@jessica: welkom! @sabine: dat is wel n symptoom van. Ik had dat vorig jaar pas na n pasr maanden. Mega irri. Vooral na de bevalling was het net n melkmachine hihi!
Meiden , even druk geweest ! Rijden over een paar minuten nederland uit. Morgen bij het zwembad in de zon ga ik heerlijk al jullie berichten lezen en beantwoorden..
Nog steeds op vakantie, kon niet meer slapen dus nu even aan het genieten van de rust hier. Én weer van wifi, was even zooooo nieuwsgierig of er al zwangeren bij zijn @loes: yeah! Nog gefeliciteerd! Helemaal super! @ sabine: klinkt hoopgevend, waar je allemaal last van hebt. Ga heeeeeel hard duimen dat je snel een positieve zwangerschapstest hebt. @ sunshine: fijn zon mooie echo! Hopelijk blijft bloedverlies nu weg Alle meiden die ongi zijn geworden: succes deze ronde! Tis moeilijk je idd niet gek te laten maken. Nieuwe meiden: klets gezellig mee! Alle meiden die nu op vakantie zijn/gaan: fijne vakantie! Hier door de rust en het mooie weer vliegt mn libido het dak uit hoop dat dat bij jullie ook zo is, dan heb je geen last van verplichte nummertjes (mijn vriend weet iig niet wat m overkomt hahaha. En geen sexy lingerie nodig, had ik ook niet echt ingepakt dus dat scheelt ) Merk wel dat ik op mn lijf aan het letten ben of ik mn ei al heb. Beetje kansberekenen of ik zwanger kan worden deze ronde. Al reken ik maar nergens op, lijf doet raar de laatste maanden dus wachten het maar af. Vakantie is overigens heerlijk! Veel zon dus zitten veel aan het meertje hier. Zo genieten met een klein mannetje. Al 2 weken erop zitten, nog een week te gaan.
Goedemorgen allemaal, ik heb me niet in kunnen inhouden met testen, ik heb een hele lichte vage positieve test, durf nog niet te hard te juichen. Temp stijgt mooi en m'n lichaam schreeuwt dat het zo is. Lig nu weer kotsmisselijk op de bank. Trekkende gevoel in m'n buik gaat niet over en ik lek nog steeds uit m'n borsten.pppppffff hoop niet dat dit gevoel lang gaat blijven als ik echt zwanger ben. Maandag ga ik een nieuwe test doen, straks nog ff kopen.
Fotooo!!! Ik hoop dat die net zo duidelijk is als ik toen had want dan kan je een cb digitaal doen!!!!!!
Sabine , meid dat lijkt er toch op hoor!!! Kan je je nu inhouden it Maandag?!! Spannend zeg!! Sunshine wat een mooie testen en echo. Wat fijn dat jè zo een vk hebt. Loes , hoe voel jij je ?! Margje hier idem hihi.. Vakantie bevordert altijd ons Libido . Succes meid deze ronde !!! Alle nieuwe meiden welkom, ik ben eetje, heb 1 dochter van bijna 2 , vorige maand eindelijk een posi test maar dit eindigde In de 5e week op een mk. Ik lig hier heerlijk in de zon (32) aan het zwembad. Echt genieten. Rit was vermoeiend maar eenmaal weer hier ben je dat zo weer kwijt. Ik ben erg benieuwd wat mijn cyclus zal zijn. Vloeien is maandag gestopt, als ik ervan uit ga dat de de van mijn mk de eerste de is van m'n nieuwe cyclus dan gaat er deze week weer hard geklust worden hihi.. Maar ben zowiezo benieuwd wat m'n lichaam gaat doen. Nou tot snel weer xxx
Goedemorgen Sunshine,ik zal morgen de foto ff plaatsen. Ik vind alles wel ongeloofwaardig.denk uit zelf bescherming. Eerst zien dat ongi echt weg blijft....temp blijft wel mooi hoog
@eetje: fijne vakantie! Rust lekker uit en geniet ervan! @margje: lekker veel klussen dan! Komt zeker goed! @sabine: whaaa! Spannend! Ik hoop het voor je. Mocht het zo zijn; gefeliciteerd vast! Wij rijden vanavond aan richting Espana, ole! Na 2x een volgeboek park in italie te hebben gehad, viel ons oog op Estartit. Net zover rijden. Ze hebben daar wifi, maar weet niet in welke straal. Hopelijk kan ik af en toe wat inloggen hier Zo niet; tot over 10 dagen!
