Gefeliciteerd !!!! Jeetje wat een suprise voor je.. Wat gaaf zeg ! Kan me voorstellen dat je een bepaalde "angst" hebt maar goed... Die kans hebben we allemaal en in de meeste gevallen gaat het gewoon goed !! Zo leuk voor je .. Echt top! Zit hier helemaal Enthousiast te wezen hahaha Ik vandaag m'n nod dag.. Beetje kramp mar dat heb ik al een paar dagen.. Mag borsten waar sinds vanmorgen (Naar mijn idee ) meer aders te zien zijn.. Ik wacht nog even. Ik denk of morgen of vrijdag .. Dan zit ik 3 dagen over m'n nod , kan zijn door de mk dat m'n cyclus van slag is maar heb 2 weken terug m'n eisprong gevoeld dus er moet eerdaags toch wel iets gebeuren
Ga voor jou ook duimen eetje!! Hier net terug van de vk weer migraine gehad en m'n bloeddruk is te laag , alleen wel perfecte bloeddruk voor de kleine alleen voor mij niet . Moet dus rust nemen moest eigenlijk werken ben even langs werk gegaan en het maar verteld gek genoeg was ze heel enthousiast voor me en zij ze ga lekker naar huis knap op , want de migraine begon 2 weken terug reactie van lichaam lage bloeddruk waardoor weer nieuwe aanval krijg cirkel rond moet dus echt even rusten
@ Sunshine: he wat vervelend dat het voor je verteld wordt.. bah niet leuk... En een lage bloeddruk is ook niet fijn, doe rustig aan en neem je rust. Fijn dat ze op het werk zo reageerde. En hopelijk is de migraine snel weg.. @ Eetje: spannend en knap dat je nog niet test.. duimen draaien voor je! @ Margje: whaaa geweldig. Gefeliciteerd.. en ga duimen voor een plak beeb.. Probeer er niet te veel aan te denken, snap dat je bang ben.. Heb je foto?? Hier denk ik dat ik ongi ga worden gevoel van ongi en beetje bruin verlies.. en knallende hoofdpijn. Beetje te vroeg maar dat zal wel door de spanning komen. Pff wat een werkdag was het vandaag.. Ben op! Maar het was fijn weer je gedachten toch ook even op andere dingen te richten. Ook al vragen en steunen je collega's je wel en dat is echt heel fijn.
@margje: jaaa! Gefeliciteerd! Geniet ervan ondanks je angst. @eetje: spannend! Ik ga ook duimen hoor! Knap dat je nog niet getest hebt! @sunshine: idd even rust nemen hoor! Je lichaam is nu met zoveel dingen bezig, en migraine helpt daar zeker niet bij. @gertine: wat een fijne collegas! Goed om even je gedachten ergens anders, e hebben. Hoop nog steeds op geen ongi voor je! Hier geen nieuws. Voel me niet anders dan anders, de pijn in mn onderbuik is weg. We zullen het over een paar dagen zien.. Maandag pas nod.
