Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ben ook tijdje afwezig geweest ten minste paar dagen vandaag de intake en echo ben zo zenuwachtig :D kwart over 10 moeten we er zijn

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: heel begrijpelijk dat je nog n beetje met de mk bezig bent. Is niet niks.. Gelukkig kun je vd vakantie genieten, al moet je de mk wel 'emotioneel' verwerken. Je doet het super en zeker door zo positief te blijven!

@sunshine: spannend! Laat maar weten hoor!

3. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    @ Eetje, het is ook niet niets, een mk. Het is fijn om te zien dat je er toch goed mee omgaat, en er weer vol tegenaan gaat! Heb daar bewondering voor.. Ga lekker genieten van je vakantie en hoop dat het raak is!

@ Chocolic, lekkere vakantie gehad zie ik zo! Morgen weer terug? Hoop inderdaad dat je ei eerder komt, klussen onderweg is zo onhandig :)

@ Sunshine, Leuk echo! Je gaat samen met je mannetje deze keer toch? Geniet ervan, zo leuk om te zien..

Hier rond mijn ei, maar ben even gestopt met testen, deze maand is het bijna onmogelijk te proberen,vriend doet nachtdiensten en ik ben smorgens al weer vroeg de deur uit.. Best frustrerend, gezien we er allebei erg naar uitkijken, voelt dit als een gemiste maand.
    En ze duren al zolang!!!!

Daarom test ik niet, en wil ik er minder mee bezig zijn, weet toch dat het deze maand niet raak kan zijn:(

Ik blijf wel mee lezen, dus tot snel! Liefs

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje dames ja samen met m'n mannetje hij houd zich stoer maar doet nu 8 dingen tegelijk dus ik weet dat hij zenuwachtig is HahahHa ik lees straks jullie berichten even terug van vandaag en de afgelopen dagen, en dan zal ik meteen de echo even plaatsen hier :D jullie horen van me binnen 2 uurtjes ong

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @lauretta: idd balen! Er maar vol tegenaan als je mannetje geen nachtdienst meer heeft dus. Ook wat om naar uit te kijken ;)
    We hebben besloten morgenavond/nacht aan te rijden. Zijn we mooi in de middag woensdag thuis. Is wat handiger met slaapritme vd kleine.
    Daarnaast, mocht morgen mn ei komen, hebben we nog de hele dag :p net nog steeds niets, dus ik ga er niet van uit dat ie snel komt. Zal meer eind vd week zijn gok ik..

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames hier een pracht echo !
    2 weken geleden bleek die verkeerd gemeten dus ben week 7 dagen terug gezet nu 7+ 6 en hoofdje te zien armpjes beentjes kloppent hartje hij is zo gegroeid in 2 weken tijd echt prachtig
    Ik moet wel naar de gyn over 2 weken omdat ik dus geen schildklier heb en euthyrox slik word ik regelmatig gecontroleerd bij vk en gyn over 5 weken weer vk

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw mooie echo! Raar dat ze de vorige keer verkeerd hebben gemeten. Zo zie je maar weer dat het steeds anders kan zijn. Lekker genieten hoor!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja vorige keer 2 weken geleden was die stuk kleiner

9. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Goedeavond. Allemaal.
    Hier ongi nog steeds niet voorbij. Al 5dagen. Begin het vermoeden te krijgen dat ik als. Nog een vroege mk heb gehad. Komemde tijd ga ik niet meer tempen of ovu testen doen. Veels te frustrerend. Laat de natuur zn werk doen.
    Wat een mooie echo sunshine,wat is die al groot. Hoe voel jij je verder?

10. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hallo Dames,

Hier weer terug van vakantie vanmiddag terug gekomen.. brr wat is het dan hier koud..

Sunshine wat een mooie echo en wat is het mensje gegroeid mooi om te zien..

