet je hebben bij de bevalling van je vriendin.. natuurlijk super blij voor haar, maar voor jezelf blijft dit 'de dag dat..'

3. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eetje, we gaan vrijdag testen, morgen heeeel vroeg beginnen met werken dan vind ik dat niet fijn.
    Hoe gaat het met je? Weet hoe het is....

4. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eetje jij ook heel veel sterkte.

Ik heb op 5 aug een curretage gehad. Met 9 weken een slechte echo gehad, het hartje was gestopt op 7 weken. Met 6 weken hadden nog wel een hele mooie echo met kloppend hartje. Was echt een klap in ons gezicht. Ben nu heel bang voor de volgende keer. Het wordt ons eerste kindje.

Ik heb alleen nu echt geen idee wanneer mijn eisprong is.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jeej Amaroen, heftig zeg! Klinkt zeker als n klap in je gezicht.. hopelijk loopt je cyclus wel snel weer goed en kunnen jullie voor een volgende ronde gaan. Ondanks dat je dit niet zult vergeten, hoop ik dat het snel raak is en alles goed komt.

6. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig mogen we gelijk weer beginnen. Volgende week heb ik mijn laatste controle in het ziekenhuis.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #307 sunshine92, 21 aug 2013
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
    Dames mijn collectie is compleet

8. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amaroen en ook voor eetje, hier een soort gelijk verhaal en ook angst voor de volgende zwangerschap. Maar die resulteerde in een prachtige dochter. ruim2,5 week te vroeg geboren en daardoor kwam ze op dezelfde dag als een jaar daarvoor de mk begon. Hoe mooi kan het zijn.

Heb vertrouwen in je lichaam, ik geloof dat er een reden is geweest waarom dit niet goed is gegaan! En ook jij hebt vast snel weer een mooie test in je handen!

groetjes Loes

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Loes @ zo denk ik er ook over . De verklaring is ook vaak logisch (tenzij iets chronisch) want in de meeste gevallen loopt er iets niet ok in de ontwikkeling en dan stopt het proces gewoon. "Gelukkig" ook maar , maar dat neemt de pijn of het verdriet niet weg .
    Kan me voorstellen dat als je een beeld hebt bij een mini mensje met een kloppend hartje , dat je echt een klap in je gezicht krijgt als dat zelfde beeld ineens geen hartje meer weergeeft.

Het gaat met mij geestelijk goed. Lichamelijk echt pijn. Verlies veel bloed en heb echt kramp en een beurs gevoel . Heb nog niets groots verloren ofzo maar begrijp uit ander forum Dat dat ook niet Perse hoeft.
    Ja en dat mijn vriendin bevalt op de dag dat..... Heel apart! T is ook echt een van mijn beste vriendinnen en we hebben de afgelopen week veel met elkaar mee geleefd . Zij omdat ze overtijd liep en echt op was, en ik omdat ik bang was voor een miskraam. Weet je ergens vind ik het bijzonder.. Het bind ons nog meer.

Vind het toch echt spannend hoor al die dames die op scherp staan hihi ;) !!
    Choco @ bijna te mooi om waar te zijn, maar goed, het is haalbaar toch?! Hoe leuk is dat !!!!
    Loes @ je hebt gelijk . Ik hoop dat je het volhoud om niet te testen morgen ;)!! Ik heb ook op m'n werk getest de laatste keer haha.. Al was dat ergens wel raar. Vrijdag is een mooie dag.. Mocht je ongi morgen uitblijven dan word het natuurlijk extra spannend

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: hopelijk voel je je snel beter.. Wel fijn dat je vriendin en jij er voor elkaar kunnen zijn, al maak je beiden wat anders mee.

Hier heeft mn ongi al redelijk doorgezet.. Net al aardig rood. Balen :(
    Had er zo op gehoopt, dus nu met n vette teleurstelling naar bed.. Ach ja, morgen weer n dag en de wereld vergaat niet ;)
    als de volgende ronde ong hetzelfde is als deze (maar dan raak) dan zou ik alsnog 8 wkn zijn als onze kleine 1 wordt. Whaa! maar niet teveel dromen..:p eerst maar eens mooie testen met de rest van jullie delen!

11. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Wat balen chocoholic, op naar de volgende idd, deze week maar lekker wijntje drinken en je vol stoppen met chocolade:p

Hier nog steeds niks zijn. Ff is inmiddels stabiel maar daar is alles mee gezegd. Vandaag lekker genieten van m'n vrije dag. Het zonnetje schijnt hier al heerlijk.

12. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Hallo allemaal!

ik heb het afgelopen uurtje even jullie geschiedenis gelezen..
    Wat een geweldige steun zo'n forum zowel voor de zwangere als de nog niet zwangere.

Ik hoop dat ook Eetje hier wat aan heeft, vind het verschrikkelijk voor je.

@ Loes1983 Nou zie ik, onderaan als handtekening dat je zwanger bent?
    Maar las dat je morgen vroeg pas gaat testen? Heb ik het goed begrepen? Ben je gaan testen? En vooral: is hij Positief??
    Ik hoop het voor je!!:D

Mijn NOD is Zaterdag.

Heb vanaf bijna direct na eisprong pijnen gehad (vergelijkbaar met ovulatiepijn) een beetje tot aan nu toe.
    Vandaar dat ik ben gaan neuzen op internet en hier ben terecht gekomen.

Hoop dat ook ik bij de zwangeren behoor op korte termijn!

Liefs,

Laura.

13. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ Chocoholic: balen dat het nu doorzet.. Heerlijk een wijntje nemen en hopelijk is het snel over.. Ja de teleurstelling is erg groot dan. snap het helemaal! knuff

@ Eetje: wat bijzonder dat je vriendin bevalt terwijl jij een miskraam heb, maar wel fijn dat jullie zo met mekaar mee kunnen leven.

En Loes nog getest of heb je je kunnen bedwingen en nog geen ongi te bekennen??

@ Ameroen, heftig nog maar zo kort geleden een ma en alwel een kloppend hartje gezien.. hopelijk is het weer snel raak voor jullie en is je cyclus weer redelijk snel normaal

@ Sunshine: geweldig mooi het hele rijtje gezien.. Nu heerlijk geniet en niet meer testen en wachten op de echo! spannend hoor

@Lauretta ja dan heb je al heel wat gelezen. Welkom.
    Ja het is heerlijk vrouwen die mekaar begrijpen op het wachtbankje en daarbuiten ook.. En wanneer heb jij jou NOD? En wordt dit jullie eerste kindje? Hopelijk iets goed te betekenen de pijntjes na je ei!

Hier nog geen ongi maar temp is zelfde als gisteren heb nog niet in gevuld FF app wilde niet vanmorgen. Ben benieuwd of ik morgen ongi wordt dan is officeel mijn NOD! maar wil morgen wel gaan testen denk ik en anders zaterdagochtend straks wel even testen halen zag er nog maar 1 in de kast liggen. :)
    Hier nog tot half 2 werken en dan heerlijk vakantie!

14. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

hier nog geen spoortje van ongi.... begint nu wel spannend te worden. Morgenvroeg testen!

@Laurette, denk dat je de tijdslijn van vorige keer zag.

En nu zorgen dat ik wakker blijf, ben zooo moe dat collega's al komen vragen of ik soms ziek ben! zo maar even een frisse neus halen!

15. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Heb jij zon Sabine ??! Geluks vogel ;)!! Ik ben thuis vandaag en dacht nou , dan heb ik het weer in ieder geval mee.... Bewolkt !!!! Dan maar lekker in bed ..

Welkom Laurette , ja dit is een gezellige club. Blijf hier ook lekker plakken ;)! En idd en steun voor elkaar. T is soms heerlijk
    Even te spuien of te weten dat je niet de enige bent die etc etc etc...
    Zaterdag je nod .. Spannend! Hoop dat je symptomen juist zijn. Heb je een regelmatige cyclus ?!

Gertine , bijna vakantie . Wat lekker .. Ben je er klaar voor ?!
    Zou toch een super begin zijn als je test positief is :)!!!

Hier zojuist vk gebeld . Dezelfde die ik van het weekend had want dat hadden we afgesproken. Zo een lieverd, heb haar ook oprecht bedankt. Hopen elkaar snel te zien maar dan onder de juiste omstandigheden.
    Moet wel opletten dat het vloeien minder word. Verlies nog best veel bloed.
    Mocht dit het weekend aanhouden moet ik direct bellen en gaan ze kijken of alles wel weg is of goed zit. Ik verwacht dat dat allemaal wel goed komt .

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Loes het word telkens spannender.. ;)!!!
    De vorige zwangerschap was ook in ronde 4. ( na je mk)

17. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    @ Gertine, mijn NOD is Zaterdag, het wordt m'n tweede kindje heb een dochtertje van 2

@ Loes, sorry, ja inderdaad! Moet nog even wennen hier :)

@ Eetje, ja hele regelmatige cyclus van 28 dagen

hoop dat ik alles bij kan houden, heb nl geen pc thuis, zal het met m'n telefoon moeten doen.

Gertien en Loes, ik zal iig morgen even komen koekeloeren, ben benieuwd!!

liefs

18. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    #318 sabinewn, 22 aug 2013
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
    Whoe hoeeeee ik heb een knallende ovu test, zal m'n man ff bellen dat ie nu naar huis moet komen..... Hahaha nee grapje vanavond mag ook /moet ook
    Het is hier nu ook bewolkt, helaas. Net ff boodschappen gedaan en vanavond m'n nagels weer mooi laten maken en klussen Hahaha. Heeft er iemand nog leuke gezellig maak tips om een perfecte baby te maken?:D Beetje melig sorry:p

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ik heb echt de helft gemist sorry daarvoor

Eetje wat naar :( het is je zo gegund en de andere dames ook

Bah bah bah!!!
    Ik zou toch willen dat we deze maand met z'n alle een club konden oprichten met zn alle : 1ste trimester, en over paar weken 2e en daarna 3e :(

Hier gaat het goed
    Alleen ik krijg wel behoorlijke schuld gevoelens had 15 uur niet gerookt en daarna kwam de pijn aan de ogen weer gelukkig pas 10 uur later dan normaal maar ja dan steek ik er maar een op en ga ik me schuldig voelen en denken er zijn zoveel dames die zo mooi wonder willen alles er voor doen alles er voor overhebben, sommige die niet zwanger kunnen raken sommige waar het mis gaat en dan heb je zoals mij waar het goed gaat testen mooi oplopen kwaaltjes met de dag meer worden , en dan rook ik gewoon stom door ivm pijn die ik voel en die me kindje niet voelt :( word er depri van

20. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah sabine.... mooie lingerie uit de kast, lekker drankje erbij, muziekje en een kaarsje en vooral.... geen druk leggen! maak het gezellig maar maak er geen 'moetje'van.

Laurette, maakt niet uit hoor!

Deel Deze Pagina