Hallo dames, Ik ben er weer! ben behoorlijk ziek geweest overgeven en vreselijk duizelig nu gelukkig weer weg. geen koorts maar arts zij dat het bij de zomergriep hoorde. Vanavond weer gaan werken. Gelukkig heb ik me ei nog niet gehad. Deze week als het goed is. dus dat wordt van de week weer flink klussen! Welkom wondertjeinmaak: jij ook al schildklier problemen, je ben niet de enige.. Sabine: balen is een tegenvaller he, maar geen bloed nog moed! Sunshine: Ken Shavatari niet dus weet niet of je dat door mag doen.. Eetje: Ja dat zal best mooi zijn die foto´s. Het is ook heerlijk weer jammer dat we nog geen vakantie hebben. Maar tussen de diensten door geniet ook ik van het mooie zomerweer!
Nou ben volgens mij ongi aan het worden, nu veel bruin. Sorry voor de details. Eerder dan verwacht. Volgens ff vrijdag maar mn eigen agenda woensdag
Hmmm klote meid mijn temp is nu op 4 dpo weer gaan dalen? Iemand die hier iets van af weet want ik snap het niet vorige ronde had ik een daling op 9 dpo
Innesteling?? Kan van alles zijn. Hier vandaag contact gehad met de internist. Morgen bloedprikken en vrijdag een afspraak. Ga dan ook gelijk vragen voor de verwijzing naar de gyn.
Zou door later ei ook later ongi worden? Tjek ff mn temp kaartje.... Tot nu toe alleen bruin en wat krampjes
ik heb nog ff een foto gemaakt van de test van vanmorgen samen met een oude van vorige x. de onderste is van nu, zie ik een tuur streepje of wil ik deze zien? ik lijk iets te zien maar op de foto is dat wat lastiger
Gaat het om de onderste Sabine ?! Ik zie bij beide 2 streepjes !! Zijn dit zwangerschaps testen ?!?! Ik zou to h zeggen dat ze positief zijn hoor. Ik had 2dagen voor mijn nod ook wat bloed verlies bij m'n vorige zwangerschap. Het kan dus best innesteling zijn. Gertine fijn dat je er weer bent. Vervelend hoor dat je zo ziek vent geweest. Gelukkig weer optijd opgeknapt voor de klus week .
haha ja het test streepje. zal nu ff de kleur foto er opzetten. de onderste test is van vanmorgen, je moet tussen rechter streepje en linkerrandje kijken
Als ik het goed zie, dan zie ik op beide testen net rechts van de linkerkant van je teststrip (volg je het nog ) een streepje!
Helaas toch ongi geworden. Leek ook te mooi om waar te zijn. Wel balen maar ja.positief blijven. Vandaag gaan we gelukkig een dagje weg. Haha naar de apenheul.
Niet leuk Sabine heel eerlijk vind ik de streepjes op de foto ook aan de grijzige kant maar ik wil daar niet echt over oordelen omdat ik het aan m'n ogen heb, duimen voor de volgende ronde dan maar!
Sabine: balen zeg toch ongi geworden.. jammer. gelukkig vandaag heerlijk afleiding.. Eetje: ja gelukkig wel op tijd beter. Ik zag de bui al hangen.
Nou hier m'n ovulation day weer verzet door ff naar 26:/ terwijl ik 2 verschillende inlog gegevens heb bij ff en bij de een laat die met zelfde grafiekje m gewoon op 24 staan en die hier gekoppeld is op 26 nu al heb ik pas getempt om half 11:/ en ik zie nu dat ik daar dus 2 dagen verkeerd had ingevuld dus nu klopt die, aan de ene kant denk Ik Hmmm 2 dagen langer wachten of hij was wel 24ste want toe. Had ik krampjes tijdens het klussen andere kant hebben we dan wel meer kans omdat we daarna nog een paar dagen geklust hebben
Hoi dames, Was al even aan het meelezen, maar zal ook even reageren. Hier spontaan besloten de condooms in de prullenbak te gooien. Wens voor een tweede is er al langer, alleen was mijn vriend er nog niet aan toe. Vandeweek dus besloten ze weg te gooien, joepie! Deze maand hele kleine kans, hebben net na mijn vruchtbare dagen geklust. Mijn nod is nu rond 16 augustus, al telt deze rond eigenlijk nog niet mee. Hopelijk in september dus wel aftellen Bij Niek waren we in ronde 2 zwanger dus duimen heel hard dat het nu weer zo snel gaat zijn (al realiseer ik me ook erg goed dat we toen heel veel geluk hebben gehad)
@sabine: balen dat je toch ongi bent geworden @ sunshine: je tempt dus? Geen ovulatietesten? Heb je geen veranderende afscheiding dan rond je eisprong? Hier kan ik het daaraan altijd merken als ik in mijn vruchtbare periode zit.
Ja ik temp nee geen ovu testen m'n kaartje staat in m'n handtekening en daar ook vruchtbaar slijm aangegeven net een kruidvat lagen ng 2 pakjes 2v5 ik denk meenemen want straks zijn ze weer weken niet leverbaar in iedergeval op voorraad mocht het nodig zijn