Dank jullie wel! Angst is een groot woord gelukkig, meer een stuk realisme. Heb vertrouwen in mijn lijf en in het kleine wondertje, dus meer kan ik niet doen. Nu zijn het gewoon spannende weken tot de eerste echo. Vandaag met mijn moeder op stap geweest, moeilijk je mond te houden dan! Reageer vanavond verder, nu eerst Niek ophalen
Zo hallo dames! weer terug van weggeweest... Wat een hectische weken heb ik gehad... druk druk druk en nergens tijd voor .. Nu ook weer even snel een berichtje van mij, me kerel is in de sportschool en ik hou even snel een koffie apauze voordat ik de afwas ga doen hihi.. Margje gefeliciteerd met de zwangerschap! hartsikke leuk voor je ! Er is een hoop gebeurt las ik eventjes snel.. heb het fijne er niet van gelezen, het is zo veel.. Maar lees wat vervelende dingen ..Hopelijk komen er snel vrolijkere tijden voor jullie meiden! Hier was het ook even drama..Nog een reden dat ik het forum even op pauze had gezet, ik had zelf berekend aan de hand van de online calculators dat ik zo rond 9-10 september het meest vruchtbaar zou zijn.. Nou werk ik tot in de nacht dus als ik thuis kom slaapt mijn vriend al en is hij te moe om te klussen.. dus op de 12e had ik geregeld dat ik vroeg naar huis kon,nog net op tijd miss voor me eisprong die dag .. wilde meneer niet klussen! juist omdat ik vruchtbaar was... Ik helemaal laaiend.. 2 dagen later bekoeld en gesproken en hij was dus gewoon bang geworden..Nouja dat kan ik me voorstellen schat, maar voor iedereen is het eng en het kindje komt gewoon.. Nou hij had dus gewoon even een inzinkertje en hij kon het weer aan , Dus wij zaterdag en zondag en ook nog maar even maandag ( ) wezen klussen (14 15 & 16e), bang dat het al te laat zou zijn. . omdat de calculator zei dat de 12e mijn eisprong is.. Gisteren beetje vervelend gevoel aan me rechter eierstok gevoeld en rugklachten, maar dat heb ik wel vaker op me werk.. En zo toevallig wat ik nu ga zeggen.. Vanmorgen las ik iets over innestelbloed.. ik vroeg nog bij mezelf af of iedereen daar last van zou hebben, toen bedacht ik me dat me laatste cyclus 29 dagen was ipv de 28 die ik berekend had.. dus hop weer naar de calculator machine eisprong de 13e, innesteldag de 18e (vandaag dus).. Dames... 15 min geleden ging ik even een plasje doen en ik veeg een beetje bloed weg!!!!!!!! Wat denken jullie?!?!?!?!?!?!?!?!!!!
Blijkbaar snap ik mijn cyclus minder goed dan ik dacht hihihi Ben wel echt totaal ondersteboven ervan vandaag. Had het even niet verwacht. Ik heb ook geen kwaaltjes, dus voelt nog heel onwerkelijk. Van het weekend nog even testje doen. @ eetje: blijft spannend bij jou! Ga nou eens testen (nee hoor, grapje) @ sunshine: wat fijn dat ze op je werk zo lief reageerden. Nu dus rustig aan doen inderdaad. Hooelijk zakt je migraine dan ook snel weg @ gertine: niet fijn zo'n hoofdpijn. en balen als je ongi wordt. Hoop dat je vanavond ook je zinnen een beetje kan verzetten en een beetje tot rust kan komen. @ chocoholic: wachten, wachten, wachten..... Wat duurt dat dan lang! Hoop dat het snel maandag is @ larosa: je maakt het wel spannend voor jezelf! Hopelijk zit e calculator er naast en had je een nog iets latere eisprong. Je lichaam laat zich gelukkig niet leiden door cijfertjes jij dus ook nog even wachten. Sm wachtbankje
Gezellig op het bankje dus Wanneer is jou nod LaRosa? Ik hoop dat ik het uithoud om tot maandag niet te testen haha!
mijn NOd is donderdag pas!!! Maar ik weet het niet.. heb nu dus precies een week eerder een superkleine bloeding gehad.. ik denk ( lees hoop) dat het innestelingsbloed is.. ik heb dit nooit eerder gehad! Ik kan een vroege test gaan doen las ik , op 23 sept zag ik.. kan je die ook kopen in de winkel eigenlijk?? Pfff spannend choco.. ik duim voor je!!!
vanmorgen meer bloed.. Vind het maar vreemd! Heb er maar even een tamponnetje in gedaan.. Voor de zekerheid ook maar eventjes niet paardrijden denk ik! Vervelend zeg die onzekerheid!
Die early predictor testen liggen gewoon in de winkel bij de zw testen. Raar dat het meer bloed is.. Hopelijk niet je ongi. Hier heb ik sinds gister knallende koppijn. Echt niet leuk meer.. Vannacht om half 1 begon de kleine ineens ontroostbaar te huilen. Kreeg haar niet stil en mijn koppijn werd erger.. Pff! Vanochtend naar de wc, bij het afvegen ook helder bloed. Ik weet het niet meer.. Hoop zo op geen ongi! Zou een grote teleurstelling zijn, omdat we zeker op de goede dag geklust hebben. Heb dit ook niet eerder gehad. Vorige zwangerschap geen innestelingsbloed oid. Maar omdat dit helder rood was, vrees ik het ergste..
