Ik zou de eerste aanhouden haha ! Ja dan kan je beter tot woensdag wachten hier lopen we ( vriendin en ik) elkaar weer gek te maken j zou een test nog donker zijn whahha Zij is ook zwanger ik zo nou de laatste keer bracht me dat stress dus echt niet dat ik ga doen! Nou zij dus weer na de action nou ik 1 lichte en donkere op zelfde urine en zij ook haha zo zie je maar dat rond deze periode de testen zo kunnen verschillen en licht het er echt aan of de test het nog wel aan kan of niet wel leuk hoor zijns 3 weken langer dan mij dus kunnen heerlijk bij kletsen maar soms van die momenten 2 controle freaks! Haha
@eetje: ik zou idd tot woensdag wachten en hier een test doen. Dan weet je zeker dat je goed gewacht hebt op een nod. Ik hoop het zo voor je! Hier nog 1 weekje wachten om te testen. Gek genoeg wordt ik er deze keer niet zo nerveus van als vorige ronde. We zien het wel.
Ik vind het maar al te spannend meiden .. Pfff! Haha T is zo gewenst.. Probeer er niet teveel aan te denken maar word non stop herinnerd aan mega grote en pijnlijke borsten hihi Maar goed, nog even wachten. Bij jou ook spannend choco, duimen draaien..!! Leuk hoor sunshine dat je je kleintje zo vaak te zien krijgt. En laat je niet gek maken met al die testen. Probeer te genieten.. T is ren geweldige periode in je leven, zonde om die met spanning door te brengen
Ik ga zo voor je duimen meid!!! Nee maak me ook niet gek meer mee maakt me allemaal ook niet meer uit als de echo's goed zijn lekker genieten van de kleine Ik word alleen gek van de migraine al 3x in 2 weken Bah
Ooh dat is vervelend, migraine! Lekker plat dus? Laat je idd niet gek maken met die testen. Echos zijn zo veel leuker Ik wil ook! Haha! Mijn man vroeg gister of er 'al wat in zat'. Over een weekje weten we het.. hoop dat ik kan wachten met testen tot maandag.. pff!
Ik heb de vk maar gebeld want ik word er echt gek van wil genieten van de kleine en niet met elke aanval denken k*t hormonen Ze belt zo even terug of ik wat mag hebben, neem aan dat migraine niet schadelijk voor de kleine is? Al Heb ik wel migraine met aura ,,, de eerste keer was ik helemaal in paniek was bang dat er wat met de kleine was, toen had ik 2 dagen later zowizo al een echo en ook niet aan gedacht het na te vragen , hoop dat het snel afzakt ,, Ga echt voor jullie duimen Anders zou ik de shatavari van holisan aanraden ik heb m ook 1 maand gebruikt meer ivm m'n onregelmatige cyclus maar ik was direct zwanger , bevorderd de vruchtbaarheid heb nog 18 tab dus mocht iemand interesse heeft doe even een pb!
Hallo dames, Het was gisteren een vreselijke zware dag.. Je moet een geliefde wegbrengen en dat is zwaar, maar desondanks mogen we terugkijken op een goede begrafenis. Heel veel medeleven van familie vrienden en bekenden en dat doet je echt goed.. En nu gaat het leven weer verder, ook al heb je nu nog niet echt fut om wat te doen, heb ik toch maar me er toe verzet en de beneden verdieping schoongemaakt.. Morgen begin ik weer met werken.
@ Sunshine leuk zo vaak een echo, lijkt me geweldig vooral als je ziet dat je beeb het goed maakt.. Wat naar dat je migraine heb hopelijk mag je er wat voor hebben! Volgens mijn is migraine niet schadelijk voor je kindje maar zeker weten doe ik het niet, dat zou je dan aan de vk moeten vragen. @ Chocoholic hahaha die mannen met hun uitspraken.. Ja dan duurt deze week erg lang. En hopelijk wordt het wachten beloond! Ik moet tot het weekend wachten, dan zien we het wat deze rond.. Tot tegenstelling van de vorige maanden voel ik nu helemaal niks.. Maar ja ben er nu ook niet echt mee bezig er valt nog zoveel te regelen voor schoonmoeder en me hoofd staat er niet naar.. Maar zou het wel geweldig vinden als het wel zo zou zijn! het is van harte welkom.. we hebben het er wel even over gehad mijn man en ik. @ Eetje: Ik snap dat je het spannend vind, ik denk dat je dan tot woensdag moet wachten en hopelijk heb je een mooi bericht voor ons..
Hej gertine dat is te snappen ja gelukkig kan je op een mooie begrafenis terug kijken! Hier heeft me schoonmoeder lopen lullen in het dorp dat ik zwanger ben En het ergste is nog ik had nooit problemen met haar altijd gezellig en spontaan ik heb nooit een moeder gehad die er voor me was en zij was dat wel En dan vorigeweek heeft ze het over iemand ene Jan dat die zoveel lult en vervolgends verteld ze het hem op een verjaardag waar wij niet heen konden omdat vriend smorgens moest werken en ik smiddags Me vriend gaat er vanavond heen om te zeggen dat ze niet meer op de hoogte gehouden worden hij is echt boos, en hij had haar net al gebeld en hoop geschreeuw van: ja ik dus kon haar eigen moeder al niet vertrouwen die heeft ze nooit gehad en je wist dat ze zich wel vertrouwt bij jou voelde en dan doe je dit Ik vraag me af of dit niet erg opgeblazen is maar ik voel me wel verraden door haar juist omdat ik nooit een moeder heb gehad die voor me klaar stond en mijn vader woont ook niet om de hoek Ben echt over de zeik nu maar moest het wel even kwijt aan iemand
@sunshine; hopelijk mag je wat tegen die migraine! En dan je schoonmoeder.. Ik blijf me verbazen over dit soort mensen. Snap.dat ze blij is, maar waar is het fatsoen om het de ouders in spé zelf te laten vertellen?! Blij dat je vriend zo reageerd! Laat hem het idd oplossen met zijn moeder. Hetzelfde als familie/vrienden alvast op fb vermelden dat er iemand zwanger is/kleine geboren is met naam en foto erbij/etc. Verschrikkelijk! Wanneer wilden jullie het vertellen? @gertine: wat fijn om te horen dat het een 'goede' begrafenis was. Voor zover he van goed kan spreken, ik weet nooit zo goed dingen te verwoorden bij deze gebeurtenis. Ook nog n paar dagen wachten dus. Zou idd wel dubbel zijn, maar toch misschien ook een positief iets om naar uit te kijken met de hele familie..