Hoi Dames, Ik ben inmiddels aan het meeschrijven bij het mei mama topic! Was even benieuwd hoe het met jullie gaat dus heb wat teruggelezen. Met mij gaat het prima, onzeker of het allemaal goed gaat dat wel... hopen dat we snel een paar weken verder zijn en een mooie echo mogen zien. Dames, succes met wachten en hopelijk zie ik jullie nog in het mei topic! x
Goedemorgen. Net een testje gedaan. Geen roze streepje meer te bekennen. Echt heel raar. De 2de keer. Vraag me af wat ik dan wel onder de leden heb. Ook nog geen ongi te bekennen,temp is nog hoog...
Ah balen Sabine, ik ging snel kijken of je goed nieuws had. Hoop dat het alsnog goed nieuws wordt! Ik heb afgelopen week een zware ongi gehad (alsof het nog niet zwaar genoeg is normaal gesproken haha). Hoorde van vriendinnen dat de eerste keer weer ongi na stoppen met de pil altijd heviger is. Hoop het maar. Denk dat vandaag de laatste dag is en dan vol goede moed aan ronde 2 beginnen! Iedereen succes
Yeah! Wifi hier kan ik het nog een beetje volgen. Goeie reis gehad en de kleine heeft bijna de hele weg geslapen. @sabine: balen.. Misschien eind vd week nog es testen als je ongi er niet is? Ik weet nog goed dat er bij mij bijna n week tussen zat tussen nod en posi test. Ff afwachten dus! Ik duim voor je!
Hej dames ! Choco fijn dat jullie een goede reis gehad hebben geniet van jullie vakantie! Hier vandaag eerste werkdag moet om half 1 beginnen Heb elke keer middag dienst dus dat is wel lekker nog wat uitslapen en in huis wat doen Maar ik merk elke dag dat ik rond 12 een inkakker krijg bah -.- hoop dat dat nog beter word na de 12 weken anders ben ik straks elke keer op het werk gebroken Vandaag krijg meteen me contract mee ben benieuwt hoelang me proeftijd is anders kunnen we het naar de 16 weken pas zeggen en ik hou totaal niet van dingen achter houden ben ik een veelste eerlijk persoon voor maar ja financieel is het wel beter voor de toekomst om m'n mond te houden wil natuurlijk het kindje ook een mooie kamer en kleertjes geven Oja en morgen alweer een acht weken dansje
nou heb toch maar een foto van de test gemaakt. ik zie een heel ligt streepje, of is dit een indroger?????
Hai allemaal, het weekend heel druk geweest en lees nu weer even mee... @ Yessy: welkom! En succes met het zwanger worden! @ Sabinewn: Symptomen wijzen absoluut uit naar een eventuele zwangerschap, testje komt niet echt goed uit op de foto, misschien is er morgen een duidelijker lijntje te zien! @ Chocoholic en Eetje: geniet van jullie vakantie!! Hier op dag 9 van cyclus, geloof dat we nu moeten beginnen, gezien m'n vriend snachts werkt moeten we toch maar gericht klussen deze maand, helaas. Om nou snachts wakker gemaakt te worden om te klussen 2 uur voordat de wekker gaat is ook niet alles Ff schemaatje plannen Nee hoor, kan ook heel spannend zijn, even tussendoor, t is voor een goed doel.. Nou, succes iedereen in ieder geval, en Sabine, ben benieuwd naar je testje morgen! Want zoals het er eruit ziet, ben je volgens mij hardstikke zwanger!! Gr.
Sabine @ ik hoop het voor je. Zie zelf niets op de test. Probeer het vandaag nog eens.. Alles wijst er wel op hoor, houd moed !!!