Sabine: oke hoe lang is je gewone ongi.. Ja het kan wel een vmk want je was wel later ongi..
    Ik begrijp het ik laat nu ook zijn natuur zijn gang gaan.. en temp ook niet deze ronde en zien wel wat het ons gaat brengen.

Vorige week wel me ei gevoeld maar veel minder erg dan anders. Misschien omdat je er niet zo gefocust op ben...
    Ik vind het heerlijk rustig niet meer tempen.. ben volgens man lief of veel relaxter vorige week wel veel geklust maar niet om ei.. en alleen als we zin hadden:)

Eetje: heel begrijpelijk dat je nog aan je mk denkt, het is niet niks. Vind je erg moedig! fijn dat je geniet van je vakantie.. en wie weet is het wel weer raak!

De rest lees ik morgen even bij..

11. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    hoi dames,
    hier inmiddels ook weer terug van vakantie. Idd, brrrrrrrrrrr, koud!
    Mn ei niet gespot deze ronde en aangezien Niek de derde week van de vakantie ging lopen spoken 's nachts (ook de periode dat mn ei zo'n beetje had moeten zijn), hadden we zo'n slaapgebrek dat we allebei niet zo'n zin meer hadden om te klussen. op naar de volgende ronde dus.

@ sunshine: wat een mooie echo!! Fijn ook dat alles goed gaat

@ eetje: lekker genieten op vakantie dus. En neem je tijd om de mk te verwerken.

O, Niek is wakker, reageer snel dus even verder

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @margje: jammer! Hopelijk volgende ronde beter.

Gister was mn ovutest negatief, en wat denk je? Na een rit van 14u net thuis en is ie positief. Dacht het onderweg al te voelen.. Aan de klus dus!

13. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ha dames.

Gisterennacht is mijn schoonvader plotseling overleden.
    wat een klap en nog zo onwerkelijk..
    Het gemis zal groot zijn het was een geweldige man.
    Een betere schoonvader had ik niet kunnen wensen..
    De steun van de hele familie.

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    :( gecondoleerd gertine

15. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Wat verschrikkelijk gertine, gecondoleerd. Heel veel sterkte komende tijd.

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik vind wel vervelend om nou tussendoor wat te gaan schrijven ivm het overlijden van gertine haar schoonvader

Maar ik lees net jullie berichtjes pas
    De kleine is idd goed gegroeid zo groot verschil al
    Verder gaat het met mij goed geen last van extreme kwalen zoals misselijkheid etc
    Wel fijn maar soms ook zorgelijk
    Inmiddels heb ik een week met moeite me werk broek aan gekund bij de benen nog 10 cm over aan bijde kanten alleen bij m'n buik stond die al op knappen krijg m nu nog wel dicht maar zelfs voor mijn postuur ( xs/s) kan ik nu haast vliegen en de rist knapt open
    Ik ben dus bang dat het tijd word om het te melden op het werk want krijg een behoorlijk darmen buikje had gehoopt het tot week 16 na proeftijd geheim te kunnen houden maar helaas

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Gertine, wat verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd..

18. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dank je wel dames besef komt iets meer..
    het is zo dubbel. we mogen hem nu niet meer zien kist is vanavond gesloten.

Sunshine geeft niks.. het leven gaat ook door..
    en dit is een zwangerschapsforum.. en ik zou niet willen
    dat je niet iets over jezelf kan plaatsen..
    dus ga gewoon door.

maar ik dacht we delen zoveel daarom vertel ik het jullie.

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    En daarom precies zitten we hier toch? Ook deze gebeurtenis heeft impact op je leven en je gezin. We zijn hier toch voor vooral de leuke/goede dingen, maar ook om je ei kwijt te kunnen en elkaar steun te bieden in wat voor situatie dan ook die voorbij komt tijdens het wachten of je zwangerschap!
    dus lucht lekker je hart! Knuf!

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gertine , gecondoleerd meid! Heel veel sterkte gewenst!

Deel Deze Pagina