Wij wouden het rond de 12 weken bekend maken maar ik heb op 10+2 een afspraak bij gyn vonden we iets te vroeg en bij 12+6 weer naar de vk en eigenlijk wouden we het dan doen, het is zo erg dat het zelfs al bij m'n vriend op z'n werk licht En ik zij ook tegen me vriend ja straks hebben we 20 weken echo en alles blijkt goed staat het nog eerder op fb bij haar dan dat wij het kunnen melden mijn schoonzus was afgelopen weekend 12 weken en daar houd ze dan netjes der mond over
Wat raar! Ik snap echt niet hoe je zoiets kunt doen. Fijn dat jullie het nu dus gedwongen bekend moeten maken.. en dan weet iedereen het ook nog eens. Bah bah! Laat mensen die dingen zelf zeggen! Ik was zo blij dat mijn zus op onze gezamelijke vakantie ten huwelijk werd gevraagd, maar dan wacht ik netjes tot zij het op fb zet. Ook met de bruiloft zelf zette ik er n foto op van mijn gezinnetje. Iedereen vragen om een foto van het bruidspaar. Die heb ik er pas op gezet toen ze dat zelf ook had gedaan. Stel dat gasten vd avond dat al gezien hadden.. Lekker je verrassing weg. Andersom heeft ze dat ook zo gedaan, ook bij mijn zwangerschap en bruiloft. Vind het zo lullig voor je! Zit hier gewoon kwaad te worden haha!
Ja maar dat is toch ook fatsoenlijk we hebben der net nog gesproken zegt ze ja maar ik was zo blij en wou het vertellen en ik Zie jullie amper, nou mijn vriend zegt hij werkt 6 dagen van kwart voor 6 tot 5 en de tijd die hij over heeft wilt hij met mij door brengen, zegt ze ja laat maar heb hier geen zin in in hang op, nou prima zegt m'n vriend ik ga je er niet meer in betrekken ben er klaar mee dus hoop dat het nog goed komt, heb hier ook verder weinig mensen, behalve wat kennissen waar we alleen samen heen gaan maar al M'n vriendinnen en familie wonen bij Arnhem ik woon nu bij Hengelo Overijssel dus dan ga je ook niet vaak heen en weer rijden
Jeej wat schandalig van haar.. Sorry maar snapt ze nu echt niet dat ze fout zat? Heeft er toch niks mee te maken dat jullie elkaar niet veel zien?
Jeetje Sunshine wat een verhaal . Komt vast wel goed, maar is erg vervelend! Zou haar gewoon vermelden dat je het vervelend vind en dat je wilt dat ze alle info voor zich houd. Dat ze enthousiast is kan maar hierbij wel jullie wensen in acht nemen. Verder niet teveel Aandacht aan schenken... Als je altijd een goede band hebt gehad kan je haar bovenstaand best vertellen en dat je teleurgesteld bent. Niets mis mee toch?!
Nee dat snapt ze totaal niet nee, en ze heeft er ook geen begrip voor nou prima we horen der vanzelf wel weer
@ gertine: kan me voorstelken dat het allemaal heel dubbel en verdrietig is. Succes morgen weer met werken, hoop dat je aan je collega's steun hebt. En ja, zwangerschap zou wel gek zijn nu. @ sunshine: ik zou ook not amused zijn! Wat een schopnmoeder.... Hier helaas zo'n zelfde, bij Niek wist ook al iedereen het terwijl we echt hadden gevraagd haar momd te houden. Bij de volgende krijgt ze het dus ook echtpas met 12 weken te horen. Sterkte met de situatie! Laat je vriend het idd maar oplossen, is wel het verstandigst. En geniet jij lekker van het wondertje wat in je buik aan het groeien is. @ eetje: spannend bij jou! @ choco: bij jou dus ook aftellen tot volgende week
Margje , jij overtijd ?! En nog niet getest ?! Goed bezig . Hoe voel je je .. Heb wel een test gekocht maar wacht nog heeeeeel even met testen. Gewoon om dan echt lang genoeg gewacht te hebben..
Nou eetje, kon me vanochtend niet meer inhouden en dus getest. Met echt het idee datie omowit zou blijven. Niet dus!! Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik ben zwanger Van het weekend nog een testje doen en ik ga heel hard duimen dat het niet een vmk wordt (wat dat betreft zit jouw verhaal ook wel erg in mijn hoofd). Vriend schrok zich rot, die was er echt even niet mee bezig. Dacht ook echt dat ik ongi ging worden dus had hem niks verteld. Heb trouwens grotendeels dezelfde symptomen als vorige maand en toen werd ik ook gewoon ongi. Maar niet dus (tenminste, tot op heden, ben toch een beetje voorzichtig)
Enne, jij ook overtijd. (Ik ga even heel hard duimen voor je). Ben benieuwd hoe lang het je lukt te wachten met testen