He bah vervelend zo een nacht.. Veel water drinken is vaak een wonder tegen hoofdpijn.. ik zit al uren te zoeken op innestelingsbloed.. Het kan 1 tot 5 dagen aanhouden.. Bij de ene komt het 7 dagen na de eisprong maar lees ook bij sommige 4 dagen na eisprong.. Bij mij is het ook helderrood bloed! Lees trouwens ook dat het kan varieren van helderrood tot donker/bruinachtig ... Dat verschilt echt per vrouw.. Ik heb totaal geen krampen.. wel voel ik me rechter eierstok.. Niet echt pijnlijk ofzo maar voel gewoon dat die aanwezig is zeg maar..soms een licht geduw achtig gevoel... Hoop dat het je innesteling is choco!!! Ik lees iig wel dat het nu echt nog te vroeg om te testen is.. Vrijdag ga ik een weekend weg dus ik denk dat ik maandag dan maar testen
Ooh wat een klote gevoel dit. Ik heb ook geen krampen, maar verder voel ik okk niks. Zou niet weten hoe een eierstok voelt haha! Ik ga mezelf ook niet hoop geven, dus wacht wel af. Misschien morgen maar gewoon een testje doen.. Helaas moet jij idd dan zeker tot maandag wachten. Maak er een leuk weekend van en ga jezelf niks wijsmaken. Als het toch je ongi is, is de teleurstelling alleen maar groter. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het geen ongi is!!
Als het bij jou ook innestelingsbloed is dan is je cyclus wat verandert lijkt mij? Dus grote kans op een negatieve test morgen omdat de innesteling dan pas net is begonnen.. of zie ik dat verkeerd? Miss nestelen we wel samen in Ja naja me eierstok.. ik voel gewoon wat zitten en duwen boven me rechter lies al een paar dagen trouwens.. Jaaaa dat word mezelf gek maken tot maandag hahaa... Ik ga het weekend met me schoonfamilie weg a 25 man.. had al met wat meiden afgesproken lekker aan de likeurtjes te gaan.. Gaan we dus maar even niet doen.. Maar ze kennen me, en zullen wel het een en ander afvragen ben ik bang..
Klinkt misschien best erg wat ik nu ga zeggen maare ik teste dan 9dpo positief ene die hele week heb ik savonds 1 wijntje gedronken voor m'n posi test oooops :/
@larosa: ik snap toch niks meer van mijn cyvlus. Zit nu op cd30, 8dpo. Waar mijn cyclus bij de vorige keer zo stipt was (41dgn) is hij nu zo wisselvallig. Ik wacht gewoon tot maandag met testen denk ik.. @sunshine: tot 4-6 wkn zwanger dacht ik maakt het niet veel uit wat je drinkt. Je hebt dan nog geen bloedband zeg maar. Ik testte op zondag (nod) van carnaval negatief, dus zo-ma-di aan de zuip. Wel gematigd omdat ik maar niet onhi werd. Woensdag testte ik pas positief. Vanaf toen dus geen slok meer voordat je positief test, kun je het niet weyen, dus maakt 1 wijntje ook niet uit..
41 dagen das best een lange cyclus toch?? die van mij is sinds ik gestopt ben met de pil 28-28-29-? ik weet niet wanneer mijn eisprong was.. gok op 13 of 14 september.. owwww ik wil zo graag testen!!! Elke keer als ik plas komen er weer druppels bloed mee.. gewoon heldere zeer vloeibare druppels.. begin nu ook een zeurderig gevoel te krijgen.. Maar opeens 7 dagen eerder me menstruatie krijgen kan toch haast niet?!!? Word nu al gek
Haha gelukkig maar anders krijgen we nu al een klein alcoholistje Ohw spannend. Nee dat is behoorlijk vroeg ja! Weet je zeker dag je je ei niet eerder gehad hebt?