Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja zeker ! We praten nu al een aantal maanden samen met dit groepje en dan kan je zeker dit met ons delen nogmaals heel veel sterkte en gecondoleerd

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    En dames, zitten er inmiddels nog NOD's aan te komen of..?
    mijn ovu test van vanochtend was negatief. Dacht dat het miss 2 dagen waren, maar nee dus. Hopelijk is het gister dus gebeurd :p
    Nu 2 weken tot NOD afwachten..

3. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hier voorlopig geen nod. Nu weer echte op m'n ei. Volgens mij is m'n hele cyclus van slag dus weet ook niet wanneer die gaat komen. Heb 6dagen gevloeid nu eindelijk droog. Meestal ben ik 4dagen ongi. Heb ha gesproken kans is idd groot dat ik toch een vroege mk heb gehad. Streep is een streep zegt ie. Maar ben ik dan nou ook ongi geweest of komt die nog? :)

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    ooh.. ik zou niet weten hoe je dat moet 'tellen'.. Waarschijnlijk zal alles weer op gang moeten komen. Dus nu weet je ook niet wanneer je nieuwe ei komt denk ik.
    Balen dus.. afwachten :(

5. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Gertine,
    wat verschrikkelijk voor jullie familie en jouw gezin! Zo plots is een harde klap om te verwerken.. Gecondoleerd, ik wens jullie heel veel sterkte.
    Liefs,
    Laura.

6. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ gertine: jeetje, wat een k-bericht :( gecondoleerd met dit enorme verlies en heeeeeel veeeeeeel sterkte voor jou en je man de komende tijd.

7. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ sabinewn: denk dat je idd alleen maar kan afwachten. Je lichaam zal wellicht even tijd nodig hebben om weer op orde te komen. Onzeker is het wel zo.

@ chocoholic: hopelijk raak geschoten deze maand ;) hoe ineens zo'n ovutest kan veranderen! Nooit geweten eigenlijk. Nu dus wachtbankje voor jou.

@ sunshine: fijn dat het goed gaat met jou. Enne, je móet niks vertellen hè op je werk. Kan altijd nog een smoesje in de strijd gooien. As dat jouw kansen om te blijven vergroot, zou ik dat zeker doen. Dan dénken ze maar dat je zwanger bent, ze wéten het pas zeker als jij het verteld. Je bent ze nu nog niks verplicht.

@ lauretta: hoe is het met jou?

Hier ziek geweest en daarom even niet hier te vinden geweest. Moet ergens volgende week weer ongesteld worden. Kan dan beetje nagaan wanneer volgende ei is. Wel drukke periode komende tijd, dus vrees dat de volgende ronde ook lastig gaat worden.... Ach ja, ik zei dat we de tijd hebben, dus dan moet ik die ook maar nemen ;) maar mn eierestokken klepperen wel steeds meer hihihi :D

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Sabine , ja dat was tegelijkertijd je ongi. Je cyclus start nu weer van voor af aan.. Kan wel wat van slag zijn als het een mk geweest is.

Margje , jij over 4dagen nod... Heb je al kwaaltjes ?!

Hier nog niets te bekennen.. Af en toe een lichte kramp, heb wel m'n ei gehad en genoeg geklust . Bij en cyclus van 28 dagen zal het woensdag m'n nod zijn.. Ga ervan uit dat hij 2dagen later is.
    Wat ik me van de zwangerschap vorige maand herinner is dat ik weinig slijm verlies had voor m'n nod. Ben benieuwd of dat nu weer iets betekend.. Ben wel erg emo de geholpen 2 dagen. Mar dat kan van alles zijn hihi. En nog steeds geniet ik van m'n vakantie.... Wil nooit meer weg ;)

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh spannend dus volgende week! Ik duim voorje!

Hier voornamelijk buikpijn. Mijn onderbuik is erg gevoelig en heeft meer.weg van ongi krampen. Weet dat dat het (nog) niet kan zijn, maar erg irritant is het wel.. Pff! Hopelijk innesteling, maar we gaan nog niet positief denken. We zullen het zien de komende weken.
    Waarom moet dat 2 weken duren? Haha! Te nieuwsgierig denk ik..

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee ik melt nog niets op het werk :) mag over anderhalve week alweer de kleine bekijken bij de gyn :) opzich weer een voordeel van de euthyrox dat we m lekker vaak mogen bekijken en niets missen van de hele zwangerschap

Spannend dames ik ga voor jullie duimen!

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wat leuk! Hopelijk is alles goed. Fijn dat ze m goed in de gaten houden iig.
    Ik zou ook nog ff niks zeggen op het werk. Ze mogen je toch niet ontslaan door zwangerschap, maar goed. Toch wel fijn om zekerheid te hebben.

12. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ gertine: hoe is het met jullie? Is het afscheid van je schoonvader al geweest?

Nee, geen kwaaltjes. Voel natuurlijk wel vanalles, maar dat had ik vorige maand ook en toen was ik toch echt niet zwanger ;) (en toen had ik zelfs veel meer vage kwaaltjes dan nu)
    Hebben volgens mij ook niet rond mn ei geklust. niek liep in die periode enorm te spoken op vakantie, waardoor we een enorm slaaptekort hadden en klussen even het laatste was waar we zin in hadden. Zit dus eigenlijk beetje te wachten op mn ongi.

Hihihi, zou leuk zijn als je weer zwanger bent! En dan nu wél een goede zwangschap. Nog steeds aan het genieten op vakantie?

@ chocoholic: zo lastig he, dat wachtbankje. Wie dat ooiy uitgevonden heeft ;) geduld wordt iig enorm op de proef gesteld als je zwanger wil worden.

@ sunshine: dat is idd wel leuk, dat je elke keer naar je kindje kan kijken! Willen jullie het straks ook weten welk geslacht jullie kindje heeft?

Hier gelukkig weer redelijk opgeknapt van het ziek zijn. Wel nog enorm last van obstipatie, blegh. Dat word nog wat als ik ooit zwanger ben

13. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Meiden. thanks voor jullie lieve woorden doet me goed.

Het is nog zo onwerkelijk. Je gevoelens gaan op en neer.toch dringt het nu meer door.
    we mochten hem vanaf woensdag niet meer zien woe morgen is de kist dicht gegaan. Hij ging zo hard achteruit. Vreselijk on te zien. en dat beeld wil je niet meedragen de rest van je leven..
    morgen is de begrafenis daar zien we erg tegenop. dan is het definitief.
    Man is erg verdrietig en dat doet zo'n pijn..

Volgend weekend me nod. voelt zo dubbel nu.
    gisteren hadden we het er nog over.. stel dat ik zwanger ben dan raak je zwanger rond pa zijn sterven. het ene geslacht gaat en het andere komt zeggen ze weleens. Voel niks geen kwaaltjes en ga er ook niet vanuit.

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heel veel sterkte vandaag!
    Het kan idd zomaar zijn dat je zwanger bent, maar mocht het zo zijn bekijk het positief. Dan heb je iets om naar uit te kijken, ookal is je schoonvader er niet meer. Voor nu; hopelijk een mooi afscheid van hem. Je nod moet je even niet aan denken vandaag. En je al helemaal geen vorm van schuldig voelen!

15. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ gertine: heel veel sterkte vandaag!! En ja, het is allemaal zo dubbel. Vooral omdat dan zo snel al blijkt hoe hard het leven doorgaat. Niet te veel aan denken nog, nemen jullie je tijd om dit verdriet enogszins te verwerken. Sterkte vandaag!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine heelveel sterkte vandaag! En als je je ei kwijt wilt kan dat altijd hier! We denken aan je

Wij willen het geslacht van de kleine wel weten ja begin nov zou ik 16 weken zijn dus misschien wel te zien :) wacht het even af moet volgendeweek woensdag naar gyn op 12+6 naar vk en dan week 15 weer gyn dus ik denk dat het wachten word tot week 18 vk helaas we vinden het zonde te betalen voor een geslachtsbepaling echo als die elke keer toch van top tot teen nagekeken gaat worden dan hoeven ze niet extra te zoeken ervoor

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Heel veel sterke vandaag gertine . Hoop op een mooi afscheid . Veel liefs voor jou

18. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Meiden ik vraag mij in ene iets af.. Help me even;)

Op 17aug verloor ik bloed .. En wel zodanig vrl.
    Dat de mk toen al wel ingegaan was. Ondanks dat verloor ik de 21aug pas de rest. Er heeft een paar dagen tussen gezeten.

Nu vraag ik me af wanneer me cyclus opnieuw is ingegaan. Moet ik uitgaan van de 17e? Of de 21e?! Ik ben zelf uitgegaan van de 21e , woe nod . Als het de 17e is geweest san was afgelopen zaterdag m'n nod. Kan makkelijk wachten hoor ;).. Maar heb sinds gister gevoelige borsten en met vlagen moe maar dat kunnen net zo goed de hormonen zijn ..

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Meestal de eerste dag van de bloeding, al heb ik er niet veel verstand van maar wat ik hier en daar lees wel, ook heb ik gelezen dat je na een miskraam makkelijker zwanger word ivm de hormonen dus kortom ik zou wel vast een test doen 2v5 geen geld anders tot woensdag wachten en dan kan het niet missen

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ik weet idd dat je cyclus direct weer begint na bloed verlies . Ik
    Weet alleen niet welke bloeding ik moet nemen haha. Zit nog in France dus hier geen goedkope testen. Wacht wel tot woensdag ..
    Of Laurette weet nog goedkope testen te vinden ;)?!

Deel Deze Pagina